Lifestyle

Αιμίλιος Χειλάκης: «Είμαι άθεος, δεν έβρισκα κανένα λόγο να υπάρχει Θεός»

Είναι από τους καταξιωμένους ηθοποιούς της γενιάς του. Άνθρωπος που χρόνια τώρα υπηρετεί με σεβασμό το θέατρο, αν και ευρέως γνωστός έγινε μέσα από την τηλεόραση.

Είναι από τους καταξιωμένους ηθοποιούς της γενιάς του. Άνθρωπος που χρόνια τώρα υπηρετεί με σεβασμό το θέατρο, αν και ευρέως γνωστός έγινε μέσα από την τηλεόραση. Και μπορεί οι τηλεοπτικές σειρές που εμφανίσθηκε να είναι λίγες, όμως, η γοητευτική φιγούρα και κυρίως το υποκριτικό ταλέντο του Αιμίλιου Χειλάκη έχoυν μείνει βαθιά αποτυπωμένο στη συνείδηση του τηλεοπτικού κοινού. Συναντήσαμε τον γνωστό ηθοποιό στο Βεάκη, λίγο πριν ξεκινήσει η παράσταση «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας»- όπου έχει διπλό ρόλο (του Θησέα και του βασιλιά των ξωτικών Όμπερον) ενώ συνυπογράφει τη σκηνοθεσία με τον Μανώλη Δούνια – η οποία μετά από μία πετυχημένη καλοκαιρινή περιοδεία, κάνει στάση στο ιστορικό θέατρο, καλώντας το κοινό να έρθει να θυμηθεί τι είναι το πάθος. Με τον Αιμίλιο Χειλάκη μιλήσαμε -εννοείται- για τον έρωτα και την ερωτική μανία για το αντικείμενο του πάθους, μιας και αυτό πραγματεύεται η παράσταση. Μιλήσαμε, όμως, και για άλλα θέματα σε μία χαλαρή συζήτηση, με πάθος, όμως, δοσμένες οι απόψεις του ηθοποιού. Άλλωστε, είναι από τους ανθρώπους που έχουν άποψη και δε φοβούνται να την εκφράσουν και να την υπερασπιστούν με επιχειρήματα. Ακόμη και η διαφωνία μαζί του, είναι κατά κάποιον τρόπο μία συμφωνία, αφού ακούει το συνομιλητή του και του δίνει χώρο να ξεδιπλώσει τις δικές του απόψεις. Εξάλλου, όπως και ο ίδιος λέει: «Φίλε δεξιέ, θέλει κόπο να αγαπήσεις τον φίλο σου τον αριστερό. Φίλε αριστερέ, το ίδιο. Δεν έχετε να χωρίσετε τίποτε, παρά τις αλυσίδες σας». Κάπως έτσι, πέρασε η κουβέντα (και η ώρα) με τον Αιμίλιο Χειλάκη. Που ξεκίνησε με λίγο από Παναθηναϊκό, όπου μας διηγήθηκε πώς και γιατί έγινε στα 6 του χρόνια. «Το ‘76 ήταν… Ο πατέρας μου ως αστυνομικός διευθυντής μιας ομάδας αστυνομικών με πήρε μια Κυριακή μεσημέρι, γιατί η μαμά έλειπε και με πήγε στο γήπεδο στη Λεωφόρο που είχε υπηρεσία. Έξι χρονών εγώ, ο πατέρας μου θεόρατος και περνάνε από δίπλα μου οι παίκτες, σηκώνεται το γήπεδο όρθιο κι ένα παιδί 6 χρονών μαγεύεται. Ε τι θα γίνεις μετά; Ο μπαμπάς όχι δεν ήταν Παναθηναϊκός. 43 χρόνια μετά και είμαι ακόμη Παναθηναϊκός, ακόμη μαγεμένος από εκείνη τη μέρα. Από μια στιγμή. Δεν είναι τέλειο;». – Τι σας γοήτευσε στην παράσταση; Για να γίνει αυτό το έργο λες; Το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας έχει ανέβει ως καθαρά αφηγηματική παράσταση το ‘12 με τον Μιχαήλ Μαρμαρινό, έχει ανέβει από μια περίεργη παράσταση το ‘93 του Γιώργου Μιχαηλίδη. Έχω δει το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας σε 10 παραστάσεις. Πάντα μου έλειπε ένα πράγμα: ότι αυτό το έργο μιλάει για την ερωτική μανία. – Δηλαδή ο έρωτας εξελίσσεται σε ερωτική μανία; Όχι ο λογοτεχνικός έρωτας. Μιλάμε για τον σωματικό. Τι σου ζητάει το σώμα σου, η σάρκα τι ζητάει τι στιγμή που θες το αντικείμενο του πόθου σου. Κι αυτό ο Σαίξπηρ το έχει βάλει σε ένα δάσος. 4 νέα παιδιά χαμένα σε ένα δάσος με κάτι εξωτικά που τους μαγεύουν. Απλά το 1595 ο Σαίξπηρ δε μπορούσε να διανοηθεί ότι κάποια στιγμή θα υπάρξουν το Pornhub το Rorn Tube και όλα το πόρνο σάιτς τα οποία ο ίδιος περιέγραψε ως μάγεμα σε ένα δάσος, θα γυρίζονταν σήμερα με ένα βίντεο. Νομίζω ότι είναι πολύ πιο ωραίο να μιλήσεις για τη σάρκα και την επιθυμία της μέσα από την ποίηση του Σαίξπηρ παρά να πληκτρολογήσεις – Άρα θα λέγαμε ότι η παράσταση απευθύνεται και στη νέα γενιά; Καλεί τη νέα γενιά να δει και αυτή την πλευρά του έρωτα. Φαντάζομαι ότι δεν έχει και το ρομαντισμό που είχε η δική μας γενιά. Δεν είναι θέμα ρομαντισμού. Είναι έλα να μιλήσουμε για την απόλυτη σαρκική επιθυμία μέσα από την ποίηση. Η δική μου η γενιά κατάλαβε τι θα πει έρωτας όταν διάβασε Καβάφη. Τη δεκαετία του ‘80 διαβάζαμε Καβάφη και καταλαβαίναμε ότι ο έρωτας έχει μία περίεργη χαρά στο τέλος. Διαβάζω αργότερα Σαίξπηρ και καταλαβαίνω ότι μιλάει για αίμα, ιδρώτα, για φόνους, για βία. Είναι πολύ εύκολο το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας να το δεις ως ένα βίαιο έργο. Είναι φόνοι που δεν γίνονται. – Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία ανάμεσα στη βία; Βέβαια, ακόμη και η σκηνή των μαστόρων που είναι πάρα πολύ αστεία, για σκοτωμό μιλάμε. Όλο το έργο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει μια από τις τραγωδίες του Σαίξπηρ. Θα μπορούσε ο Δημήτρης να σκοτώσει το Λύσανδρο. – Αυτό, δεν ήθελε ο ίδιος ο Σαίξπηρ να το δώσει ως βίαιο; Προφανώς. Καταρχήν αυτό το έργο και από τον ίδιο τον Σαίξπηρ έχει κάτι πολύ σπουδαίο: ήταν γραμμένο κατά παραγγελία. Απ’ ο, τι λένε οι πηγές μας, παραγγέλθηκε αυτό το έργο για ένα γάμο. Και τι έκανε ο Σαίξπηρ; Η πρώτη σκηνή (όχι της παράστασης μας) του έργου είναι από τον Οθέλλο, είναι όλη η δραματουργία του Οθέλλου. Υπάρχει μέσα η 12η Νύχτα. Υπάρχει το Κακό για το τίποτα, υπάρχει το Χειμωνιάτικο παραμύθι, υπάρχει ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα… Έχει κάνει μία συρραφή, ένα συμπίλημα είναι ουσιαστικά. Όταν το μελετάς σκηνοθετικά για να το φτιάξεις, λες δε δένει το ένα με το άλλο, τι θα κάνω; – Πόσο εύκολο είναι αυτό σκηνοθετικά; Σκηνοθετικά το μόνο που κάνεις, το πιο έξυπνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις τις σκηνές έτσι όπως τις έχει φτιάξει ο Σαίξπηρ στη σειρά τους. Με ένα μαγικό τρόπο στο τέλος χωρίς να έχουν λογική συνέπεια στη σύνδεσή τους, συνδέονται. Άμα προσπαθήσεις να βάλεις έναν κοινό κώδικα ή μια κοινή γραμμή ή μία κοινή άποψη δε συνδέονται με τίποτα. Αλλά αυτό κάνει και το έργο να ανεβαίνει συνέχεια. Και να ανεβαίνει συνέχεια όχι μόνο από ερασιτεχνικές ομάδες που είναι εύκολο να ανέβει. Έχει ανέβει και από μελέτες. Έχουν ανέβει σπουδαίες παραστάσεις, άξιες σπουδής. Να τις σπουδάζεις αυτές τις παραστάσεις. – Εσείς πώς το επιλέξατε; Ήταν κάτι που θέλατε να ανεβάσετε κάποια στιγμή; Ή σας ιντρίγκαρε και σκηνοθετικά; Να σου πω, είναι κάποιες συνεπαγωγές για το ποιο έργο θα ανεβάσεις κάθε φορά. Η μία συνεπαγωγή είναι από την πρώτη συνθήκη που λέει ότι έχουμε μία αποθήκη έργων στο μυαλό μας που θέλουμε να ανεβάσουμε. Για να ανέβουν όμως αυτά τα έργα θα πρέπει να έχουμε συγκεκριμένους συντελεστές. Με ποιους θα τα ανεβάσουμε; Κάποια στιγμή έρχεται η στιγμή που σου λένε οι συντελεστές που είσαι μαζί τους ότι τώρα θα μπορούμε να κάνουμε αυτά τα πέντε έργα. Σε αυτή τη συνεπαγωγή στηρίζεται και το ανέβασμα της Καλοκαιρινής Νύχτας. – Πήγε περίφημα και το καλοκαίρι στην περιοδεία… Ήταν η στιγμή του να γίνει, ήταν η στιγμή να ανέβει, η στιγμή να ειπωθούν κάποια πράγματα από εμάς. Με τον τρόπο που εμείς σκεφτόμαστε, με τον τρόπο που εμείς μελετάμε το θέατρο. Πάντα αφηγηματικά. Δεν πιστεύουμε στο ψυχολογικό θέατρο γι’ αυτό ανεβάζουμε συνήθως θέατρα κλασικού ρεπερτορίου, γιατί δεν έχουνε μέσα ψυχολογία. – Ναι αλλά ένα έργο μπορεί να σε βάλει στη διαδικασία να σκεφτείς. Ας πούμε ο έρωτας, που πραγματεύεται αυτή η παράσταση, έχει να κάνει και με την ψυχολογία. Εσύ ως θεατής να μπεις στη διαδικασία.. – Ναι ως θεατής. Αν εγώ ως ηθοποιός έρθω… να προσυγκινηθώ για να παίξω, σου έχω καταστρέψει τη δική σου συγκίνηση. Είναι ένα πολύ κακό πράγμα που συμβαίνει στο θέατρο. Συγκινούμαι από το πρωί για να έρθω να σου πω μια ατάκα το βράδυ. – Χάνεται ο αυθορμητισμός δηλαδή; Δεν είναι αυθορμητισμός. Τα πάντα στο θέατρο έχουν ήδη ειπωθεί σε έναν λογοτεχνικό χρόνο. Από τη στιγμή που εγώ παίζω σήμερα ένα έργο που γράφτηκε χθες, ήδη το έργο έχει παρελθόν. Άρα εγώ θα σου πω τι γράφτηκε χθες. – Ναι, αλλά δεν το προσαρμόζεις στο σήμερα; Όχι, ποτέ. Θα σου πω πάντα τι ειπώθηκε σε ένα λογοτεχνικό παρελθόν. Εσύ νομίζεις ότι σου μιλάω για σήμερα. Γιατί αυτό είναι η απολαβή του θεατή. Και αυτό είναι η συμμετοχή του ως δημιουργού. Γιατί και ο θεατής συμμετέχει ως δημιουργός σε μία παράσταση. Αφήνεται να του δημιουργηθούν μέσα του απαντήσεις ή μεγάλες ερωτήσεις στις βασικές του ανάγκες. Ποιος είμαι, που είμαι, τι κάνω. – Και ειδικά στο θέμα με τον έρωτα σε βάζει σε μια διαδικασία να σκεφτείς ότι κι εγώ στη ζωή μου έχω κάνει την τρέλα μου, έχω νιώσει να κυριεύομαι από το πάθος. Έλεγα σε φίλους μου που είναι της ηλικίας μου, κοντά στα 50, ελάτε να δείτε αυτή την παράσταση για να θυμηθείτε τι είναι το πάθος. Αυτό που κάποια στιγμή δεν έχει καμία λογική. Έχει μόνο ανάγκη, ανάγκη να συνευρεθείς με το αντικείμενο του πόθου σου. Δεν ξεπερνιέται αυτό. Θυμήσου πώς ήσουν έφηβη… αυτή τη γλύκα, που όμως είχε μία σκληράδα αυτή η γλύκα, έναν πόνο. Και τη στιγμή που ερχόταν και συνέβαινε και μετά έλεγες τι έπαθα χθες το βράδυ; Κάποιο ξωτικό με μάγεψε. – Δηλαδή μεγαλώνοντας ερωτευόμαστε πιο λογικά; Βέβαια… – Ναι, αλλά βλέπεις 50αρηδες ή γυναίκες στα 40 (που είναι και η ηλικία της κρίσης) να τα διαλύουν όλα για έναν έρωτα. Ναι, ίσως γιατί ξαναγυρίζουν σε μία εφηβεία. – Είναι η εφηβεία που δεν έζησαν; Ναι, μάλλον. – Παίζει ρόλο να είσαι γεμάτος εμπειρίες; Ας πούμε εσείς είστε 15 χρόνια παντρεμένος με τη σύζυγό σας (σ.σ. Αθηνά Μαξίμου). Φαντάζομαι πριν τη γνωρίσετε είχατε μια ζωή με εμπειρίες Όπως όλοι οι άνθρωποι (γέλιο). Κοίταξε, στις μεγάλες σχέσεις η αίσθηση πληρότητας δεν εξηγείται, υπάρχει… όπως υπάρχει και ο έρωτας, γι’ αυτό είναι σπουδαίες αυτές οι σχέσεις. Αν προσπαθήσεις να εξηγήσεις, χωρίζεις. Να εξηγήσεις τι; Γιατί είσαι 15 χρόνια με έναν άνθρωπο και δεν απολαμβάνεις τις χαρές τις υπόλοιπες του κόσμου, θα πεις τότε “ρε συ όντως, τι κάθομαι με έναν άνθρωπο και δεν πάω να χαρώ στα λουλούδια του αγρού κι εγώ σαν μέλισσα”, που δεν ισχύει αυτό. Είναι ηλιθιότητα. – Έχω ακούσει φίλους μου να λένε: εγώ είμαι πλήρης από εμπειρίες, δεν θα μου προσφέρει κάτι περισσότερο κάτι νέο. Αν υπάρχει κάτι θείο ή κάτι θεϊκό που είναι η πληρότητα ουσιαστικά, και στο λέει ένας άθεος αυτό… – Είσαι άθεος; Ναι. Ούτε αγνωστικιστής είμαι. Δεν έβρισκα κανένα λόγο να υπάρχει Θεός. Τόσο απλό. Δεν υπάρχει λόγος. Δεν υπάρχει Θεός γιατί δεν έχω την ανάγκη.

Αιμίλιος Χειλάκης: Οι Μέλισσες, ο γάμος με την Αθηνά Μαξίμου, η διακοπή της υιοθεσίας και η γνώμη για τα ριάλιτι

Ο ταλαντούχος ηθοποιός έχει μετρήσει επιτυχίες και στην τηλεόραση, αλλά και στο θέατρο, για το οποίο τρέφει μία μεγάλη λατρεία. Η φωνή του είναι χαρακτηριστική και για αυτό το λόγο την έχει δανείσει, κάνοντας σπικάζ σε πολλά διαφημιστικά μηνύματα. Εκπέμπει μια ηρεμία και συνάμα μια γοητεία, στην οποία δεν μπορεί να αντισταθεί καμία γυναίκα. Πέρυσι τον απολαύσαμε στο ρόλο του αδίστακτου χουντικού Ακύλα Μεγαρίτη στην επιτυχημένη τηλεοπτική δραματική σειρά εποχής “Άγριες Μέλισσες” που προβαλλόταν μέσα από την τηλεόραση του ANT1.

Αιμίλιος Χειλάκης: Καριέρα και προσωπική ζωή

Γεννήθηκε στις 18 Δεκεμβρίου 1970 και φοίτησε με υποτροφία στη δραματική σχολή του Θεάτρου Τέχνης – Καρόλου Κουν. Ο τηλεοπτικός ρόλος που τον έκανε ευρύτερα γνωστό ήταν αυτός στη σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου, “Η ζωή που δεν έζησα”, με συμπρωταγωνίστρια την Ταμίλα Κουλίεβα.

Αν και δεν έχει αφήσει να εκτεθεί η προσωπική του ζωή στη δημοσιότητα, είναι γνωστό πως έχει υπάρξει για αρκετά χρόνια ζευγάρι με την, επίσης ηθοποιό, Βάνα Πεφάνη. Η επόμενη σύντροφός του, την οποία και νυμφεύθηκε, είναι η Αθηνά Μαξίμου. Είναι υποστηρικτής του Παναθηναϊκού.

Αιμίλιος Χειλάκης: “Έχω νιώσει πολλές φορές την αποτυχία”

Μιλώντας για τη διαχείριση της επιτυχίας και τις τηλεοπτικές προτάσεις που έχει δεχτεί τα τελευταία χρόνια, ο γνωστός ηθοποιός έχει πει: «Την επιτυχία τη χορταίνεις από μικρός, την καταλαβαίνεις ότι έρχεται. Το να κάνεις και μια αποτυχία δεν τρέχει και τίποτα. Έχω νιώσει πολλές φορές την αποτυχία. Αν κάτσεις και κλαις πάνω από το χυμένο γάλα, έχεις χάσει το χρόνο σου. Βλέπουμε πολλούς ψωνισμένους ανθρώπους γιατί έχουν κάνει λάθος τη διαχείριση της επιτυχίας τους. Αυτοί που την έχουν ψωνίσει δεν αντιλαμβάνονται ότι η επιτυχία έχει κοντινό αδελφάκι την αποτυχία».

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το αν υπάρχουν ηθοποιοί με τους οποίους δε θέλει να δουλέψει, έχει αποκαλύψει: «Ναι, υπάρχουν συνάδελφοι, με τους οποίους δεν θα ήθελα να συνεργαστώ. Όπως να ρωτήσουμε και συναδέλφους αν θέλουν να δουλέψουν μαζί μου. Υπάρχουν ομολογουμένως κακοί συνάδελφοι απ’ όλους μας και προσπαθούμε να τους αποφύγουμε».

Επίσης, πριν τη συμμετοχή του στις Άγριες Μέλισσες, είχε εξηγήσει γιατί απείχε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα από τη μικρή οθόνη: «Όλα αυτά τα χρόνια, είχα προτάσεις για τηλεόραση, αλλά καμία δεν με δελέασε. Συνάδελφοι μου έλεγαν σε είχαμε σκεφτεί για αυτό το σήριαλ που παίζεται αλλά ήξεραν ότι θα έλεγα όχι. Βαριέμαι την κάμερα γιατί είναι άλλη υποκριτική. Ξέρεις τι είναι να κάνεις δέκα ώρες γύρισμα για 3-4 λεπτά;».

Αιμίλιος Χειλάκης: “Δεν είμαι κατά των εξωσωματικών”

Ο ηθοποιός μαζί με τη σύζυγό του και επίσης ηθοποιό Αθηνά Μαξίμου έχουν αποκαλύψει και την προσπάθεια που έκαναν για να αποκτήσουν ένα παιδί μέσω υιοθεσίας: «Κάναμε μια πρώτη κουβέντα. Αλλά όταν πήραμε έναν πάκο με χαρτιά που έπρεπε να μελετήσουμε και να συμπληρώσουμε, με θέματα όπως “αν θέλεις παιδί τελείως υγιές και μωρό μπορεί να πάρει δέκα χρόνια”, “αν δε σε νοιάζει το φύλο ή η ηλικία ή αν έχει ένα μικρό πρόβλημα μπορεί να πάρει 3-4 χρόνια’’, σταματήσαμε. Μπαίνεις σε διλήμματα εξίσου ψυχοφθόρα με το να μην έχεις παιδί».

Ο ίδιος έχει πει: «Οι συνθήκες σε κάνουν να περιμένεις 5 – 6 χρόνια και καταρρακώνεσαι, σε κάνουν να μετανιώνεις για την επιλογή σου, σε αντιμετωπίζουν σαν να είσαι εν δυνάμει παιδόφιλοs. Καλά κάνει ο Νόμος και προστατεύει τα παιδιά, αλλά είναι τόσο αυστηρός που κάποια στιγμή σε αποθαρρύνει! Είναι τόσο ομιχλώδες το τοπίο, που δεν ξέρεις αν αυτό που πας να κάνεις είναι παράνομο ή σύννομο… Επίσης, το ότι είμαστε ηθοποιοί δεν θεωρείται σταθερό και ασφαλές επάγγελμα».

Η σύζυγός του Αθηνά Μαξίμου επισημαίνει για τις ερωτήσεις πουδέχεται σχετικά με το πόσο απαραίτητο είναι ένα παιδί για μια οικογένεια: «Δεν έχω εμμονές κι αυτοσκοπούς. Μ’ έναν παράξενο τρόπο, η ζωή είναι πολύ πιο σοφή από εμάς και ό,τι είναι να φέρει, θα το φέρει! Δεν γκρεμίζεται και ο κόσμος αν δεν έρθει ένα παιδί. Είχαμε ζωή πριν, θα έχουμε και μετά!».

Ο Αιμίλιος Χειλάκης, με τη σειρά του, αναφέρεται στην μέθοδο της εξωσωματικής: «Δεν είμαι κατά των εξωσωματικών, αλλά γνωρίζω γυναίκες που έχουν κάνει 12 προσπάθειες κι έχουν “οργώσει” το σύστημα τους, ή κάνουν παιδί με εξωσωματική στα 49 τους και λέω “γιατί σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου; Το παιδάκι που θα είναι 10 χρονών κι ενδεχομένως εσύ πάθεις καρκίνο, έχεις σκεφτεί που θα το αφήσεις;”. Πραγματικά αναρωτιέμαι! Τόσο μεγάλος εγωισμός; Ότι, δηλαδή, η ζωή δε θα προχωρήσει αν εσύ δεν αφήσεις κάτι πίσω σου;»

Προτεινόμενο Άρθρο ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ – ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

Αιμίλιος Χειλάκης: “Θέλω να μου συμβαίνει ο έρωτας για την Αθηνά για πάντα”

Όπως έχει δηλώσει ο ηθοποιός για τον γάμο του με την Αθηνά Μαξίμου: «Το “για πάντα” για μένα είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο έχει πει ο Αιμίλιος Χειλάκης. Εγώ θα ζήσω για πάντα, όσο αντιλαμβάνομαι. Τη στιγμή που θα κλείσω τα μάτια μου σταματά και η αντίληψή μου για τον χώρο και τον χρόνο. Άρα το για πάντα είναι για τη ζωή μου. Θέλω να μου συμβαίνει ο έρωτας για την Αθηνά για πάντα».

Από την πλευρά της, η Αθηνά Μαξίμου εξομολογήθηκε: «Εγώ δεν την πιστεύω αυτή την έκφραση. Το “για πάντα” ίσως είναι μια ανθρώπινη αλαζονεία. Έχουμε την ανάγκη να δαμάσουμε τον χρόνο, να κατακτήσουμε τον άλλο… Είναι μια δήλωση παντοδυναμίας. Έτσι νομίζω».

Αιμίλιος Χειλάκης: Η ασθένεια και η στάση της γυναίκας του

Ο διάσημος ηθοπιός έχει ανοιχτεί και για ζητήματα που σχετίζονται με την υγεία του: «Έχω κι εγώ αρρωστήσει 4 -5 φορές ως τώρα, έχει πει ο Αιμίλος Χειλάκης. Έγινε γνωστή η μία επειδή ευχαρίστησα τον γιατρό μου».

Όπως εξηγεί: «Το σπουδαίο είναι όταν μου περιέγραψαν -τη στιγμή που εγώ ήμουν ναρκωμένος και δεν καταλάβαινα τίποτα και ξύπνησα μες στην τρελή χαρά- τι είχε περάσει η Αθηνά. Όταν μου το περιέγραψαν είπα “ωπ ήταν σοβαρά τα πράγματα”. Γιατί εσύ δεν αντιλαμβάνεσαι τη σοβαρότητα, σχεδόν δεν στη λένε κιόλας. Είναι ο άνθρωπός σου με ό,τι σημαίνει αυτή η έννοια. Ξυπνά, σε ακούει, είναι εκεί για σένα, φαντάζομαι περνάει πολύ χειρότερα τα πράγματα από ότι εσύ που έχεις το πρόβλημα. Αυτό είναι ένας ακόμα λόγος που θαυμάζω τον άνθρωπο μου, τη σύζυγο μου. Με βαθιά αγάπη το λέω, με μεγάλο έpωτα».

Τις περιπέτειες υγείας του έχει σχολιάσει και η σύζυγός του, λέγοντας: «Νομίζω ότι αυτό που αντιλαμβάνεται κανείς σε τέτοιες, ακραίες περιπτώσεις είναι πως όταν τελείωσε όλο αυτό και βγήκε ο Αιμίλιος από τη νάρκωση κατάλαβα πόσο πραγματικά τον αγαπώ. Εκείνη τη στιγμή είπα πως δεν με νοιάζει αν θα είμαστε μαζί, αλλά να είναι καλά. Τότε κατάλαβα πόσο βαθιές ρίζες έχει αυτή η αγάπη. Για μένα είναι ο άνθρωπός μου και τον αγαπώ. Η ζωή είναι παράξενη, απρόβλεπτη. Άσχετα με το τι μέλλει γενέσθαι και τι φέρνει η ζωή στο μέλλον, του έχω πει πως για μένα είναι ο άνθρωπος της ζωής μου».

Αιμίλιος Χειλάκης: Η επική αντίδραση για γνωστό ριάλιτι

Χαρακτηριστική ήταν η αντίδραση του μπροστά στην κάμερα και αφοπλιστική η απάντησή του, όταν δημοσιογράφος του εξήγησε το concept του ριάλιτι “The Bachelor”: «Είσαι απαράδεχτη δηλαδή… Αυτό το έβγαλες από το μυαλό σου. Δεν γίνεται. Είναι πρότζεκτ αυτό που συμβαίνει; Ωραία οκ. Δεν έχω να πω κάτι».

Η επόμενη δουλειά που αναμένεται να δούμε τον αγαπημένο ηθοποιό είναι στην ταινία “Καπετάν Μιχάλης” που βασίζεται στο μυθιστόρημα του Νίκου Καζαντζάκη και το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Κώστας Χαραλάμπους.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων