ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τα γυναικεία εσώρουχα έχουν φιογκάκι στο μπροστινό μέρος και δεν είναι για διακόσμηση

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι σχεδόν κάθε γυναικείο εσώρουχο έχει ένα μικρό φιογκάκι στο μπροστινό μέρος. Ωστόσο γνωρίζετε γιατί; Πρόσφατα…

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι σχεδόν κάθε γυναικείο εσώρουχο έχει ένα μικρό φιογκάκι στο μπροστινό μέρος. Ωστόσο γνωρίζετε γιατί;

Πρόσφατα, άνοιξε ένας δημόσιος διάλογος στο δημοφιλές διαδικτυακό φόρουμ «Reddit», όταν ένας παρατηρητικός χρήστης έθεσε το ερώτημα: «Γιατί τόσα πολλά εσώρουχα έχουν αυτόν τον μικρό φιόγκο στο κέντρο μπροστά; Από πού προήλθε αυτή η παράδοση;»

Η ερώτηση του έδωσε έναυσμα σε πολλούς χρήστες να διατυπώσουν τις θεωρίες τους για τη χρησιμότητα του φιόγκου. Παρόλο που δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να επιβεβαιώσει κανείς κατά πόσο αυτές οι θεωρίες ισχύουν, η επικρατέστερη ερμηνεία φαντάζει αρκετά εύλογη.

Οι περισσότεροι συμφωνούν πως σήμερα το φιογκάκι είναι απλώς μια διακοσμητική προσθήκη -είναι χαριτωμένο, θηλυκό και φινετσάτο. Ωστόσο, όσον αφορά την παράδοση και την ιστορία του φιόγκου, πολλοί πιστεύουν πως παλιά είχε ιδιαίτερη χρηστικότητα.

Πριν εφευρεθούν τα ελαστικά υφάσματα, τα εσώρουχα συγκρατούνταν με μία λεπτή κορδέλα που περνούσε μέσα από τη δαντέλα. Συνεπώς, αρκετοί redditors υποστήριξαν πως γυναίκες έδεναν την κορδέλα στο μικρό φιογκάκι μπροστά προκειμένου το εσώρουχό τους να εφαρμόζει.

Ωστόσο, η χρηστικότητα του φιόγκου δεν σταματά εκεί. Σύμφωνα με έναν άλλο χρήστη του φόρουμ, παλαιότερα οι γυναίκες σηκώνονταν πριν από το φως της ημέρας και ντύνονταν στο σκοτάδι ή υπό το φως των κεριών. Εικάζεται λοιπόν πως οι φιόγκοι τις βοηθούσαν να καταλάβουν από ποιά μεριά να φορέσουν το σλιπ. Κάποιοι βέβαια διαπίστωσαν πως ακόμη και σήμερα ο φιόγκος μπορεί να σε βοηθήσει όταν ντύνεσαι βιαστικά στο σκοτάδι.

Πηγή: bovary.gr

Απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων στην Ελλάδα: Χρονοδιάγραμμα και κριτήρια

Ένα επαναστατικό πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων ξεκινά στην Ελλάδα, στοχεύοντας στην εξάλειψη επικίνδυνων οχημάτων από τους δρόμους μας. Το νέο σύστημα εστιάζει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, την προστασία του περιβάλλοντος και τον εκσυγχρονισμό του εθνικού στόλου οχημάτων. Με μέσο όρο ηλικίας άνω των 17 ετών, ο ελληνικός στόλος χρειάζεται άμεση ανανέωση για να συμβαδίσει με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Κριτήρια υποχρεωτικής απόσυρσης οχημάτων
Το καινοτόμο πρόγραμμα καθορίζει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων. Οχήματα που παραμένουν εκτός κυκλοφορίας για εκτεταμένες περιόδους θα υπάγονται στο σύστημα ανακύκλωσης. Επιπλέον, αυτοκίνητα χωρίς έγκυρο πιστοποιητικό ΚΤΕΟ για διάστημα μεγαλύτερο των 24 μηνών θα χαρακτηρίζονται μη κατάλληλα για κυκλοφορία.

Οχήματα με αποτυχημένους τεχνικούς ελέγχους που δεν έχουν υποστεί τις απαραίτητες επισκευές εντάσσονται επίσης στο πρόγραμμα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε αυτοκίνητα με σημαντικές μηχανικές βλάβες, όπως προβλήματα κινητήρα ή κιβωτίου ταχυτήτων, όταν το κόστος αποκατάστασης υπερβαίνει την εμπορική αξία του οχήματος.

Χρονοδιάγραμμα απόσυρσης κατά πρότυπα Euro
Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων έχει παρουσιάσει λεπτομερές χρονοδιάγραμμα για τη σταδιακή απόσυρση οχημάτων βάσει των προτύπων εκπομπών. Το 2026 σηματοδοτεί την έναρξη με την απόσυρση οχημάτων Euro 1, ενώ το 2030 θα ακολουθήσουν τα Euro 2.

Η δεκαετία του 2030 θα φέρει σημαντικές αλλαγές, με την απόσυρση οχημάτων Euro 3 το 2034 και Euro 4 το 2039. Το χρονοδιάγραμμα ολοκληρώνεται με την απόσυρση οχημάτων Euro 5 το 2043 και Euro 6 το 2050, σηματοδοτώντας την πλήρη μετάβαση σε νέες τεχνολογίες κινητήρων.

Προτεινόμενο ΆρθροΝόμιζε πως ήταν απλή αλλεργία… αλλά η διάγνωση θα σας σοκάρει!

Χαρακτηριστικά οχημάτων ανά πρότυπο εκπομπών
Τα οχήματα Euro 1 (1992-1996) αντιπροσωπεύουν την πρώτη γενιά με καταλυτικούς μετατροπείς, συμπεριλαμβανομένων δημοφιλών μοντέλων όπως Ford Escort και Opel Astra. Η εποχή Euro 2 (1996-2000) έφερε βελτιωμένους καταλύτες σε μοντέλα όπως Renault Clio και VW Golf Mk3.

Τα πρότυπα Euro 3 (2000-2005) εισήγαγαν αυστηρότερους ελέγχους NOx σε οχήματα όπως Ford Focus Mk1 και BMW E46. Η περίοδος Euro 4 (2005-2010) χαρακτηρίστηκε από χαμηλότερες εκπομπές CO₂ και την εμφάνιση υβριδικών τεχνολογιών.

Τα σύγχρονα πρότυπα Euro 5 (2010-2015) και Euro 6 (2015-σήμερα) ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα φιλτραρίσματος και ακόμα αυστηρότερα όρια εκπομπών.

Αντιδράσεις και προσαρμογές του προγράμματος
Το αρχικό σχέδιο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από ιδιοκτήτες παλαιότερων οχημάτων και επαγγελματίες του κλάδου επισκευών. Οι ανησυχίες επικεντρώθηκαν στην πιθανή απώλεια εισοδήματος και τις οικονομικές επιπτώσεις για χιλιάδες νοικοκυριά.

Μετά από εκτεταμένες διαβουλεύσεις, το πρόγραμμα τροποποιήθηκε σημαντικά. Οι ιδιοκτήτες διατηρούν πλέον το δικαίωμα επιλογής, εφόσον μπορούν να καταθέσουν λεπτομερές σχέδιο επισκευής και να αποδείξουν την οικονομική τους δυνατότητα για αποκατάσταση του οχήματος εντός συγκεκριμένων προθεσμιών.

Νέα εποχή ανακύκλωσης και ψηφιακού ελέγχου
Το σύστημα επιβάλλει στους κατασκευαστές ενεργό συμμετοχή στην ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση κρίσιμων εξαρτημάτων. Παράλληλα, η ανάπτυξη ενιαίας ευρωπαϊκής ψηφιακής πλατφόρμας θα αποτρέπει την επανεισαγωγή αποσυρμένων οχημάτων μεταξύ κρατών μελών.

Ο έλεγχος των πιστοποιητικών ΚΤΕΟ θα ενισχυθεί μέσω διασύνδεσης με βάσεις δεδομένων ασφαλιστικών εταιρειών και εφορίας. Τα πλαστά δελτία θα αποτελέσουν παρελθόν, περιορίζοντας δραστικά την κυκλοφορία μη ασφαλών οχημάτων.

Άμεσες ενέργειες για ιδιοκτήτες οχημάτων
Ιδιοκτήτες οχημάτων χωρίς έγκυρο ΚΤΕΟ, με παρατεταμένη ακινητοποίηση ή σοβαρές ανεπισκεύαστες βλάβες καλούνται να προβούν σε άμεσο έλεγχο. Η έγκαιρη αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων θα αποτρέψει την υποχρεωτική ένταξη στο πρόγραμμα απόσυρσης.

Με τον ελληνικό στόλο να υπερβαίνει κατά πολύ τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο ηλικίας 12-13 ετών, η μετάβαση σε ασφαλέστερα και περιβαλλοντικά φιλικότερα οχήματα καθίσταται επιτακτική ανάγκη για τη συμμόρφωση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων