Θανάσης Βέγγος: Aποκαλύφθηκε, μετά από 13 χρόνια, ένα μεγάλο μυστικό που αφορούσε τη σορό του ηθοποιού και κανείς δεν ήξερε!
Θανάσης Βέγγος: Ύστερα από 13 χρόνια υποθέσεων και εικασιών, έρχεται επιτέλους στο φως η αλήθεια και το μυστικό για την σορό του, η οποία δεν ετάφη ποτέ αλλά αποτεφρώθηκε από την οικογένειά του υπό άκρα μυστικότητα.
Ο Θανάσης Βέγγος έφυγε από τη ζωή τον Μάιο του 2011. Στο λαϊκό προσκύνημα πλήθος κόσμου πήγε να αποτίσει φόρο τιμής στον μεγάλο αυτόν καλλιτέχνη, καθώς και πάρα πολλοί ηθοποιοί που είχαν συνεργαστεί μαζί του.
Ωστόσο μετά το τέλος του προσκυνήματος η σορός έφυγε με τη νεκροφόρα προς άγνωστη κατεύθυνση. Όλα αυτά τα χρόνια όλοι μιλούσαν για διάφορους τόπους που είχε εκφράσει ο ίδιος πως θέλει να ταφεί. «Είναι ένα μεγάλο μυστικό, το οποίο γνωρίζουμε μόνο εγώ και η οικογένειά του. Δεν ξέρω αν μπορώ να το αποκαλύψω αυτή τη στιγμή» αναφέρει ο 80χρονος ηθοποιός.
Σημειώνεται ότι σε ερώτηση του δημοσιογράφου, Νίκου Νικόλιζα στην Espresso για το αν η σορός αποτεφρώθηκε ο Γιώργος Σταυρόπουλος ανέφερε: «Συ ειπάς» Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το πού έριξαν την τέφρα του, ο Γιώργος Σταυρόπουλος απάντησε: «Την έχουν τα παιδιά του στο σπίτι».
«Ο Θανάσης για μένα ήταν αδερφός, φίλος, οικογένεια. Δεν θα μπορούσα να δουλέψω ξανά στο θέατρο χωρίς να έχω δίπλα μου αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο. Ήταν για μένα ο προστάτης μου» λέει συγκινημένος ο 80χρονος ηθοποιός στην Espresso. «Σκεφτείτε πως, όταν πέθανε στα χέρια μου ο Θανάσης, το 2011, είπα τέλος στο θέατρο, τέλος σε όλα. Μου στοίχισε πολύ ο θάνατός του».
Θανάσης Βέγγος: «Με αγάπησαν 4 εκατομμύρια άνθρωποι και με μίσησαν τρεις»
Ο δημοσιογράφος Κώστας Πάρλας είχε γράψει στην εφημερίδα «Το Βήμα», τον Μάρτιο του 1976: «Ο Θανάσης Βέγγος είναι ίσως ο μοναδικός έλληνας ηθοποιός, που εξαιτίας ακριβώς του εύρους του ταλέντου του, κατάφερε να ενσαρκώσει στην κάθε παρουσία του την πεμπτουσία του Έλληνα Ανθρωπάκου∙ αυτού που πρέπει συνεχώς να υποφέρει, που τρώει τα χαστούκια των εκάστοτε κραταιών (από οπουδήποτε κι αν προέρχονται), αυτού που φιλοσοφεί, που γελάει και κάνουν και τους άλλους να γελούν.
Είναι ένα είδος σαλτιμπάγκου, μεταξύ Σαρλώ και Καραγκιόζη, που κινείται με την υπερηχητική, γκροτέσκα ταχύτητα που όμοια της δεν έχει βγει στην ελληνική οθόνη και θεατρική σκηνή». Ενώ ο Νίκος Κούνδουρος: «Ήταν η αθωότητα προσωποποιημένη. Δεν πήρε ποτέ χαμπάρι πως τον αγαπούσε όλη η Ελλάδα. Η φύση του δεν του επέτρεψε να ενσωματώσει αυτή τη δόξα. Δεν είχε παράπονα γιατί και όσους επάινους άκουσε πίστευε πως δεν τους δικαιούταν, πως ήταν για άλλον».
Τι κρατάτε από τη ζωή σας; είχε ρωτηθεί σε συνέντευξη και εκείνος είχε απαντήσει αφοπλιστικά: «Ότι με αγάπησαν 4 εκατομμύρια άνθρωποι και με μίσησαν τρεις. Νομίζω ότι δεν θα είναι παραπάνω.»
Είχε σοβαρό λόγο: Γιατί ο Θανάσης Βέγγος δεν φιλάει ποτέ συμπρωταγωνίστριά του, σε καμία ταινία – Η αποκάλυψη 13 χρόνια μετά τον θάνατό του
Ο Θανάσης Βέγγος έβαζε έναν απαράβατο όρο στα συμβόλαιά του, ωστε να μην φιλήσει ποτέ στο στόμα καμία από τις συμπρωταγωνίστριές του, αποκαλύπτει ο Μάκης Δελαπόρτας.
Θανάσης Βέγγος: Η αποκάλυψη 13 χρόνια μετά τον θάνατό του
Ο Μάκης Δελαπόρτας βρέθηκε καλεσμένος του «Στούντιο 4» στην ΕΡΤ την Δευτέρα (30/12/2024) και αποκάλυψε μεταξύ άλλων πως ο Θανάσης Βέγγος είχε μόνο μια ερωτική σχέση σε όλη του τη ζωή! Αυτή με τη σύζυγό τουΑσημίνα Καρύδη, την οποία δεν απάτησε ποτέ.
Μάλιστα ο μεγάλος μας ηθοποιός είχε βάλει όρο στο συμβόλαιό του, ώστε να μην χρειαστεί να φιλήσει ποτέ καμία από τις συμπρωταγωνίστριές του.
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο Μάκης Δελαπόερας: «Κάποιοι ήταν περιζήτητοι. Όπως στην αρχή ήταν ο Βέγγος, μέχρι να κάνει τον πρωταγωνιστή ήταν περιζήτητος. Ο Βέγγος ήταν αυτό που λένε “ο καλός μας άνθρωπος”. Επίσης, ο Βέγγος – κάτι που ο κόσμος μπορεί να μην ξέρει ακόμα – ήταν ότι είχε πάει μόνο με μια γυναίκα στη ζωή του: τη γυναίκα του.
Δεν την απάτησε ποτέ. Και μια φορά η Φόνσου του έκανε πλάκα, πήγε να τον πιάσει λίγο, πήγε να τον φιλήσει και της λέει “στοπ, μέχρι εκεί”. Γι’ αυτό και στα σενάρια και τα συμβόλαιά του είχε βάλει όρους ότι δεν θα φιληθεί ποτέ με καμία πρωταγωνίστρια. Τον έχετε δει ποτέ να φιλιέται στο στόμα; Ποτέ».
Οι «γόηδες» του ελληνικού κινηματογράφου
Ο Μάκης Δελαπόρτας μίλησε για τους γόηδες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, ξεκινώντας με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα.
«Πρώτος γόης του του σινεμά ήταν ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Σε εποχές που εμείς δεν τον προλάβαμε. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ξεκίνησε ως ζεν πρεμιέ. Ήταν σε σχέση με τη Χριστίνα Σίλβα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά νομίζω χώρισαν γιατί δεν την παντρεύτηκε, κάτι τέτοιο. Δεν ήθελε να ξαναπαντρευτεί. Παντρεύτηκε μετά από χρόνια την αγαπημένη του που έμεινε μέχρι το τέλος μαζί της.
Δεν ξέρω αν ήταν ο Κωνσταντάρας πάντως για γάμους και παιδιά. Ο Κωνσταντάρας ξεκίνησε στη Γαλλία ως μοντέλο, έπαιζε σε κάποια ρολάκια μικρά, αλλά φωτογραφιζόταν ως μοντέλο εποχής και τον έλεγαν “Constant Darras”».
Για τον Αλέκο Αλεξανδράκη, με τον οποίο ήταν ερωτευμένη από μικρή η Μάρθα Καραγιάννη, όπως είπε: «Ο δεύτερος, μεγάλος ζεν πρεμιέ, που ήταν ερωτευμένη και μαζί του η Καραγιάννη, ήταν ο Αλέκος ο Αλεξανδράκης. Η Μάρθα πριν κοιμηθεί έκανε την προσευχή της και έλεγε “Θεούλη μου να έχεις καλά τη μαμά, τον μπαμπά και τον Αλέκο Αλεξανδράκη”, όταν ήταν μικρούλα. Παίξανε μαζί μετά, η πρώτη της ταινία ήταν δίπλα στον Αλεξανδράκη, στην “Άγνωστο” με την Κυβέλη. Εκεί παίζει η Μάρθα για πρώτη φορά το ’56 και είναι ο Αλεξανδράκης ο αρραβωνιαστικός της».
Επίσης αναφέρθηκε στον Νίκο Κούρκουλο, τον οποίο χαρακτήρισε το «απόλυτο αρσενικό».
Συγκεκριμένα ο Μάκης Δελαπόρτας τόνισε χαρακτηριστικά: «Ο Κούρκουλος αναστάτωσε τον χώρο με το που βγήκε. Αυτό που τον καθόρισε ήταν ότι ήταν το απόλυτο αρσενικό του ελληνικού κινηματογράφου. Βεβαίως ο Αλεξανδράκης ήταν ο γόητας, αλλά ο Κούρκουλος ήταν κάτι άλλο, έφερε έναν καινούργιο αέρα στον ελληνικό κινηματογράφο και έμεινε ως ο απόλυτος ζεν πρεμιέ του σινεμά στα χρόνια του ’60.
Επίσης, δεν θέλησε ποτέ να παίξει κωμικό ρόλο, γιατί τον κύριο Σαμιωτάκη στο “Δεσποινίς διευθυντής” λίγοι ξέρουν ότι τον είχε παίξει πρώτα ο Κούρκουλος στο θέατρο. Όταν, λοιπόν, του προτάθηκε να γίνει ο κύριος Σαμιωτάκης και στην ταινία, είπε “όχι, εγώ πλασάρω έναν άλλον τύπο στον κινηματογράφο”».
- Γιατί οι άντρες προτιμούν τις αδύνατες γυναίκες. Ο αριθμός 2 είναι λίγο ευαίσθητος αλλά πάντα αλήθεια
- Οι 3 γυναίκες του ζωδιακού που παραμένουν όμορφες όσο και αν περάσουν τα χρόνια
- ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
- Τζόρτζια Σιακαβάρα: Εσπευσμένα στο νοσοκομείο με έντονους πόνους η σύντροφος του Κωνσταντίνου Πλεύρη