ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μόλις το αποκάλυψε πασίγνωστος τραγουδιστής δημόσια: «Είμαι γκέι, ανακουφισμένος, χαρούμενος και περήφανος»

Ο Γιώργος Περρής μιλάει ξανά ανοικτά σε συνέντευξή του για το γεγονός πως είναι ομοφυλόφιλος, μια συνέντευξη που έγινε με αφορμή το καινούριο άλμπουμ του…

Ο Γιώργος Περρής μιλάει ξανά ανοικτά σε συνέντευξή του για το γεγονός πως είναι ομοφυλόφιλος, μια συνέντευξη που έγινε με αφορμή το καινούριο άλμπουμ του 38χρονου τραγουδιστή τιτλοφορείται «No Armor».

Για το coming out του:
Ο τραγουδιστής μιλώντας στο People.com ανέφερε ότι «δεν πιστεύω πως αυτό είναι coming out γιατί ουσιαστικά, ποτέ δεν κρύφτηκα στη ντουλάπα» προσθέτοντας ότι: «ποτέ δεν κρύφτηκα στη ζωή μου, πάντα ζούσα έτσι ακριβώς όπως ηθέλα, απλά δεν είχα βρει το κουράγιο να μιλήσω για αυτό δημόσια. Νιώθω ανακουφισμένος, είμαι χαρούμενος και υπερήφανος για τον εαυτό μου που μπορώ και το κάνω πλέον».

Στο «people.com» δήλωσε επίσης: «Μεγάλωσα σε μια κοινωνία όπου δεν υπήρχε τρόπος να δεις την κανονικότητα μιας ομοφυλοφιλικής σχέσης… Δεν ήταν στην τηλεόραση. Δεν υπήρχε στα μέσα ενημέρωσης. Δεν αποτέλεσε μέρος οποιασδήποτε συζήτησης.

Παρόλο που στην ιδιωτική μου ζωή, δεν κρυβόμουν πια καθόλου, ως τραγουδιστής, ως δημόσιο πρόσωπο, είχε ένα κόστος για μένα, επειδή υπήρχε ένα κομμάτι μου που ήθελε να μιλήσει γι’ αυτό… Πολλοί άνθρωποι μου είπαν: ”Δεν πρέπει να βγεις. Δεν πρέπει να μιλήσεις γι’ αυτό δημόσια. Θα καταστρέψει την καριέρα σου”.

Η ευθύνη ως καλλιτέχνης
«Αισθάνομαι την ευθύνη, ως καλλιτέχνης, να είμαι όσο πιο ειλικρινής και αληθινός μπορώ και να το μοιραστώ αυτό με το κοινό μου… Υπάρχει διαφορά μεταξύ ιδιωτικότητας. Δεν είμαι μυστικοπαθής. Ποτέ δεν έχω κρυφτεί ή προσποιηθεί ότι είμαι κάποιος άλλος, ποτέ. Έτσι, είμαι σίγουρος ότι (το ότι είμαι γκέι) δεν θα τους σοκάρει ή κάτι τέτοιο.

Αλλά νιώθω ότι η σχέση μου με τους θαυμαστές μου βελτιώθηκε, ήρθαμε ένα βήμα πιο κοντά. Αυτό αισθάνομαι ότι θα είναι αυτό, γιατί θα έχουν την πλήρη εικόνα του ποιος είμαι, ελεύθερος και εντελώς ανοιχτός», είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Περρής.

«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν έχουν την πολυτέλεια να μπορούν να μιλήσουν για αυτό», λέει ο 38χρονος και προσθέτει: «Ακόμα και σήμερα, να είσαι ομοφυλόφιλος είναι αιτία θανάτου σε πολλά μέρη του κόσμου. Ως καλλιτέχνης, ως δημόσιο πρόσωπο το θεωρώ χρέος μου να βοηθήσω τον κόσμο να μιλήσει για αυτό».

Το πρόσωπο που αποτέλεσε έμπνευση για εκείνον

Τέλος, ο Γιώργος Περρής μίλησε για το πρόσωπο που τον ενέπνευσε. Ο λόγος για τον Τζορτζ Μάικλ. «Η πρώτη μου εμπειρία με μια δημόσια φιγούρα που μιλάει ανοικτά για τις προτιμήσεις του ήταν ο Τζορτζ Μάικλ. Ήμουν 15 χρονών όταν το αποκάλυψε και για εμένα ήταν σαν λύτρωση γιατί ως τότε δεν πίστευα πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Ένας μεγάλος σταρ, πολύ ταλαντούχος, απίστευτος καλλιτέχνης, πανέμορφος άνδρας, είπε πως είναι γκέι και ζούσε μια κανονική ζωή».

Μιλώντας για τον εαυτό του, ο τραγουδιστής με πάνω από 160 εκατομμύρια streams δήλωσε: «Μου πήρε αρκετό καιρό να το αποδεχτώ». Παρότι αποκάλυψε στους φίλους του τις προτιμήσεις του στην εφηβεία, στους γονείς του το είπε αφότου πέρασε τα 20. «Όλοι το αποδέχθηκαν», σχολίασε σχετικά.

Απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων στην Ελλάδα: Χρονοδιάγραμμα και κριτήρια

Ένα επαναστατικό πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων ξεκινά στην Ελλάδα, στοχεύοντας στην εξάλειψη επικίνδυνων οχημάτων από τους δρόμους μας. Το νέο σύστημα εστιάζει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, την προστασία του περιβάλλοντος και τον εκσυγχρονισμό του εθνικού στόλου οχημάτων. Με μέσο όρο ηλικίας άνω των 17 ετών, ο ελληνικός στόλος χρειάζεται άμεση ανανέωση για να συμβαδίσει με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Κριτήρια υποχρεωτικής απόσυρσης οχημάτων
Το καινοτόμο πρόγραμμα καθορίζει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων. Οχήματα που παραμένουν εκτός κυκλοφορίας για εκτεταμένες περιόδους θα υπάγονται στο σύστημα ανακύκλωσης. Επιπλέον, αυτοκίνητα χωρίς έγκυρο πιστοποιητικό ΚΤΕΟ για διάστημα μεγαλύτερο των 24 μηνών θα χαρακτηρίζονται μη κατάλληλα για κυκλοφορία.

Οχήματα με αποτυχημένους τεχνικούς ελέγχους που δεν έχουν υποστεί τις απαραίτητες επισκευές εντάσσονται επίσης στο πρόγραμμα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε αυτοκίνητα με σημαντικές μηχανικές βλάβες, όπως προβλήματα κινητήρα ή κιβωτίου ταχυτήτων, όταν το κόστος αποκατάστασης υπερβαίνει την εμπορική αξία του οχήματος.

Χρονοδιάγραμμα απόσυρσης κατά πρότυπα Euro
Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων έχει παρουσιάσει λεπτομερές χρονοδιάγραμμα για τη σταδιακή απόσυρση οχημάτων βάσει των προτύπων εκπομπών. Το 2026 σηματοδοτεί την έναρξη με την απόσυρση οχημάτων Euro 1, ενώ το 2030 θα ακολουθήσουν τα Euro 2.

Προτεινόμενο ΆρθροΝόμιζε πως ήταν απλή αλλεργία… αλλά η διάγνωση θα σας σοκάρει!

Η δεκαετία του 2030 θα φέρει σημαντικές αλλαγές, με την απόσυρση οχημάτων Euro 3 το 2034 και Euro 4 το 2039. Το χρονοδιάγραμμα ολοκληρώνεται με την απόσυρση οχημάτων Euro 5 το 2043 και Euro 6 το 2050, σηματοδοτώντας την πλήρη μετάβαση σε νέες τεχνολογίες κινητήρων.

Χαρακτηριστικά οχημάτων ανά πρότυπο εκπομπών
Τα οχήματα Euro 1 (1992-1996) αντιπροσωπεύουν την πρώτη γενιά με καταλυτικούς μετατροπείς, συμπεριλαμβανομένων δημοφιλών μοντέλων όπως Ford Escort και Opel Astra. Η εποχή Euro 2 (1996-2000) έφερε βελτιωμένους καταλύτες σε μοντέλα όπως Renault Clio και VW Golf Mk3.

Τα πρότυπα Euro 3 (2000-2005) εισήγαγαν αυστηρότερους ελέγχους NOx σε οχήματα όπως Ford Focus Mk1 και BMW E46. Η περίοδος Euro 4 (2005-2010) χαρακτηρίστηκε από χαμηλότερες εκπομπές CO₂ και την εμφάνιση υβριδικών τεχνολογιών.

Τα σύγχρονα πρότυπα Euro 5 (2010-2015) και Euro 6 (2015-σήμερα) ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα φιλτραρίσματος και ακόμα αυστηρότερα όρια εκπομπών.

Αντιδράσεις και προσαρμογές του προγράμματος
Το αρχικό σχέδιο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από ιδιοκτήτες παλαιότερων οχημάτων και επαγγελματίες του κλάδου επισκευών. Οι ανησυχίες επικεντρώθηκαν στην πιθανή απώλεια εισοδήματος και τις οικονομικές επιπτώσεις για χιλιάδες νοικοκυριά.

Μετά από εκτεταμένες διαβουλεύσεις, το πρόγραμμα τροποποιήθηκε σημαντικά. Οι ιδιοκτήτες διατηρούν πλέον το δικαίωμα επιλογής, εφόσον μπορούν να καταθέσουν λεπτομερές σχέδιο επισκευής και να αποδείξουν την οικονομική τους δυνατότητα για αποκατάσταση του οχήματος εντός συγκεκριμένων προθεσμιών.

Νέα εποχή ανακύκλωσης και ψηφιακού ελέγχου
Το σύστημα επιβάλλει στους κατασκευαστές ενεργό συμμετοχή στην ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση κρίσιμων εξαρτημάτων. Παράλληλα, η ανάπτυξη ενιαίας ευρωπαϊκής ψηφιακής πλατφόρμας θα αποτρέπει την επανεισαγωγή αποσυρμένων οχημάτων μεταξύ κρατών μελών.

Ο έλεγχος των πιστοποιητικών ΚΤΕΟ θα ενισχυθεί μέσω διασύνδεσης με βάσεις δεδομένων ασφαλιστικών εταιρειών και εφορίας. Τα πλαστά δελτία θα αποτελέσουν παρελθόν, περιορίζοντας δραστικά την κυκλοφορία μη ασφαλών οχημάτων.

Άμεσες ενέργειες για ιδιοκτήτες οχημάτων
Ιδιοκτήτες οχημάτων χωρίς έγκυρο ΚΤΕΟ, με παρατεταμένη ακινητοποίηση ή σοβαρές ανεπισκεύαστες βλάβες καλούνται να προβούν σε άμεσο έλεγχο. Η έγκαιρη αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων θα αποτρέψει την υποχρεωτική ένταξη στο πρόγραμμα απόσυρσης.

Με τον ελληνικό στόλο να υπερβαίνει κατά πολύ τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο ηλικίας 12-13 ετών, η μετάβαση σε ασφαλέστερα και περιβαλλοντικά φιλικότερα οχήματα καθίσταται επιτακτική ανάγκη για τη συμμόρφωση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων