Το νησί είναι αντιμέτωπο με σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα
Στο έλεος ισχυρών βροχοπτώσεων βρίσκεται τις τελευταίες ώρες η Σκιάθος, όπου οι δρόμοι έχουν μετατραπεί σε ποτάμια και η κυκλοφορία διεξάγεται με δυσκολία -ακόμα και στην περιφερειακή οδό.
Από την κακοκαιρία έχουν πληγεί κυρίως οι περιοχές Βασιλιάς, Αχλαδιές, Κολιός, Αγία Παρασκευή, ενώ στον Πλατανία το ρέμα έχει υπερχειλίσει και έχει ενωθεί με το οδόστρωμα, καθιστώντας τη διέλευση των οχημάτων σχεδόν αδύνατη.

Λόγω του μεγάλου όγκου νερού, το Αστυνομικό Τμήμα Σκιάθου απευθύνει έκκληση στους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ειδικά κατά τη διέλευση από την Εθνική Οδό Σκιάθου – Κουκουναριών.
Στη Σκιάθο το μεγαλύτερο ύψος βροχής
Όπως μεταδίδει το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών/meteo.gr, το μεγαλύτερο ύψος βροχής έως σήμερα στις 10:40, έχει σημειωθεί στον μετεωρολογικό σταθμό στη Σκιάθο και είναι ίσο με 61.6 mm.
«ΛΟΥΚΕΤΟ» ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ – ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ
Νέα εποχή ξημερώνει για τον τραπεζικό χάρτη της Κύπρου, καθώς ολοκληρώθηκε η ιστορική συγχώνευση της Eurobank Κύπρου με την Ελληνική Τράπεζα, δημιουργώντας τον μεγαλύτερο χρηματοπιστωτικό οργανισμό στη χώρα.
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί πλέον υπό την επωνυμία Eurobank Ltd, σηματοδοτώντας μια ριζική αλλαγή για τους πελάτες και την κυπριακή οικονομία συνολικά.
Η συγχώνευση, αξίας 1,3 δισ. ευρώ, θεωρείται μια από τις πιο σημαντικές τραπεζικές κινήσεις των τελευταίων ετών, ενοποιώντας δύο από τα πιο ισχυρά ιδρύματα της Κύπρου σε έναν οργανισμό με ενεργητικό που ξεπερνά τα 28 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τράπεζας, όλοι οι λογαριασμοί, οι καταθέσεις και οι υποχρεώσεις των πελατών μεταφέρονται αυτόματα και παραμένουν απολύτως ασφαλείς, χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια από τους καταθέτες.
Οι πελάτες της πρώην Ελληνικής Τράπεζας θα εξυπηρετούνται πλέον από το ενιαίο δίκτυο καταστημάτων και ηλεκτρονικών υπηρεσιών της νέας Eurobank Ltd.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank Ltd, Μιχάλης Λούης, χαρακτήρισε τη συγχώνευση ως «ιστορικό σταθμό για τον τραπεζικό τομέα της Κύπρου» και έκανε λόγο για ψήφο εμπιστοσύνης στην κυπριακή οικονομία και τις προοπτικές της.
«Η δημιουργία της Eurobank Ltd σηματοδοτεί τη νέα εποχή του Ομίλου Eurobank στη χώρα. Η επένδυση των 1,3 δισ. ευρώ αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για μακροπρόθεσμη στήριξη της οικονομίας και της επιχειρηματικής κοινότητας», τόνισε.
Η νέα τράπεζα φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως στρατηγικός επιχειρηματικός κόμβος για τη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, συνδέοντας την Ευρώπη με τη Μέση Ανατολή και την Ασία, και ενισχύοντας την εξωστρέφεια και τη δυναμική του Ομίλου Eurobank.
Στο επίκεντρο της νέας εποχής βρίσκονται η τεχνολογική πρόοδος, η βιώσιμη ανάπτυξη και η ανθρωποκεντρική τραπεζική, με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου, αξιόπιστου και καινοτόμου οργανισμού που θα ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της επόμενης δεκαετίας.
Αυτά είναι τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που βάζουν λουκέτο από Δευτέρα
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση για το κλείσιμο 204 ταχυδρομικών καταστημάτων των ΕΛΤΑ σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο του «εξορθολογισμού» του δικτύου.
Το μέτρο τίθεται σε ισχύ από τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου, ενώ το θέμα οδηγείται στη Βουλή, μετά από αίτημα της αντιπολίτευσης – στο οποίο συντάχθηκε και η Νέα Δημοκρατία.
Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε ότι «η διοίκηση των ΕΛΤΑ θα έρθει στη Βουλή να απαντήσει», παραδεχόμενος πως «πρέπει να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις, καθώς τα ΕΛΤΑ αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία τους».
Από την άλλη, γαλάζιοι βουλευτές όπως ο Στέλιος Πέτσας εξέφρασαν επιφυλάξεις, τονίζοντας ότι το θέμα «δεν είναι μόνο τεχνοκρατικό, αλλά και ζήτημα εξυπηρέτησης πολιτών – ειδικά ηλικιωμένων και κατοίκων απομακρυσμένων περιοχών».
Παράλληλα, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ) κάνει λόγο για «σχέδιο Αρμαγεδδώνα» στα ΕΛΤΑ, υποστηρίζοντας πως η κυβέρνηση και το Υπερταμείο «οδηγούν σε συρρίκνωση του οργανισμού χωρίς να εξασφαλίζεται η καθολική υπηρεσία».
Η διοίκηση των ΕΛΤΑ απαντά ότι τα 204 καταστήματα που κλείνουν είχαν «ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα και λειτουργούσαν με ζημίες έως 150.000 ευρώ ετησίως». Προσθέτει ότι οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να παρέχονται μέσω κινητών μονάδων, διανομέων και συνεργαζόμενων σημείων, ενώ «κανένας πολίτης δεν θα μείνει χωρίς πρόσβαση σε βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες».
Αυτά είναι τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν:
ΑΓΙΑΣ
ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡ.
ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11)
ΑΓΙΑΣΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
ΑΓΝΑΝΤΕΡΟΥ
ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ
ΑΚΡΑΤΑΣ – ΑΙΓΕΙΡΑΣ
ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ
ΑΛΙΜΟΥ
ΑΜΑΡΙΟΥ
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2)(CARREFOUR)
ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ
ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ
ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ
ΑΡΙΔΑΙΑΣ
ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΡΝΑΙΑΣ
ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΥΚΗΝΩΝ
ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΑΡΧΑΝΩΝ
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
ΑΣΤΡΟΥΣ
ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
ΑΦΑΝΤΟΥ
ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ (ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ)
ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ
ΒΙ.ΠΕ.Θ.
ΒΟΝΙΤΣΑΣ
ΒΟΥΛΑΣ
ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΒΡΥΣΩΝ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ
ΓΑΒΑΛΟΥΣ
ΓΑΖΙΟΥ
ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
ΓΑΥΡΙΟΥ
ΓΕΡΑΚΑ
ΓΚΟΥΡΑΣ
ΔΑΦΝΗΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
ΔΕΛΦΩΝ
ΔΕΣΚΑΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣ.
ΔΙΣΤΟΜΟΥ
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΕΛΟΥΝΤΑΣ
ΕΡΕΣΟΥ
ΕΡΕΤΡΙΑΣ
ΕΥΛΑΛΟΥ
ΕΦΥΡΑΣ
ΖΑΓΟΡΑΣ
ΖΙΤΣΑΣ
ΘΕΡΜΟΥ
ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18)
ΘΟΥΡΙΑΣ
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
ΙΑΛΥΣΟΥ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΙΕΡΙΣΣΟΥ
ΙΤΕΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2
ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ
ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ
ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
ΚΑΝΑΛΛΑΚΙΟΥ
ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ
ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ
ΚΙΑΤΟΥ
ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ
ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49)
ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ
ΚΡΗΝΙΔΩΝ
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13)
ΛΑΛΑ
ΛΕΒΙΔΙΟΥ
ΛΕΝΟΡΜΑΝ
ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
ΛΕΧΑΙΝΩΝ
ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ
ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ
ΛΙΜΝΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
ΛΟΥΡΟΥ
ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ
ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΜΑΛΙΩΝ
ΜΑΝΔΡΑΣ
ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ
ΜΑΡΑΘΩΝΑ
ΜΑΧΑΙΡΑΔΟΥ
ΜΕΘΑΝΩΝ
ΜΕΛΙΓΑΛΑ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ
ΜΕΤΣΟΒΟΥ
ΜΗΘΥΜΝΑΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54)
ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ
ΜΟΥΔΡΟΥ
ΜΥΤΙΚΑ
ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14)
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ
ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΝΙΚΑΙΑΣ
ΝΙΚΗΤΗΣ
ΝΥΔΡΙΟΥ
ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ
ΟΙΑΣ
ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΠΑΛΛΗΝΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17)
ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ
ΠΑΤΡΑΣ 3
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ
ΠΛΑΤΑΝΙΑ
ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ
ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ
ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ
ΠΥΛΑΙΑΣ
ΠΥΛΗΣ
ΡΑΧΩΝ
ΡΟΔΟΥ 2
ΣΕΡΒΙΩΝ
ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
ΣΚΑΛΑΣ
ΣΚΥΔΡΑΣ
ΣΟΥΔΑΣ
ΣΟΥΦΛΙΟΥ
ΣΟΦΑΔΩΝ
ΣΟΦΙΚΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΣΤΥΛΙΔΑΣ
ΣΥΚΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ
ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
ΤΖΑΒΡΟΥ (ΣΚΡΙΠΕΡΟΥ)
ΤΣΕΠΕΛΟΒΟΥ
ΤΥΡΝΑΒΟΥ
ΤΥΧΕΡΟΥ
ΦΙΛΙΑΤΩΝ
ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΦΙΛΟΤΙΟΥ (ΧΑΛΚΕΙΟΥ)
ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ
ΦΥΤΕΙΩΝ
ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ
ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ
ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.)
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
ΨΑΧΝΩΝ
Ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρης Σκλήκας, επιβεβαίωσε το κλείσιμο 204 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού σχεδιασμού που υλοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια και στόχο έχει τον εκσυγχρονισμό και τη βιωσιμότητα του οργανισμού. Παρά τις αλλαγές, η διανομή και οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ θα συνεχιστούν, με ενίσχυση της εξυπηρέτησης κατ’ οίκον και χρήση ψηφιακών εργαλείων από τους ταχυδρόμους.
«Η αναδιοργάνωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων είναι αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού που εξελίσσεται τα τελευταία 2,5 χρόνια, ώστε ο οργανισμός να γίνει επιχείρηση μετά από 30 χρόνια αδράνειας», ανέφερε ο Διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, μιλώντας στο ΕΡΤnews και τους Κώστα Παπαχλιμίντζο και την Κατερίνα Δούκα.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το επιστολικό έργο έχει μειωθεί κατά 90% την τελευταία δεκαετία, γεγονός που καθιστά μη βιώσιμη τη διατήρηση τόσων φυσικών καταστημάτων. Παράλληλα, τόνισε πως η διανομή και οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ δεν θα διακοπούν: «Το έργο των ταχυδρομείων δεν είναι συνυφασμένο με τη λειτουργία των καταστημάτων. Το γεγονός ότι κλείνει ένα κατάστημα δεν σημαίνει ότι σταματάει το ταχυδρομείο».
Ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρης Σκλήκας, επιβεβαίωσε το κλείσιμο 204 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού σχεδιασμού που υλοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια και στόχο έχει τον εκσυγχρονισμό και τη βιωσιμότητα του οργανισμού. Παρά τις αλλαγές, η διανομή και οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ θα συνεχιστούν, με ενίσχυση της εξυπηρέτησης κατ’ οίκον και χρήση ψηφιακών εργαλείων από τους ταχυδρόμους.
«Η αναδιοργάνωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων είναι αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού που εξελίσσεται τα τελευταία 2,5 χρόνια, ώστε ο οργανισμός να γίνει επιχείρηση μετά από 30 χρόνια αδράνειας», ανέφερε ο Διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, μιλώντας στο ΕΡΤnews και τους Κώστα Παπαχλιμίντζο και την Κατερίνα Δούκα.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το επιστολικό έργο έχει μειωθεί κατά 90% την τελευταία δεκαετία, γεγονός που καθιστά μη βιώσιμη τη διατήρηση τόσων φυσικών καταστημάτων. Παράλληλα, τόνισε πως η διανομή και οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ δεν θα διακοπούν: «Το έργο των ταχυδρομείων δεν είναι συνυφασμένο με τη λειτουργία των καταστημάτων. Το γεγονός ότι κλείνει ένα κατάστημα δεν σημαίνει ότι σταματάει το ταχυδρομείο».
Εξυπηρέτηση κατ’ οίκον και «ψηφιακοί ταχυδρόμοι»
Ο κ. Σκλήκας διαβεβαίωσε πως για τους πολίτες, ειδικά στην επαρχία, θα υπάρχει εξυπηρέτηση κατ’ οίκον μέσω των ταχυδρόμων, οι οποίοι έχουν πλέον εξοπλιστεί με ψηφιακά εργαλεία και τερματικά. «Σε κάθε περιοχή όπου αναστέλλεται η λειτουργία καταστήματος, θα υπάρχει ενημέρωση για τον αγροτικό ταχυδρόμο της περιοχής και τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί του», εξήγησε.
Διασφάλιση νησιωτικών περιοχών και εργαζομένων
Όπως ανέφερε, τουλάχιστον ένα ταχυδρομικό κατάστημα ανά νησί θα συνεχίσει να λειτουργεί, ενώ οι υπάλληλοι των καταστημάτων που κλείνουν θα αξιοποιηθούν σε άλλες λειτουργίες, κυρίως στη διανομή.
«Η αναδιάταξη ανθρώπων σε πραγματικό έργο είναι απαραίτητη για να αυξηθεί η παραγωγικότητα», είπε χαρακτηριστικά.
Ζημιογόνος λειτουργία και αναγκαιότητα μεταρρύθμισης
Ο διευθύνων σύμβουλος παραδέχτηκε ότι τα ΕΛΤΑ κατέγραψαν ζημίες 15 εκατομμυρίων ευρώ το 2024 και ότι η εταιρεία δεν έχει χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. «Τα ΕΛΤΑ ποτέ στην ιστορία τους δεν ήταν μια θετική δραστηριότητα. Από το 2008 λειτουργούν σε καθεστώς ελεύθερου ανταγωνισμού, με μόνη πηγή χρηματοδότησης το ίδιο τους το έργο», ανέφερε.Η απόφαση για το κλείσιμο είναι οριστική
Τέλος, ο κ. Σκλήκας ξεκαθάρισε πως η απόφαση για το κλείσιμο των 204 καταστημάτων είναι οριστική και αμετάκλητη, τονίζοντας ότι το μέτρο είναι απαραίτητο για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα του οργανισμού. «Η απόφαση είναι οριστική. Η βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ απαιτεί εξορθολογισμό δαπανών και προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες», δήλωσε, ενώ υπογράμμισε πως παραμένουν πάνω από 800 σημεία που παραμένουν ενεργά.
- Δεσποινιό ήσουν πολύ βιαστική…καλό ταξίδι!
- Ανακοίνωση-σοκ από γνωστό Έλληνα πολιτικό – Διαγνώστηκε με επιθετικό καρκίνο, «ο αποχαιρετισμός είναι κοντά»
- Μαθεύτηκαν όλα για το αιματηρό επεισόδιο στα Βορίζια: Το βίντεο που έχει στα χέρια της η ΕΛ.ΑΣ. που μαρτυρά την αλήθεια
- Εξέλιξη σoκ στα Βορίζια: Μόλις μαθεύτnκε για τον γαμπρό του Φανούρη Καργάκη
