ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Συνελńφθn ο Γιαννακόπουλος

Η Τροχαία τον έπιασε στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. O Αγγελος Γιαννακόπουλος, ιδιοκτήτης των φούρνων «Χωριάτικο» είναι ο επιχειρηματίας που συνελήφθη να οδηγεί με…

Η Τροχαία τον έπιασε στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.

O Αγγελος Γιαννακόπουλος, ιδιοκτήτης των φούρνων «Χωριάτικο» είναι ο επιχειρηματίας που συνελήφθη να οδηγεί με 216 χιλιόμετρα την ώρα με τη Lamborghini του. Ο γνωστός επιχειρηματίας έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης όταν πιάστηκε από τα ραντάρ της Τροχαίας.

Η σύλληψη του Γιαννακόπουλου έγινε για παράβαση του άρθρου 290Α του Ποινικού Κώδικα, περί επικίνδυνης οδήγησης. Το περιστατικό συνέβη στην περιοχή της Αργυρούπολης, στο ύψος του «Συγκροτήματος Εξυπηρέτησης Προσωπικού Αεροπορίας».

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επιχειρηματίας έτρεχε σχεδόν 150 χιλιόμετρα περισσότερα από το όριο και το μπλόκο της Τροχαίας τον εντόπισε.

Ο 56χρονος οδηγός, επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης γνωστής αλυσίδας φούρνων, συνελήφθη στην έδρα του Α΄ Τμήματος Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής και ακολούθως οδηγήθηκε στο αυτόφωρο.

Ντόναλντ Τραμπ: «Σύντομα ξεκινούν χτυπήματα σε στόχους εντός Βενεζουέλας – Ξέρουμε που ζουν οι κακοί»

Σύντομα θα ξεκινήσουν επιθέσεις σε στόχους στη Βενεζουέλα, λέει ο Τραμπ – «Θα τσακίσουμε τα καθάρματα»
Γνωρίζουμε πού ζουν οι κακοί και θα ξεκινήσουμε, είπε ο Αμερικανός πρόεδρος την Τρίτη στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου

«Θα αρχίσουμε να κάνουμε επιθέσεις και στην ξηρά», δήλωσε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου.

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα Τρίτη 2 Δεκεμβρίου πως πολύ σύντομα οι ΗΠΑ θα ξεκινήσουν χτυπήματα σε στόχους μέσα στη Βενεζουέλα, στον πόλεμο που έχουν ξεκινήσει κατά των ναρκωτικών.

Συγκεκριμένα ο Ντόναλντ Τραμπ προανήγγειλε ότι οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να πλήξουν στόχους μέσα στη Βενεζουέλα «πολύ σύντομα», μεταφέροντας τον πόλεμο κατά των ναρκωτικών από τη θάλασσα στη στεριά, ενώ οι δηλώσεις αυτές φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά την σύγκρουση των δυο χωρών.

«Θα αρχίσουμε να κάνουμε αυτές τις επιθέσεις και στην ξηρά», δήλωσε κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου. «Ξέρουμε πού ζουν. Ξέρουμε πού ζουν οι κακοί, και θα αρχίσουμε πολύ σύντομα».

Ο Τραμπ εξετάζει εδώ και εβδομάδες το ενδεχόμενο να στοχεύσει άτομα στη Βενεζουέλα, κάτι που θα σηματοδοτούσε μια σημαντική κλιμάκωση της εκστρατείας που έχει επικεντρωθεί αποκλειστικά στην επίθεση σε σκάφη που, σύμφωνα με αξιωματούχους, μεταφέρουν ναρκωτικά στις ΗΠΑ.

Τα σημερινά του σχόλια απηχούν αυτά που έκανε την Πέμπτη, όταν είπε σε μέλη των ενόπλων δυνάμεων κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνδιάλεξης για την Ημέρα των Ευχαριστιών ότι οι προσπάθειες για επιθέσεις στην ξηρά θα ξεκινήσουν «πολύ σύντομα».

Η κυβέρνηση έχει τεθεί υπό έντονη κριτική τις τελευταίες ημέρες για τη συμπεριφορά της σε αυτή την επίθεση, συμπεριλαμβανομένων των αποκαλύψεων ότι πραγματοποίησε δεύτερη επίθεση σε ένα πλοίο, αφού η αρχική επίθεση δεν σκότωσε όλους τους επιβαίνοντες.

Ωστόσο, ο Τραμπ υπερασπίστηκε αυτές τις ενέργειες την Τρίτη και υποστήριξε ότι η εκστρατεία ήταν απαραίτητη για να κρατήσει τα ναρκωτικά μακριά από τις ΗΠΑ, προσθέτοντας ότι θα είναι «πολύ πιο εύκολο» να επιτεθεί σε στόχους στην ξηρά.

Επίσης, αρνήθηκε να αποκλείσει το ενδεχόμενο να στοχεύσει άτομα σε χώρες εκτός της Βενεζουέλας, εάν η κυβέρνηση κρίνει ότι διακινούν ναρκωτικά στις ΗΠΑ.

«Όποιος το κάνει αυτό και τα πουλάει στη χώρα μας είναι υποκείμενος σε επίθεση», δήλωσε ο Τραμπ.

«Δεν γνώριζα την τελευταία επίθεση σε σκάφος με ναρκωτικά στην Καραϊβική»

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι ούτε ο ίδιος ούτε ο Υπουργός Άμυνας Πιτ Χέγκσεθ γνώριζαν για μια δεύτερη επίθεση εναντίον ενός σκάφους που υποψιάζονταν ότι μετέφερε ναρκωτικά στην Καραϊβική τον Σεπτέμβριο, καθώς η κυβέρνηση συνεχίζει να υποστηρίζει ότι η εντολή δόθηκε από έναν ναύαρχο.

«Δεν γνώριζα για τη δεύτερη επίθεση. Δεν γνώριζα τίποτα για τους ανθρώπους. Δεν συμμετείχα και γνώριζα ότι κατέστρεψαν ένα σκάφος, αλλά θα έλεγα ότι πραγματοποίησαν μια επίθεση», δήλωσε ο Τραμπ κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου.

Προτεινόμενο ΆρθροΝόμιζε πως ήταν απλή αλλεργία… αλλά η διάγνωση θα σας σοκάρει!

Ο πρόεδρος δήλωσε ότι ο Χέγκσεθ «ήταν ικανοποιημένος» με την επίθεση, αλλά «δεν γνώριζε για τη δεύτερη επίθεση, που αφορούσε δύο άτομα».

Ο Χέγκσεθ επανέλαβε αυτά τα σχόλια, λέγοντας στους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ότι «παρακολούθησε τη πρώτη επίθεση ζωντανά», αλλά στη συνέχεια «προχώρησε στην επόμενη συνεδρίασή του».

Είπε ότι «δεν είδε προσωπικά επιζώντες», αλλά ότι υποστήριξε την απόφαση του ναυάρχου Frank M. «Mitch» Bradley, διοικητή της Διοίκησης Ειδικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ, ο οποίος, σύμφωνα με το Λευκό Οίκο, έδωσε τη Δευτέρα την εντολή για τη δεύτερη επίθεση.

Απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων στην Ελλάδα: Χρονοδιάγραμμα και κριτήρια

Ένα επαναστατικό πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων ξεκινά στην Ελλάδα, στοχεύοντας στην εξάλειψη επικίνδυνων οχημάτων από τους δρόμους μας. Το νέο σύστημα εστιάζει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, την προστασία του περιβάλλοντος και τον εκσυγχρονισμό του εθνικού στόλου οχημάτων. Με μέσο όρο ηλικίας άνω των 17 ετών, ο ελληνικός στόλος χρειάζεται άμεση ανανέωση για να συμβαδίσει με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Κριτήρια υποχρεωτικής απόσυρσης οχημάτων
Το καινοτόμο πρόγραμμα καθορίζει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων. Οχήματα που παραμένουν εκτός κυκλοφορίας για εκτεταμένες περιόδους θα υπάγονται στο σύστημα ανακύκλωσης. Επιπλέον, αυτοκίνητα χωρίς έγκυρο πιστοποιητικό ΚΤΕΟ για διάστημα μεγαλύτερο των 24 μηνών θα χαρακτηρίζονται μη κατάλληλα για κυκλοφορία.

Οχήματα με αποτυχημένους τεχνικούς ελέγχους που δεν έχουν υποστεί τις απαραίτητες επισκευές εντάσσονται επίσης στο πρόγραμμα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε αυτοκίνητα με σημαντικές μηχανικές βλάβες, όπως προβλήματα κινητήρα ή κιβωτίου ταχυτήτων, όταν το κόστος αποκατάστασης υπερβαίνει την εμπορική αξία του οχήματος.

Χρονοδιάγραμμα απόσυρσης κατά πρότυπα Euro
Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων έχει παρουσιάσει λεπτομερές χρονοδιάγραμμα για τη σταδιακή απόσυρση οχημάτων βάσει των προτύπων εκπομπών. Το 2026 σηματοδοτεί την έναρξη με την απόσυρση οχημάτων Euro 1, ενώ το 2030 θα ακολουθήσουν τα Euro 2.

Η δεκαετία του 2030 θα φέρει σημαντικές αλλαγές, με την απόσυρση οχημάτων Euro 3 το 2034 και Euro 4 το 2039. Το χρονοδιάγραμμα ολοκληρώνεται με την απόσυρση οχημάτων Euro 5 το 2043 και Euro 6 το 2050, σηματοδοτώντας την πλήρη μετάβαση σε νέες τεχνολογίες κινητήρων.

Χαρακτηριστικά οχημάτων ανά πρότυπο εκπομπών
Τα οχήματα Euro 1 (1992-1996) αντιπροσωπεύουν την πρώτη γενιά με καταλυτικούς μετατροπείς, συμπεριλαμβανομένων δημοφιλών μοντέλων όπως Ford Escort και Opel Astra. Η εποχή Euro 2 (1996-2000) έφερε βελτιωμένους καταλύτες σε μοντέλα όπως Renault Clio και VW Golf Mk3.

Τα πρότυπα Euro 3 (2000-2005) εισήγαγαν αυστηρότερους ελέγχους NOx σε οχήματα όπως Ford Focus Mk1 και BMW E46. Η περίοδος Euro 4 (2005-2010) χαρακτηρίστηκε από χαμηλότερες εκπομπές CO₂ και την εμφάνιση υβριδικών τεχνολογιών.

Τα σύγχρονα πρότυπα Euro 5 (2010-2015) και Euro 6 (2015-σήμερα) ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα φιλτραρίσματος και ακόμα αυστηρότερα όρια εκπομπών.

Αντιδράσεις και προσαρμογές του προγράμματος
Το αρχικό σχέδιο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από ιδιοκτήτες παλαιότερων οχημάτων και επαγγελματίες του κλάδου επισκευών. Οι ανησυχίες επικεντρώθηκαν στην πιθανή απώλεια εισοδήματος και τις οικονομικές επιπτώσεις για χιλιάδες νοικοκυριά.

Μετά από εκτεταμένες διαβουλεύσεις, το πρόγραμμα τροποποιήθηκε σημαντικά. Οι ιδιοκτήτες διατηρούν πλέον το δικαίωμα επιλογής, εφόσον μπορούν να καταθέσουν λεπτομερές σχέδιο επισκευής και να αποδείξουν την οικονομική τους δυνατότητα για αποκατάσταση του οχήματος εντός συγκεκριμένων προθεσμιών.

Νέα εποχή ανακύκλωσης και ψηφιακού ελέγχου
Το σύστημα επιβάλλει στους κατασκευαστές ενεργό συμμετοχή στην ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση κρίσιμων εξαρτημάτων. Παράλληλα, η ανάπτυξη ενιαίας ευρωπαϊκής ψηφιακής πλατφόρμας θα αποτρέπει την επανεισαγωγή αποσυρμένων οχημάτων μεταξύ κρατών μελών.

Ο έλεγχος των πιστοποιητικών ΚΤΕΟ θα ενισχυθεί μέσω διασύνδεσης με βάσεις δεδομένων ασφαλιστικών εταιρειών και εφορίας. Τα πλαστά δελτία θα αποτελέσουν παρελθόν, περιορίζοντας δραστικά την κυκλοφορία μη ασφαλών οχημάτων.

Άμεσες ενέργειες για ιδιοκτήτες οχημάτων
Ιδιοκτήτες οχημάτων χωρίς έγκυρο ΚΤΕΟ, με παρατεταμένη ακινητοποίηση ή σοβαρές ανεπισκεύαστες βλάβες καλούνται να προβούν σε άμεσο έλεγχο. Η έγκαιρη αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων θα αποτρέψει την υποχρεωτική ένταξη στο πρόγραμμα απόσυρσης.

Με τον ελληνικό στόλο να υπερβαίνει κατά πολύ τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο ηλικίας 12-13 ετών, η μετάβαση σε ασφαλέστερα και περιβαλλοντικά φιλικότερα οχήματα καθίσταται επιτακτική ανάγκη για τη συμμόρφωση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων