Ο Μηνάς Χρηστίδης ήταν γεννημένος στη Χαλκίδα και τέλειωσε τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Η πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο ήταν το 1954, στον ρόλο του γιατρού Γκιμπς στην «Μικρή μας πόλη»του Θόρντον Γουάιλντερ. Το 1963, δυο χρόνια μετά την συμμετοχή του στον θίασο Δημήτρη Χορν δούλεψε και ως σκηνοθέτης στους «Φτωχοδιάβολους» των Ασημάκη Γιαλαμά και Κώστα Πρετεντέρη. Ήταν ο αγαπημένος ηθοποιός και κριτής του ελληνικού κινηματογράφου ήταν από τους πιο σπουδαίους εκείνη την εποχής.
Μηνάς Χρηστίδης: Η καριέρα στο σινεμά
Αρχικά, το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο έγινε το 1958 στο «Τελευταίο ψέμα» του Μιχάλη Κακογιάννη. Εμφανίστηκε ακόμα στις ταινίες Επαγγελματίες Ρεμάλια (1976), Σατανικές Ερωμένες (1974) Θέμα συνειδήσεως (1973). Ανατομία μιας ληστείας (1973), Ο Επισκέπτης (1973), Εκείνοι που ξέρουν ν’ αγαπούν (1968), Ο ζεστός Μήνας Αύγουστος (1966) Χαμένη Ευτυχία (1966), Όχι,.. κύριε Τζόνσον (1965), Ενας Μεγάλος Ερωτας (1964), Το τελευταίο ψέμα (1958), ενώ η τελευταία του εμφάνιση στον κινηματογράφο ήταν το 1980 στην ταινία «Ελευθέριος Βενιζέλος» του Παντελή Βούλγαρη.
Χαρακτηριστικές ήταν και οι συμμετοχές του και σε σειρές της τηλεόρασης όπως το «Ένας Πυγμαλίων» (1975) ΥΕΝΕΔ, «Κεκλεισμένων των θυρών» 1972 ΕΙΡΤ, «Μαρίνα Αυγέρη» (1973) ΕΙΡΤ, «Οι δίκαιοι» (1974) ΥΕΝΕΔ.
Μηνάς Χρηστιδής: Ο γάμος και η ζωή στη δικτατορία στο Παρίσι
Τα χρόνια της δικτατορίας βρέθηκε στο Παρίσι, όπου μαζί με την μετέπειτα σύζυγό του, ηθοποιό και συγγραφέα Ντόρα Γιαννακοπούλου,(με την οποία απέκτησε ένα γιο τον συγγραφέα Λένο Χρηστίδη) και τον θεατρικό συγγραφέα Γεράσιμο Σταύρου οργάνωσαν μεγάλη περιοδεία ενάντια στη χούντα, στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Για τέσσερα χρόνια έζησε στην Ολλανδία και όταν επανήλθε στην Ελλάδα, για ένα μικρό διάστημα εργάστηκε ως ηθοποιός. Το 1975 δημιούργησε, για πρώτη φορά στη χώρα μας, στήλη τηλεοπτικής κριτικής στην εφημερίδα «Καθημερινή» και από τότε αφιερώθηκε στη δημοσιογραφία συνεργαζόμενος με εφημερίδες και περιοδικά και η στήλη του «Γροθιά στο στομάχι» στο «Εθνος» να τον καθιερώνει ως έναν από τους πιο γνωστούς κριτικούς θεάτρου.
Μηνάς Χρηστίδης: Ο απρόσμενος θάνατος
Σε ηλικία 90 ετών έφυγε από τη ζωή τον Ιούλιο του 2015 στον ύπνο του ο Μηνάς Χρηστίδης, ο ηθοποιός, κριτικός θεάτρου και δημοσιογράφος ο οποίος για πρώτη φορά θέσπισε στήλη κριτικής τηλεόρασης στον ελληνικό τύπο.
Γιώργος Παπαγεωργίου: Η μητέρα του Φιλαρέτη Κομνηνού, ο γάμος με τη Δανάη Μιχαλάκη και η σκηνοθεσία
Γιώργος Παπαγεωργίου: Αδιαμφισβήτητα πολυτάλαντος, μπορεί να αποδόσει εξαιρετικά ως ηθοποιός, ως σκηνοθέτης, αλλά και ως μουσικός, αν λάβει κανείς υπόψη πως διατηρεί και το δικό του συγκρότημα, τους Polkar, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα γνωστοί και αγαπητοί στο ελληνικό κοινό. Έχει άλλο ένα προτέρημα, την εμφάνισή του, καθώς είναι από τους πιο ωραίους και γοητευτικούς ηθοποιούς της γενιάς του αυτή τη στιγμή. Το γεγονός πως είναι γιος της Φιλαρέτης Κομνηνού είναι απλώς μια λεπτομέρεια, καθώς το επίπεδο της δουλειάς που δείχνει σε ό,τι καταπιάνεται, φαίνεται πως είναι αποτέλεσμα σκληρής προσπάθειας και αυτό ίσως είναι το σημαντικότερο που έχει καταφέρει. Τα τελευταία χρόνια είναι παντρεμένος με τη συνάδελφό του ηθοποιό Δανάη Μιχαλάκη, για την οποία μιλάει πάντα με τα καλύτερα λόγια.
Γιώργος Παπαγεωργίου: Η επαγγελματική του πορεία
Η πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο ήταν στην παράσταση “Κατσαρίδα”, ενώ στην τηλεόραση ήταν το 2000 σε ένα επεισόδιο της αστυνομικής σειράς “Κόκκινος Κύκλος” όπου υποδύθηκε έναν αστυνομικό. Ακολούθησαν συμμετοχές στις σειρές “Ιωάννα της καρδιάς”, στην οποία πρωταγωνιστούσε η Γιουλίκα Σκαφιδά το 2006 και στην “Τυφλόμυγα” το 2008. Επίσης συμμετείχε σε ένα επεισόδιο της σειράς “Σε Είδα” το 2008 και πάλι μαζί με την Γιούλικα Σκαφιδά.
Έπειτα, το 2012 θα συμμετείχε στη σειρά “Βρικόλακες” στο MEGA, τα γυρίσματα ωστόσο δεν ξεκίνησαν ποτέ λόγω του υψηλού κόστους της σειράς. Τον Ιούλιο του 2012, το σενάριο προτάθηκε και στον ANT1 όπου υπήρξε ενδιαφέρον. Η σειρά εν τέλη δεν προβλήθηκε ποτέ. Επιπλέον τον Ιανουάριο του 2019, συμμετείχε στην σειρά “Η ζωή εν τάφω” στην ΕΡΤ1.
Τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα ως ηθοποιός μέσα από τηλεοπτικές επιτυχίες. Το 2019 πρωταγωνίστησε στην κωμική σειρά “Σπίτι Είναι” στον ALPHA. Τον Ιανουάριο του 2020 πρωταγωνιστούσε στην κωμική σειρά “Σχεδόν Ενήλικες” στο MEGA στον ρόλο του Αλέξη. Την σεζόν 2021-2022 τον είδαμε στην κοινωνική σειρά του MEGA “Σκοτεινή Θάλασσα” στον ρόλο του Χρήστου.
Πέρα από την ενασχόλησή του με την υποκριτική, έχει βρεθεί και στο ρόλο του θεατρικού σκηνοθέτη. Συγκεκριμένα σκηνοθέτησε για το Θέατρο του Νέου Κόσμου και το Φεστιβάλ Αθηνών, τις παραστάσεις: “Η Ωραία του Πέραν”, “Αρίστος”, “Η Γιαννούλα η Κουλουρού”, “Ξαφνικά Πέρσι το Καλοκαίρι” και “Ο Επιθεωρητής”.
Γεννημένος στη Θεσσαλονίκη, στις 11 Απριλίου του 1981, ο γνωστός ηθοποιός σπούδασε μάρκετινγκ ενώ παράλληλα πέρασε στο Εθνικό. Διέκοψε τις σπουδές του λόγω στρατού και συνέχισε όταν απολύθηκε.
Γιώργος Παπαγεωργίου: “Ο γάμος μας ήταν ακριβώς όπως τον θέλαμε”
Όπως έχει αναφέρει σε συνέντευξη του, γνώρισε τη σύζυγό του Δανάη Μιχαλάκη, όταν εκείνη δούλευε ως σερβιτόρα: «Εγώ γνώρισα τη Δανάη σε μια φάση της ζωής της που δεν είχε δουλειά όσον αφορά την τηλεόραση ή το θέατρο, δούλευε σερβιτόρα και στους πρώτους μήνες της σχέσης μας έγινε το casting για τις Αγριες Μέλισσες και μετά όλα τα άλλα. Είναι μια παραμυθένια ιστορία αυτό που έχει συμβεί, γιατί την γνωρίζω και πριν από την επιτυχία της σειράς, της άξιζε να συμβεί όλο αυτό και δεν έχει αλλάξει καθόλου».
Μιλώντας για τον γάμο τους έχει πει τα εξής: «Ο γάμος μας ήταν ακριβώς όπως τον θέλαμε με την Δανάη. Ένα μεγάλο πάρτι με φίλους. Ο γάμος ήταν πολιτικός και δεν είχαμε ρύζι. Όταν βγήκαμε από το δημαρχείο μας έλουσαν με σακιά από ρύζι».
Ο ηθοποιός έχει απαντήσει και για την είδηση-“ράδιο αρβύλα” που είχε κυκλοφορήσει για την ημερομηνία του γάμου τους: «Δεν υπήρξε ποτέ αυτή η πιθανότητα αυτής της ημερομηνίας τον Ιούνιο. Κι εμάς λίγο μας σόκαρε το ότι υπήρξε ξαφνικά αυτή η αναμπουμπούλα, μας πήραν οι φίλοι και μας ρωτούσαν γιατί δεν τους το είπαμε. Μετά ήταν όλα εντάξει, το πήγαμε ουσιαστικά όπως ήταν να το πάμε εξαρχής».
Γιώργος Παπαγεωργίου: «Δεν ήθελα να με συνδέουν με τη μητέρα μου, το έβλεπα κομπλεξικά»
Για τη μητέρα του Φιλαρέτη Κομνηνού και κατά πόσο τον έχει στιγματίσει το μεγάλο όνομά της στην επαγγελματική του πορεία έχει μιλήσει σε συνέντευξή του ο Γιώργος Παπαγεωργίου: «Όταν ξεκίνησα να δουλεύω, αλλά και από το σχολείο ακόμα, είχα αναπτύξει ένα κόμπλεξ και ήθελα να μη συνδέομαι με το όνομα της μητέρας μου. Απέφευγα να συνεργάζομαι μαζί της. Μου είχε βγει μία φοβία από την ανάποδη. Για να μην έχουν να πουν, να μην έχουν να σκεφτούν ότι είμαι σε αυτή τη δουλειά ως μία συνέχεια της μητέρας μου».