Lifestyle

Στέλιος Κρητικός : Οι κούκλοι γιοι από τον πρώτο γάμο, η διακοπή συνεργασίας με τον Σεφερλή και οι δυσκολίες με 4 παιδιά

O Στέλιος Κρητικός έχει υπάρξει εκτός από ηθοποιός και ποδοσφαιριστής. Είναι πολύ αγαπητός στον κόσμο, ο οποίος τον γνώρισε καλύτερα μέσα από τις παραστάσεις…

O Στέλιος Κρητικός έχει υπάρξει εκτός από ηθοποιός και ποδοσφαιριστής. Είναι πολύ αγαπητός στον κόσμο, ο οποίος τον γνώρισε καλύτερα μέσα από τις παραστάσεις και η συνεργασία με τον Σεφερλή που διατήρησε για πολλά χρόνια. Έχει κάνει δύο γάμους και με την δεύτερη σύζυγό του έχουν δημιουργήσει μία σχολή χορού η οποία τους κάνει ευτυχισμένους και ολοκληρωμένους ως επαγγελματίες. Ο Στέλιος Κρητικός έχει μεγάλη αδυναμία στα παιδιά του, τα λατρευεί και δεν διστάζει να τα εκθιάζει με κάθε ευκαιρία που του δίνεται. Έχει κάνει δύο αγοριά από τον πρώτο του γάμο και δύο κορίτσια από τον δεύτερο.

Στέλιος Κρητικός: Η πορεία του και ο ρόλος που τον ανέδειξε

Γεννήθηκε το 1973 στη Ρόδο όπου και μεγάλωσε. Σε νεαρή ηλικία ξεκίνησε να ασχολείται επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο μετακομίζοντας στην Αθήνα όπου αγωνίστηκε με διάφορες ομάδες. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά και με την υποκριτική.Ως ποδοσφαιριστής έχει αγωνιστεί στις ομάδες Φοίβος Κρεμαστής, Μαρκό Μαρκόπουλου, Γλυκά Νερά και Παράδεισος Αμαρουσίου. Το 2006, κατέκτησε το Παγκόσμιο Κύπελλο στο 6Χ6 στη Γερμανία.

Ως ηθοποιός έχει λάβει μέρος σε διάφορες τηλεοπτικές σειρές μεταξύ των οποίων «Κωνσταντίνου και Ελένης», «Επιθυμίες», «Φιλοδοξίες», «Τα κορίτσια του μπαμπά», «L.A.P.D.» και άλλες. Στο θέατρο συνεργάστηκε με τον Μάρκο Σεφερλή από το 2010 μέχρι το 2016 σε διάφορες παραστάσεις. Έκτος από την συνεργασία τους σε θεατρικά έργα, συνεργάστηκαν και στις τηλεοπτικές εκπομπές «Mega με μία» και «One Mark Show». Το 2018, έλαβε μέρος στο reality επιβίωσης «Survivor» όπου κατέκτησε την 16η θέση στην τελική κατάταξη. Τη σεζόν 2019-2020, συμμετείχε μαζί με τον γιο του Μιχαήλ-Άγγελο στο ταξιδιωτικό reality του Star Channel «Globetrotters».

Στέλιος Κρητικός: Οι στιγμές που τον “λύγισαν”

«Δεν κρυφτήκαμε ποτέ, ούτε το διαφημίσαμε. Δεν ήταν εύκολος χωρισμός, υπήρχαν δυσκολίες, αλλά θέλει υπομονή, αγάπη, πίστη, φροντίδα. Το πιο εύκολο πράγμα είναι να τα κάνεις όλα μπάχαλο. Το δύσκολο είναι να κρατήσεις τη ψυχραιμία σου και να πεις ώπα πάμε να το ξανασυζητήσουμε.Ήταν πάρα πολύ δύσκολη στιγμή. Αυτό που λες μερικές φορές γυρνώντας λίγο πίσω στη ζωή μου, πώς το έκανα αυτό ρε εσύ; Είναι πιο δύσκολο το να μένεις με έναν άνθρωπο όταν έχει τελειώσει κάτι και δεν εξελίσσεται κανείς. Είναι μια αρρωστημένη σχέση» ανέφερε ο Στέλιος Κρητικός για τον χωρισμό του.

Στέλιος Κρητικός: Ο δεύτερος γάμος και η σχολή χορού

Ερωτηθείς για το τι θαυμάζει στη σύζυγό του, ο ίδιος δήλωσε: «Την αρτιότητα του χαρακτήρα της. Στη σχέση μας δεν προσπαθώ να περάσω το δικό μου χαρακτήρα. Ζούμε μαζί για να ανακαλύπτουμε νέους κόσμους, τους οποίους απολαμβάνω. Καλό είναι να μην κλειδώνουμε πάντα στα δικά μας δεδομένα και να μαθαίνουμε να εξελισσόμαστε. Μέχρι να φτάσω όμως να μάθω την ακεραιότητα του χαρακτήρα της, συνεπάρθηκα από την ομορφιά, την ευγένεια, τη συμπεριφορά, τον τρόπο και το σεβασμό της στο πρόσωπό μου».

Ο γνωστός ηθοποιός ερωτήθηκε μήπως τον αγχώνει το πέρασμα του χρόνου: «Όχι. Ο χρόνος είναι υπέροχος με μένα. Τον αγαπώ, τον σέβομαι και τον καλοπιάνω γιατί μου χαρίζει ωραίες στιγμές, οι οποίες θέλω να κρατήσουν όσο περισσότερο γίνεται. Το βασικό είναι ότι θέλω να ζήσω τα παιδιά μου και την εξέλιξη τους».Μιλώντας για το Survivor, δήλωσε: «Για να είμαι ειλικρινής, επειδή φέτος δεν προλαβαίνω να δω τηλεόραση, δεν το έχω παρακολουθήσει.

Στέλιος Κρητικός: Για τα παιδιά του και το θέατρο

Τώρα θα ξεκινήσω να βλέπω το γιο μου στα -«Τρία Μίλια» – αυτό του το έχω υποσχεθεί και θέλω πολύ να το κάνω, έστω και ετεροχρονισμένα».Τέλος, μιλώντας για τα επαγγελματικά του σχέδια, τόνισε: «Λόγω των συνθηκών που βιώνουμε, είμαι πιεσμένος αυτή την περίοδο γιατί δεν μπορώ να κάνω κάποιο μακροπρόθεσμο προγραμματισμό. Αυτό μου δημιουργεί άγχος. Το μόνο που έχω σαν όπλο είναι το μυαλό μου. Έχω εστιάσει στη συγγραφή.

Γράφω θεατρικά έργα για ενηλίκους και παραμυθία. Μάλιστα μέσα στον Μάιο θα κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία το τρίτο παραμύθι μου, που θα λατρέψουν τα παιδιά, τα οποία, διαβάζοντας το, θα μπορούν να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα. Παράλληλα, συνεχίζω την περιοδεία μου σε όλη την Ελλάδα με το δικό μου θεατρικό παραμύθι «Ένας ονειροπόλος δράκος», σε σκηνοθεσία Γιάννη Βούρου. Θεατρικά, σε αυτήν τη φάση δεν σχεδιάζω κάτι καινούριο, προχωρώ βήμα βήμα, ανάλογα με τα δεδομένα. Η επαγγελματική βάση μου φυσικά παραμένει η καλλιτεχνική σχολή KaSTeL στο Παλαιό Φάληρο, πού έχουμε δημιουργήσει και όπου δουλεύουμε μαζί με την Κάτια».

Στέλιος Κρητικός: Η σχέση με τον Μάρκο Σεφερλή

«Ήμασταν έξι χρόνια μαζί. Έκλεισε ο κύκλος ο συγκεκριμένος. Η δουλειά μας είναι περίεργη κι απρόβλεπτη και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Εκείνη τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή ένιωσα ότι εγώ πρέπει να σταματήσω. Ήμασταν στην Πάτρα, είχαμε ξεκινήσει περιοδεία και πήγα στο καμαρίνι… Αυτό που κάναμε ήταν δύσκολο. Συνήθως στη δουλειά μας δουλεύεις 1-2 χρόνια. Εμείς κουμπαριάσαμε, γελάσαμε τόσο πολύ κι έχουμε ζήσει άπειρες στιγμές. Έχουμε ξενυχτήσει και γελάσει μπροστά και πίσω από τα φώτα κι έχουμε κάνει απίστευτα πράγματα» είπε αρχικά ο Στέλιος Κρητικός.

«Τον αγαπώ, αλλά ήταν κάποια στιγμή που ήθελα να αλλάξω τα δεδομένα μου. Κατ’ αρχάς ήθελα να κάνω διακοπές με τα παιδιά μου Ήταν ένα κομβικό σημείο. Είχα να κάνω διακοπές έξι χρόνια, ήταν πολλές οι απαιτήσεις. Ήταν η δουλειά μου, είμαι επαγγελματίας κι ήμουν ορκισμένος. Τότε ήμασταν πρόβες στην τελευταία χειμερινή μου δουλειά με τον Μάρκο κι έρχεται το πρώτο Survivor και μου έκαναν πρόταση. Τα λεφτά ήταν τέσσερις φορές επάνω ο μισθός μου την εβδομάδα. Είπα όχι. Δεν μπορώ να πουλήσω ένα ολόκληρο θίασο και 50 άτομα σε μία παράσταση για να πάω εγώ να κάνω το γούστο μου, να οικονομήσω και να τους παρατήσω όλους σαν να μη με νοιάζει.

Τελειώνουμε το Πάσχα και για να προλάβω εγώ τα πράγματα –γιατί ξέρω ότι γράφει το ρόλο ανάλογα και τι άτομα έχει στο θίασό του- και του λέω Μάρκο μην με υπολογίζεις το καλοκαίρι. Θέλω να ξεκουραστώ και να κάνω διακοπές με τα παιδιά μου. Αισθάνομαι έξω ότι υπάρχουν πράγματα, τα οποία θέλω να τα κυνηγήσω και να τα ακολουθήσω είτε λέγεται Survivor είτε οτιδήποτε άλλο και θέλω μία παύση. Στενοχωρηθήκαμε κι οι δυο μας, είναι ανθρώπινο γιατί περάσαμε απίθανες στιγμές οι δυο μας. Ήταν δύσκολο. Αγκαλιαστήκαμε, χαιρετηθήκαμε. Απλά ήθελα να ξέρει για να μη γράψει κάποιο ρόλο για εμένα το καλοκαίρι» κατέληξε ο Στέλιος Κρητικός.

Κατίνα Παξινού: Το όσκαρ, ο χαμός της κόρης της, η αμύθητη περιουσία, το αληθινό όνομα της και η ασθένεια που της στοίχισε τη ζωή

Η Κατίνα Παξινού ήταν από τις πιο γνωστές και ταλαντούχες ηθοποιούς της εποχής. Και ποιος δεν θυμάται σήμερα την μεγάλη ερμηνεύτρια μιας άλλης εποχής; Η ίδια ήταν η πιο σπουδαία ηθοποιός της γενιάς της που διακρίθηκε τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η καριέρα της φυσικά απογειώθηκε και η ίδια ήταν για χρόνια στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

Κατίνα Παξινού: Η συμβολή της στο θέατρο

Αρχικά, αποτελεί σημείο αναφοράς για την υποκριτική τέχνη στην Ελλάδα ακόμη και σήμερα, αν και ελάχιστοι εν ζωή την έχουν δει στο θεατρικό σανίδι και πολλοί λίγοι στις μετρημένες στα δάκτυλα των δυο χεριών ταινίες, ξένες παραγωγές, που έπαιξε. Πρόκειται για την θρυλική Κατίνα Παξινού, μία από τις κορυφαίες ηθοποιούς της χώρας μας που, μαζί με την Μελίνα Μερκούρη και την Ειρήνη Παπά, έκανε και αξιοσημείωτη καριέρα στο εξωτερικό.

Η Κατίνα Παξινού, παρότι υπήρξε μία τεράστια ηθοποιός, διαθέτοντας ένα πηγαίο αυτόφωτο ταλέντο, μία σπουδαία προσωπικότητα, έμελε να συνδέσει το όνομά της με ένα άλλο θηρίο της υποκριτικής, τον Αλέξη Μινωτή, με τον οποίο, εκτός από καλλιτεχνικό ζευγάρι, παντρεύτηκαν και έζησαν μαζί μέχρι το τέλος.

Κατίνα Παξινού: Η ζωή της

Προτεινόμενο Άρθρο Θρήνος στην μουσική – Έφυγε μεγάλο όνομα

Η Κατίνα Παξινού γεννήθηκε στην ανατολή του 20ου αιώνα, στις 17 Δεκεμβρίου του 1900, και είναι μία ευκαιρία να θυμηθούμε κυρίως μέσα από τις κινηματογραφικές της εμφανίσεις, που μπορούμε να απολαμβάνουμε ακόμη και σήμερα, τη σημαντική της καλλιτεχνική πορεία, αλλά και ορισμένες καθοριστικές στιγμές της ζωής της.

Η θρυλική Κατίνα Παξινού, επίσης, κατέχει μία σειρά από περίεργα ρεκόρ. Απέκτησε τη φήμη της στην Ελλάδα από τις θεατρικές εμφανίσεις της, ενώ γνώρισε την παγκόσμια αναγνώριση από τις λιγοστές ταινίες που έπαιξε. Επίσης, είναι η πρώτη Ελληνίδα καλλιτέχνιδα που πήρε Όσκαρ Ερμηνείας, ενώ για πρώτη φορά απονεμήθηκε το συγκεκριμένο Όσκαρ σε μη Αμερικανό ηθοποιό. Και φυσικά είναι η πρώτη Ελληνίδα ηθοποιός που εμφανίστηκε στις σκηνές του Μπρόντγουεϊ που τις έδωσε την αναγνώριση και την ώθηση για να παίξει σε σημαντικές ταινίες, σπουδαίων ξένων σκηνοθετών.

Κατίνα Παξινού: Η καταγωγή και η καριέρα της

Γεννημένη στον Πειραιά, ήταν μοναχοκόρη πλούσιας οικογένειας. Ο πατέρας της Βασίλης Κωνσταντόπουλος ήταν αλευροβιομήχανος. Λόγω του ζωηρού χαρακτήρα της, οι γονείς της την έστειλαν εσώκλειστη σε σχολείο τής Ελβετίας, όπου σπούδασε μουσική και τραγούδι στο Ωδείο της Γενεύης, αλλά και σε αντίστοιχες σχολές της Βιέννης και του Βερολίνου. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα και σε ιδιαίτερα μικρή ηλικία, παντρεύτηκε τον βιομήχανο Γιάννη Παξινό, με τον οποίο απέκτησαν δυο κόρες.

Ο πρώτος της σημαντικός ρόλος ήταν αυτός της “Βεατρίκης”, στην ομώνυμη όπερα, που έγραψε ειδικά για την Παξινού ο φημισμένος συνθέτης Δημήτρης Μητρόπουλος. Το έργο ανέβηκε το 1920 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Για πρώτη φορά ανέβηκε στο θεατρικό σανίδι στο Θέατρο Κοτοπούλη, στο έργο του Μπατάιγ “Γυμνή γυναίκα”, που την καθιέρωσε ως πρωταγωνίστρια δραματικών ρόλων. Το 1931 συνεργάστηκε με τον κορυφαίο Έλληνα ηθοποιό Αιμίλιο Βεάκη με τον οποίο συνεργάστηκαν στο θίασο του Αλέξη Μινωτή. Η γνωριμία της με τον τελευταίο εξελίχθηκε σε έρωτα, για να παντρευτούν το 1940. Εκείνες τις κατάμαυρες εποχές θα φύγουν από την Ελλάδα και θα εγκατασταθούν στις ΗΠΑ. Μετά από λαμπρές εμφανίσεις της στο Μπρόντγουεϊ, θα της δοθεί και η ευκαιρία να μπει στα κινηματογραφικά πλατό, τα οποία θα απογειώσουν τη φήμη της διεθνώς.

Κατίνα Παξινού: Η ταινία που της άλλαξε τη ζωή

Σημαντικό είναι πως η Παξινού στάθηκε τυχερή, καθώς είχε την ευκαιρία το 1943 να παίξει έναν σημαντικό ρόλο στην ταινία “Για Ποιον Χτυπά η Καμπάνα;”, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ και σε σκηνοθεσία Σαμ Γουντ. Η Παξινού θα ερμηνεύσει τη φημισμένη Ισπανίδα αντάρτισσα ενάντια στους φασίστες του Φράνκο, έχοντας δίπλα της τους διάσημους Γκάρι Κούπερ και Ίνγκριντ Μπέργκμαν. Η ταινία προτάθηκε για 9 Όσκαρ, αλλά τελικά θα κερδίσει μόνο ένα, αυτό του Β’ Γυναικείου Ρόλου με την Κατίνα Παξινού.

Θα ακολουθήσουν τα ενδιαφέροντα φιλμ “Ο Εμπρηστής” του Χέρμαν Σούμλιν, με Σαρλ Μπουαγιέ, Λορίν Μπακόλ και Πίτερ Λόρε, “Το Πένθος Ταιριάζει στην Ηλέκτρα” του Ντάντλεϊ Νίκολς, με Ρόζαλιντ Ράσελ, Μάικλ Ρεντγκρέιβ, Κερκ Ντάγκλας, “Καίσαρ Βοργίας” του Χένρι Κινγκ, με Τάιρον Πάουερ, Όρσον Γουέλς.

Κατίνα Παξινού: Η κινηματογραφική πορεία

Το 1955 είναι μία ακόμη χρονιά σταθμός για την κινηματογραφική της πορεία, καθώς θα παίξει ένα χαρακτηριστικό ρόλο στο εξαιρετικό φιλμ νουάρ “Ο Κύριος Αρκάντιν”, μία παραλλαγή του “Πολίτη Κέιν”, σε σκηνοθεσία Όρσον Γουέλς . Ωστόσο, η κορυφαία ερμηνευτική στιγμή της στο σινεμά θα σημειωθεί στο αριστουργηματικό δράμα του Λουκίνο Βισκόντι “Ο Ρόκο και τα Αδέλφια του” το 1960, όταν η Παξινού θα ερμηνεύσει τη μάνα μιας οικογένειας που θα αναγκαστεί να εγκαταλείψει το ιταλικό Νότο για τον πλούσιο Βορρά… Μαζί της πρωταγωνιστούν οι Αλέν Ντελόν, Κλάουντια Καρντινάλε, Ανί Ζιραρντό, Ρενάτο Σαλβατόρι, αλλά και ακόμη ένας Έλληνας, ο νεαρός Σπύρος Φωκάς.

Κατίνα Παξινού: Η αμύθητη περιουσία

Η Κατερίνα Παξινού, δεν υπολόγιζε τα χρήματα και ξόδεψε την περιουσία της και τις τεράστιες απολαβές που είχε μαζέψει από τον κινηματογράφο και το θέατρο. Μάλιστα η ίδια δεν καταλάβαινε πως ξόδευε τόσα χρήματα.Είναι χαρακτηριστικό πως ο σύζυγός της μια φορά, ανακάλυψε ότι η γυναίκα του είχε πάρει το τεράστιο ποσό των 100.000 δολαρίων από μια τράπεζα στην Ελβετία και τα είχε σπαταλήσει όλα. Όταν την ρώτησαν που πήγαν τα λεφτά εκείνη ανταποκρίθηκε πως έπρεπε να πληρώσει τα φάρμακα της στο φαρμακείο.

Ωστόσο τα χρήματα που χρωστούσε στο φαρμακείο ήταν λιγοτέρο από 50 δολάρια. Είχε ξεχάσει τι έκανε το υπόλοιπο ποσό. Λίγο πριν φύγει από την ζωή η Παξινού, τρεις νεαροί σπουδαστές της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου είχαν ζητήσει από τον σύζυγο της, να την επισκεφθούν στο Νοσοκομείο. Τότε ο Μινώτης έμαθε πως η Παξινού δώριζε τον μισθό της σε τρείς άπορους νέους, για να συνεχίσουν να σπουδάζουν στο Εθνικό Θέατρο. Δεν το γνώριζε κανείς παρά μόνο η γραμματεία της Σχολής.

Κατίνα Παξινού:Τα παιδιά που θρήνησε και το αληθινό της όνομα

Πιο συγκεκριμένα, το πραγματικό της όνομα ήταν Κατερίνα Κωνσταντοπούλου και είχε γεννηθεί στις 17 Δεκεμβρίου 1900, στον Πειραιά. Μεγάλωσε σε μια μεγαλοαστική οικογένεια, καθώς ο πατέρας της ήταν αλευροβιομήχανος και είχε δικό του εργοστάσιο.Έχασε την πρώτη της κόρη, η οποία πέθανε από λευχαιμία.Η μεγάλη ηθοποιός είχε πει μερικά χρόνια μετά, για την απώλεια της κόρης της: “Είμαι ένας άνθρωπος όπως όλοι. Έζησα. Έκανα παιδιά. Έθαψα παιδιά. Και πόνεσα θάβοντας αυτά τα παιδιά”.

Κατίνα Παξινού: Η τελευταία ταινία και η αιτία του θανάτου της

Θα κλείσει την καριέρα της στο σινεμά πρωταγωνιστώντας στο δραματικό φιλμ “Το Νησί της Αφροδίτης” το 1969. Είναι και η μοναδική ταινία ελληνικής παραγωγής, σε σκηνοθεσία Γιώργου Σκαλενάκη. Μια σχετικά ξεχασμένη ταινία, που το στόρι της περιστρέφεται στις προσπάθειες δυο μανάδων να σώσουν τα καταδικασμένα παιδιά τους σε θάνατο, την εποχή του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ. Η Παξινού, αν και ήδη πάσχει από καρκίνο, θα ανταπεξέλθει στα γυρίσματα υπομένοντας τους πόνους της ασθένειάς της, έχοντας δίπλα της τους νεαρούς ηθοποιούς Άγγελο Αντωνόπουλο, Κώστα Καστανά κ.ά.

Ο καρκίνος καλπάζουσας μορφής, θα την ταλαιπωρήσει μέχρι το τέλος της ζωής της, ενώ λίγο πριν φτάσει το μοιραίο, θα πρωταγωνιστήσει στο θέατρο και στο συμβολικό έργο “Μάνα Κουράγιο” του Μπρεχτ. Έπρεπε να κάνει κουράγιο για να βγαίνει κάθε βράδυ στη σκηνή σέρνοντας ένα κάρο, αλλά μαζί της κι ένας λαός, καθώς η χώρα έχει μπει στο γύψο από τους στρατιωτικούς. Η τελευταία της εμφάνιση έγινε το καλοκαίρι του 1972, όχι πάνω στη σκηνή, αλλά μπαίνοντας στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, όπου δοξάστηκε, για να παρακολουθήσει την τελευταία παράσταση της ζωής της. Το κοινό για ώρα χειροκροτούσε όρθιο. Ήταν το τελευταίο χειροκρότημα. Λίγους μήνες μετά, στις 22 Φεβρουαρίου του 1973, θα φύγει για πάντα…

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων