Η αγαπημένη Κέλλυ Σακάκου γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Νέα Σμύρνη.
Ήταν αριστούχος στην «Ευαγγελική Σχολή» της Νέας Σμύρνης ενώ στη συνέχεια αποφοίτησε από τη σχολή «Κατσέλη» όπου σπούδασε ηθοποιός.
εννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Νέα Σμύρνη. Εκεί ήταν και το πατρικό της. Πέρασε όμορφα παιδικά χρόνια ως μοναχοπαίδι. Ήταν αριστούχος στην «Ευαγγελική Σχολή» της Νέας Σμύρνης και ήθελε να περάσει στη Φιλοσοφική με σκοπό να γίνει φιλόλογος. Την τελευταία όμως στιγμή άλλαξαν τα σχέδιά της με μία παράσταση, όπου παρουσίασαν την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή και εκείνη πήρε τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η ερμηνεία τής άρεσε πάρα πολύ που οι καθηγητές της τής πρότειναν να γίνει ηθοποιός. Ήταν εκείνη μάλιστα η παρότρυνση που την έκανε να πάει στη σχολή «Κατσέλη», η οποία έβγαλε πολλούς και σημαντικούς ηθοποιούς. Αποφοίτησε σκοπεύοντας να γίνει ηθοποιός, όμως, τελικά, τα σχέδιά της άλλαξαν.
Η Κέλλυ Σακάκου δήλωσε συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό για τηλεπαρουσιάστριες στην ΕΡΤ. Την πίεσε λίγο και η μητέρα της στο να κάνει αίτηση. Είχε κάνει τότε και μια φίλη της αίτηση.
Έτσι, ένα βράδυ πήγε στον οδό Ρηγίλλης, στο κτήριο της ΕΡΤ. Μπαίνοντας, συνάντησε έναν κύριο, ο οποίος την ρώτησε το λόγο της επίσκεψής της κι εκείνη του εξήγησε όμως άκουσε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ότι η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είχε λήξει την προηγούμενη ημέρα.
Τον παρακάλεσε όμως να την αφήσει να κάνει αίτηση κι εκείνος δέχτηκε, λέγοντάς της ότι θα βάλει χθεσινή ημερομηνία και έτσι ήταν η τελευταία που έδωσε την αίτηση.
Από τις περίπου οκτακόσιες κοπέλες, επελέγησαν οι πέντε.
Ήταν μία από αυτές και έτσι κάπως άρχισε η πολυετής καριέρα της.
Η παρουσιάστρια το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και βρισκόταν καθηλωμένη στο κρεβάτι, μετά από επέμβαση στο ισχίο της.
Τον περασμένο Ιούλιο είχε χάσει τον αγαπημένο της σύζυγο και σύντροφο ζωής Σπύρο Φασιανό, γεγονός που την είχε συγκλονίσει.
«Δεν είμαι καθόλου καλά. Υποφέρω, όμως υπομένω. Νιώθω τόση απελπισία, μα τόση… Δυστυχώς δεν είμαι καθόλου καλά πλέον. Μετά τον θάνατο του συζύγου μου υποφέρω, και ψυχικά και σωματικά. Ο θάνατος του Σπύρου δεν ξεπερνιέται. Ωστόσο είμαι καθηλωμένη στο κρεβάτι. Δεν σηκώνομαι σχεδόν καθόλου. Μια εγχείρηση ισχίου με κρατάει μέσα στο σπίτι ακίνητη. Είμαι άσχημα, παιδί μου. Δεν θα ξεπεράσω ποτέ τον θάνατό του», είχε δηλώσει τότε η Κέλλυ Σακάκου.
Στην ΕΡΤ εκτός από την εκφώνηση του καθημερινού προγράμματος, η Σακάκου παρουσίαζε εκπομπές λογοτεχνίας και μουσικής στο Δεύτερο και Τρίτο πρόγραμμα της ΕΡΑ, ενώ το 1985 και το 1987 ήταν η εκπρόσωπος της επιτροπής βαθμολογίας της Ελλάδας, στους τελικούς της Eurovision.

Ήταν παντρεμένη με τον ηθοποιό και αδερφό του Αλέκου Φασιανού, Σπύρο. Πέθανε τον Ιανουάριο του 2017, έξι μήνες μετά το θάνατο του συζύγου της, καταβεβλημένη ψυχικά από το γεγονός, αλλά και από τη νόσο του Πάρκινσον από την οποία έπασχε. Για τον θάνατό της εξέδωσε ανακοίνωση η ΕΡΤ αλλά και το Γραφείο Τύπου της ΝΔ.
Χαμός στην ΕΡΤ: «Σκοτώθηκαν» στον αέρα της εκπομπής
Αναστάτωση προκάλεσε η ζωντανή αντιπαράθεση μεταξύ της Τζένης Μελιτά και του Φώτη Σεργουλόπουλου στην πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ “Πρωίαν σε Είδον”, το πρωί της Δευτέρας 27 Οκτωβρίου.
Οι δύο παρουσιαστές ήρθαν σε λεκτική αντιπαράθεση στον «αέρα» της δημόσιας τηλεόρασης, με φωνές και έντονη επιχειρηματολογία, όταν η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τη χρησιμότητα των καμερών στους δημόσιους χώρους.
Η αφορμή δόθηκε από την είδηση ότι οι ληστές που έκλεψαν το Λούβρο εντοπίστηκαν χάρη στο υλικό από τις κάμερες ασφαλείας των αεροδρομίων. Ο Φώτης Σεργουλόπουλος έσπευσε να επισημάνει τη σημασία της τεχνολογίας για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, όμως η Τζένη Μελιτά εξέφρασε αμέσως τις ενστάσεις της για την παραβίαση της ιδιωτικότητας.
Ο διάλογος που προκάλεσε την ένταση
Φώτης Σεργουλόπουλος: «Θυμάσαι που λέγαμε ότι από τις κάμερες στη Γαλλία δεν ξεφεύγει τίποτα; Να τα αποτελέσματα».
Τζένη Μελιτά: «Εσύ γιατί είσαι τόσο ένθερμος υποστηρικτής των καμερών;»
Φ.Σ.: «Δεν είμαι ένθερμος υποστηρικτής των καμερών, λέω το αποτέλεσμα των καμερών».
Τ.Μ.: «Το αποτέλεσμα είναι σίγουρο, άμα σου βάλουν από πάνω σου κάμερα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα».
Φ.Σ.: «Δεν φεύγει κανένας».
Τ.Μ.: «Σίγουρα στο κομμάτι της εγκληματικότητας βοηθάει, αλλά είναι και μια παραβίαση της ιδιωτικότητάς σου».
Φ.Σ.: «Δεν το συζητώ αυτό, δεν είμαι υποστηρικτής εγώ αυτού».
Τ.Μ.: «Μα μου λες όλη την ώρα “οι κάμερες, οι κάμερες”».
Φ.Σ.: «Ναι, στο λέω για το αποτέλεσμα που έχουν».
Τ.Μ.: «Κοίταξε, θα μπορούσε να υπάρχει φύλαξη».
Φ.Σ.: «Δεν λέω το ηθικό κομμάτι του να μας παρακολουθούν… το θέμα είναι ότι τα μέτρα που έχουν πάρει τώρα έφεραν αυτά τα αποτελέσματα».
Τ.Μ.: «Η υπερχρήση των καμερών οδηγεί στο να μας παρακολουθούν συνεχώς — δεν είμαστε όλοι εγκληματίες για να μας παρακολουθούν».
Η ατμόσφαιρα στο πλατό ήταν εμφανώς τεταμένη, με τους δύο παρουσιαστές να υπερασπίζονται εντελώς διαφορετικές θέσεις: ο Σεργουλόπουλος τόνισε την πρακτική αποτελεσματικότητα των καμερών, ενώ η Μελιτά στάθηκε στην προστασία της ιδιωτικής ζωής και των ατομικών ελευθεριών.
Η στιχομυθία τους δεν πέρασε απαρατήρητη από τους τηλεθεατές, που σχολίασαν έντονα στα social media τη σκηνή, με άλλους να στηρίζουν τη θέση του Σεργουλόπουλου για την ασφάλεια και άλλους να συντάσσονται με τη Μελιτά για το θέμα της ιδιωτικότητας.
Τι σχολιάζουν οι τηλεθεατές
Πολλοί χρήστες στο X (Twitter) και στο Facebook στάθηκαν στην ένταση της συζήτησης, σχολιάζοντας πως «σπάνια βλέπουμε τόσο αυθεντική διαφωνία στην ΕΡΤ». Άλλοι επαίνεσαν το γεγονός ότι η δημόσια τηλεόραση φιλοξενεί αντίθετες απόψεις χωρίς “λογοκρισία”, ενώ δεν έλειψαν και όσοι θεώρησαν ότι ο διάλογος ξέφυγε.
- ΕνημέρωσηΣε κλίμα βαθιάς συγκίνησης η κηδεία της Κίλις Σφακιανάκη ήταν όλο δάκρυα και αναμνήσεις – Πήγε ο Νότης Σφακιανάκης;
- Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης η κηδεία της Κίλις Σφακιανάκη ήταν όλο δάκρυα και αναμνήσεις – Πήγε ο Νότης Σφακιανάκης;
- Ελεονώρα Μελέτη: Τα φύλα είναι δύο, αρσενικό και θηλυκό – Οι άλλοι να προσδιορίζονται….
- Ο πλουσιότερος βασιλιάς του κόσμου: 17.000 σπίτια, 38 ιδιωτικά τζετ και 52 χρυσά σκάφη
