ΕΙΔΗΣΕΙΣ Ελλάδα

Στο χειρουργείο ο Αντώνης Ρέμος σε ιδιωτική κλινική της Αθήνας: Τι συνέβη

Μία είδηση που έγινε γνωστή το απόγευμα της Παρασκευής 29 Μαΐου και προκάλεσε ανησυχία στο κοινό του Αντώνη Ρέμου είναι η ανακοίνωση του γιατρού του τραγουδιστή…

Μία είδηση που έγινε γνωστή το απόγευμα της Παρασκευής 29 Μαΐου και προκάλεσε ανησυχία στο κοινό του Αντώνη Ρέμου είναι η ανακοίνωση του γιατρού του τραγουδιστή ότι ο ίδιος χρειάστηκε να νοσηλευτεί προκειμένου να υποβληθεί σε μία χειρουργική επέμβαση. Όπως είναι λογικό αυτή η είδηση ξάφνιασε τους θαυμαστές του, καθώς ο ίδιος δεν είχε αναφερθεί σε κάποιο πρόβλημα υγείας που μπορεί να αντιμετωπίζει. Μάλιστα, η τελευταία του δημόσια εμφάνιση πραγματοποιήθηκε μόλις εχθές, Πέμπτη, όπου ο ίδιος παρευρέθηκε στην κηδεία της Γωγώς Μαστροκώστα μαζί με την σύζυγό του, Υβόννη Μπόσνιακ.

Γιατί βρέθηκε στο χειρουργείο ο Αντώνης Ρέμος

O γιατρός του Αντώνης Ρέμου μέσα από μία ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook πόζαρε μαζί με τον τραγουδιστή, ενώ ενημέρωσε ότι όλα κύλησαν άψογα και ότι το χειρουργείο στέφτηκε με επιτυχία. Συγκεκριμένα, έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα: «Σε ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη σου . Χαίρομαι ιδιαίτερα που όλα πήγαν κατ’ ευχήν και που η πορεία σου εξελίχτηκε εξαιρετικά. Εύχομαι πλέον να τα λέμε μόνο όταν τραγουδάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εξαιρετική ομάδα μας που βοήθησε ώστε όλα να κυλήσουν άψογα: τον κ. Γιώργο Αγιομαμίτη @agiogeo, την αναισθησιολόγο μας κα Πηνελόπη Κούκη, και τον παθολόγο μας κ. Γρηγόρη Γαλάνη @dr.galanisgrigoris. Ιδιαίτερη μνεία στο προσωπικό της Γενικής Κλινικής ΡΕΑ, για τον επαγγελματισμό, τη φροντίδα και την αγάπη με την οποία αντιμετωπίζει κάθε περιστατικό μας. Η καλή έκβαση είναι πάντα αποτέλεσμα εμπιστοσύνης, συνεργασίας και σωστής ομάδας».

Όπως φαίνεται, πρόκειται για ένα προγραμματισμένο χειρουργείο ρουτίνας, με την έκβαση να είναι θετική, ενώ ο τραγουδιστής θα περάσει το Σαββατοκύριακο αναρρώνοντας.

Η απόφασή του

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο τραγουδιστής φέτος έχει λάβει μία αρκετά δύσκολη και σημαντική απόφαση, καθώς όπως αποκάλυψε πριν από λίγο καιρό μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram φέτος θα απέχει από τις χειμερινές εμφανίσεις. Όπως ο ίδιος εξήγησε, η κίνηση αυτή προέρχεται από την ανάγκη για ξεκούραση μετά από μια απαιτητική περίοδο συνεχών live εμφανίσεων και επαγγελματικών υποχρεώσεων. Το διάλειμμα αυτό, σύμφωνα με τον καλλιτέχνη, είναι απαραίτητο για να μπορέσει να επιστρέψει με ανανεωμένη ενέργεια. Όπως ανακοίνωσε, το μεγάλο ραντεβού έχει ήδη κλειδώσει για τις 12 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.

«Φιλαράκια μου, καλησπέρα. Μόλις ολοκληρώσαμε τις εμφανίσεις μας στο NOX. Θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα αυτά τα υπέροχα βράδια που κάναμε παρέα, που ζήσαμε παρέα φέτος και όλα αυτά τα χρόνια, τα τελευταία 5 χρόνια. Το NOX που είναι ένας χώρος που τον δημιουργήσαμε μαζί, παρέα. Ο Ηλίας Μαροσούλης, ο Άγγελος Κοταρίδης, εγώ, και όλοι εσείς που ζήσαμε όλα αυτά τα υπέροχα βράδια, μαζί με τους αγαπημένους μου συνεργάτες και συναδέλφους που τραγουδήσαμε παρέα. Κλείνει για μένα ένας κύκλος φέτος, γιατί τον χειμώνα που μας έρχεται, νιώθω την ανάγκη να ξεκουραστώ λιγάκι. Το ραντεβού μας όμως το μεγάλο, θα είναι στη Θεσσαλονίκη στις 12 Σεπτεμβρίου. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε από κοντά. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ», λέει ο Αντώνης Ρέμος στο βίντεο που ανέβασε.

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΜΑΘΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΕΜΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ – ΕΠΑΘΕ…

Πολλά ερωτήματα προκάλεσε η είδηση ότι ο Αντώνης Ρέμος υποβλήθηκε τις προηγούμενες ημέρες σε προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση στην κοιλιακή χώρα, με τον δημοφιλή τραγουδιστή να νοσηλεύεται για λίγα 24ωρα σε ιδιωτική κλινική των νοτίων προαστίων.

Προτεινόμενο ΆρθροΣΤΙΓΜΕΣ ΑΓΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΦΩΤΙΑ ΞΕΣΠΑΣΕ ΣΕ ΥΠΟΓΕΙΟ ΓΚΑΡΑΖ

Η επέμβαση ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η μετεγχειρητική του πορεία εξελίχθηκε ομαλά, σύμφωνα με πληροφορίες που έγιναν γνωστές. Ωστόσο, το γεγονός ότι δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες για τη φύση της επέμβασης ήταν αρκετό για να πυροδοτήσει ποικίλα σχόλια και εικασίες.

Αρκετοί αναρωτήθηκαν αν ο Αντώνης Ρέμος αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας που χρειάστηκε χειρουργική αντιμετώπιση, ενώ δεν έλειψαν και εκείνοι που υπέθεσαν ότι ίσως επρόκειτο για μια αισθητική παρέμβαση στην περιοχή της κοιλιάς. Μέχρι στιγμής, πάντως, δεν υπάρχει καμία επίσημη αναφορά που να επιβεβαιώνει οποιοδήποτε από τα παραπάνω σενάρια.

Το δημόσιο “ευχαριστώ”

Τη συζήτηση ενίσχυσε η ανάρτηση του χειρουργού Στράτου Κουρουμπά, ο οποίος είναι χειρούργος του παχέως εντέρου και ευχαρίστησε δημόσια τον γνωστό τραγουδιστή για την εμπιστοσύνη που του έδειξε και έκανε λόγο για άριστη εξέλιξη της επέμβασης.

«Σε ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη σου. Χαίρομαι ιδιαίτερα που όλα πήγαν κατ’ ευχήν και που η πορεία σου εξελίχθηκε εξαιρετικά. Εύχομαι πλέον να τα λέμε μόνο όταν τραγουδάς», έγραψε χαρακτηριστικά ο γιατρός, ευχαριστώντας παράλληλα την ιατρική ομάδα και το προσωπικό της κλινικής.

Από την πλευρά του, ο Αντώνης Ρέμος δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια σχετικά με τον λόγο της επέμβασης, επιλέγοντας να κρατήσει χαμηλούς τόνους γύρω από το θέμα. Αυτός είναι και ο λόγος που οι φήμες συνεχίζουν να δίνουν και να παίρνουν στα social media και σε διαδικτυακές συζητήσεις.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε και το σχόλιο της συζύγου του, Υβόννης Μπόσνιακ, κάτω από την ανάρτηση του γιατρού. Η ίδια έγραψε λιτά αλλά με νόημα: «Ευχαριστούμε για όλα, γιατρέ!», δείχνοντας την ανακούφιση της οικογένειας μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της επέμβασης.

Μέχρι να υπάρξει κάποια επίσημη διευκρίνιση από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, το ερώτημα παραμένει ανοιχτό. Προς το παρόν, η μοναδική βεβαιότητα είναι ότι ο Αντώνης Ρέμος είναι καλά στην υγεία του και έχει ήδη επιστρέψει στην καθημερινότητά του, έχοντας στο πλευρό του την οικογένειά του και τους ανθρώπους που τον στηρίζουν.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων