Το παρών στην τελευτή έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων έδωσε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το Ολυμπιακό Στάδιο του Μιλάνου μία φωτογραφία, στην οποία ποζάρει μαζί με τη σύζυγό του, Μαρέβα.
Στη λεζάντα της ανάρτησής του σημειώνει με χιουμοριστική διάθεση «αυτή τη φορά δεν βρέχει», κάνοντας αναφορά στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, όπου η έντονη βροχόπτωση είχε ταλαιπωρήσει τους δεκάδες χιλιάδες θεατές, χαλώντας επίσης τα σχέδια των διοργανωτών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Υπενθυμίζεται ότι το 2024 ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε παρακολουθήσει την τελετή από τις κερκίδες μαζί με τη σύζυγό του και τον πρόεδρο της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν, φορώντας αδιάβροχα.
ΕΚΤΑΚΤΟ – Μόλις παραιτήθηκε από την Ελληνική Κυβέρνηση
Την παραίτησή της υπέβαλε η Άννα Στρατινάκη, επικαλούμενη οικογενειακούς λόγους υγείας, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης.
Σύμφωνα με το περιεχόμενο της επιστολής της, η κυρία Στρατινάκη δεν θα αναλάβει τελικά τη θέση της υποδιοικήτριας της Ανεξάρτητης Αρχής Ελέγχου της Αγοράς στο πεδίο του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται στον απόηχο δημοσιευμάτων που συνδέουν την παραίτησή της και με την υπόθεση στην οποία φέρεται να εμπλέκεται ο σύζυγός της, Ανδρέας Γεωργίου.
Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ βρίσκεται στο επίκεντρο ερευνών των Αρχών για υπόθεση που αφορά οικονομικές παρατυπίες και συγκεκριμένα για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, γεγονός που έχει προκαλέσει πολιτικές και θεσμικές αντιδράσεις.
Υπενθυμίζεται ότι η Άννα Στρατινάκη είχε διοριστεί Συνηγόρος του Καταναλωτή στις 12 Σεπτεμβρίου 2024, έπειτα από πρόταση του υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου, η οποία εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από την Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
Ωστόσο, πριν αναλάβει καθήκοντα στη νέα της θέση, υπέβαλε την παραίτησή της, κλείνοντας πρόωρα τον κύκλο της τοποθέτησής της.
Έκτακτn είδηση για Αντώνη Σαμαρά
Ακόμη και οι πολιτικοί του αντίπαλοι παραδέχονται ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Κάθε του κίνηση είναι προσεκτικά μελετημένη, με στρατηγικό βάθος και χωρίς παρορμητισμούς. Όταν αποφασίζει να κινηθεί στη σκακιέρα της πολιτικής, το κάνει με γνώμονα όχι τη συγκυρία, αλλά το τελικό αποτέλεσμα.
Ο Διαδρομιστής του Instanews έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ
Ο πρώην πρωθυπουργός ουδέποτε έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για τη διακυβέρνηση Μητσοτάκη. Θεωρεί ότι ο σημερινός πρωθυπουργός έχει απομακρυνθεί από τις αρχές της Νέας Δημοκρατίας και ότι η χώρα χρειάζεται πολιτική αλλαγή. Όπως λένε στενοί του συνεργάτες, ο Σαμαράς είναι αποφασισμένος «να κάνει ό,τι περνά από το χέρι του» για να δει την κυβέρνηση αυτή να αποχωρεί από την εξουσία.
Το τελευταίο διάστημα, υπήρξαν έντονες φήμες περί δημιουργίας νέου κόμματος, ενός δεξιού πολιτικού φορέα με πατριωτικά χαρακτηριστικά, που θα κάλυπτε το κενό στα δεξιά της ΝΔ. Οι δημοσκοπήσεις που διενεργήθηκαν για ένα τέτοιο ενδεχόμενο έδειξαν πως πράγματι θα αφαιρούσε ένα υπολογίσιμο ποσοστό από τη Νέα Δημοκρατία, όμως ταυτόχρονα κατέδειξαν και κάτι άλλο: ο νέος φορέας δεν θα μπορούσε να αναπτύξει δυναμική εξουσίας, ούτε να παίξει καταλυτικό ρόλο στις εξελίξεις.
Γι’ αυτό και ο Αντώνης Σαμαράς οδηγείται προς την απόφαση να μην προχωρήσει στη δημιουργία νέου κόμματος. Δεν είναι υποχώρηση, ούτε αλλαγή πλεύσης, είναι μια στρατηγική επιλογή. Ο πρώην πρωθυπουργός συνειδητοποιεί ότι η ζημιά προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη θα γίνει ούτως ή άλλως, ανεξάρτητα από το αν κατέβει στις εκλογές με νέο σχήμα ή όχι. Το ποσοστό που θα του έδινε δύναμη, θα λείψει από τη ΝΔ, όχι επειδή θα μετακινηθεί αλλού, αλλά επειδή πολλοί από αυτούς τους ψηφοφόρους απλώς δεν θα προσέλθουν στην κάλπη.

Με την απόφαση του δηλαδή να μην ιδρύσει νέο φορέα, δεν αφήνει ψήφους στον Κυριάκο Μητσοτάκη, απλώς δεν τις καρπώνεται ο ίδιος. Οι πολίτες που θα του εμπιστεύονταν την ψήφο τους, ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να την εμπιστευτούν στη σημερινή ΝΔ.
Ο Αντώνης Σαμαράς θα συνεχίσει να παρεμβαίνει, να ασκεί δριμεία κριτική στην κυβέρνηση και προσωπικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Δεν χρειάζεται νέο κόμμα για να είναι παρών. Είναι ήδη και θα παραμείνει ένας παράγοντας επιρροής στη Δεξιά, που ο πρωθυπουργός δύσκολα μπορεί να αγνοήσει…
«Στο τέλος τον..»: Ο Άρης Πορτοσάλτε έκανε το σχόλιο που δεν περίμενε κανείς για Μητσοτάκη – Σαμαρά
Και η κόντρα καλά κρατεί.
Για άλλο ένα μεσημέρι στον ΣΚΑΪ, η εκπομπή Live You ασχολήθηκε με την κόντρα, που καλά κρατεί, ανάμεσα στον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τον νυν, Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ο Άρης Πορτοσάλτε ήδη από την Τετάρτη 4/2 είχε πάρει θέση για τις δηλώσεις του πρώην προέδρου της ΝΔ λέγοντας ότι «Το πείσμα προς τον Μητσοτάκη μην τον οδηγεί σε δηλώσεις που ξεφεύγουν».
Σε δηλώσεις του ο Αντώνης Σαμαράς είχε αναφερθεί στη σημερινή κατάσταση του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, με το αιχμηρό σχόλιο «Πέθανε η λαϊκή ψυχή της παράταξης με το σημερινό κόμμα».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τα Ιωάννινα που βρισκόταν του απάντησε, έστω και έμμεσα, δηλώνοντας: «Ήρθε το κράτος μέσα από το πρόγραμμα του προσωπικού βοηθού, το οποίο σήμερα έχει παραπάνω από 1.6700 ωφελούμενους, να τις δώσει τη δυνατότητα και το παιδί της να υποστηρίξει αλλά και η ίδια να μπορέσει να ζήσει.
Και δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο πρόγραμμα, να καταδυκνύει τελικά ότι το μέλημα της κυβέρνησης μας και κυρίως το μέλημα της μεγάλης μας παράταξης που παραμένει στην καρδιά της, στην ψυχή της μια βαθιά κοινωνική, λαϊκή παράταξη, είναι η φροντίδα των συμπολιτών μας».
Ο Άρης Πορτοσάλτε επανήλθε την Πέμπτη 5/2 σχολιάζοντας ακόμα μία φορά σκωπτικά τις δηλώσεις του Αντώνη Σαμαρά: «Comedy το λες αυτό. Δεν θα έβαζα στοίχημα, αλλά κανέναν ψηφοφόρο της ΝΔ δεν τον ενδιαφέρουν οι λαϊκές ψυχές. Αυτό δεν είναι πολιτική, είναι ψυχόδραμα. Στο τέλος, όμως, όλο αυτό τελικά βοηθάει τον Κυριάκο Μητσοτάκη».
Αγγελική Νικολούλη: Έκτακτn ενημέρωση για την σημερινή (6/2) εκπομπή «Φως Στο Τούνελ»
Το «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη έρχεται απόψε στις 23:20, στο MEGA, με στοιχεία που σοκάρουν, για μυστηριώδεις υποθέσεις που απασχολούν έντονα την ελληνική κοινωνία.
Τι δείχνουν νέα ντοκουμέντα από κάμερες ασφαλείας για πολύκροτη υπόθεση…
Ποιοι έστησαν το καρτέρι θανάτου; Τι αποκαλύπτει η εξονυχιστική έρευνα του «Τούνελ»…
Στο «πόδι» η ομογένεια της Γερμανίας για τη Λόρα. Πού ψάχνουν μετά τις αποκαλύψεις της εκπομπής;
Τι απαντά τώρα η οικογένεια της μαθήτριας; Πού στρέφεται η δική της έρευνα;

Τι φανερώνουν τα ψηφιακά ίχνη… Ποιος ενεργοποίησε τα Mέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Δείτε το trailer:
Έπεσε γυναίκα από μπαλκόνι πολυκατοικίας – Από τον 4ο όροφο
Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο σε κρίσιμη κατάσταση
Συναγερμός σήμανε σήμερα το μεσημέρι της Παρασκευής 6 Φεβρουαρίου στη Θεσσαλονίκη, καθώς μια γυναίκα 61 ετών έπεσε από μπαλκόνι 4ου ορόφου στα Διαβατά.
Στο σημείο έσπευσαν κλιμάκιο του ΕΚΑΒ αλλά και της ΕΛΑΣ, ενώ η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο.
Αναλυτικά σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ:
«Σήμερα 06/02/2026, Διασώστες και Ιατρός του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης ανταποκρίθηκαν σε περιστατικό σοβαρού τραυματισμού, μετά από πτώση γυναίκας 61 ετών από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας, στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Στο σημείο εφαρμόστηκε άμεσα εξειδικευμένη υποστήριξη, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρωτόκολλα Τραύματος. Η ασθενής αντιμετωπίστηκε επί τόπου και διασωληνώθηκε από την Ιατρό της Κινητής Ιατρικής Μονάδας του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης. Ακολούθως, διακομίστηκε σε κρίσιμη κατάσταση στο εφημερεύον Νοσοκομείο, ΓΝΘ «Ιπποκράτειο», για περαιτέρω αντιμετώπιση. Στο συμβάν επιχείρησαν μία (1) Κινητή Ιατρική Μονάδα (Μ1) και ένα (1) συμβατικό ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης».
#Διασώστες_ΕΚΑΒ_Θεσσαλονίκης#Πολυτραυματίας #Ασθενοφόρο
Σήμερα 06/02/2026, Διασώστες και Ιατρός του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης ανταποκρίθηκαν σε περιστατικό σοβαρού τραυματισμού, μετά από πτώση γυναίκας 61 ετών από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας, στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
Στο σημείο… pic.twitter.com/JDk67ER13D— Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ -2 Θεσσαλονίκης (@SomateioEKAB2) February 6, 2026
Σοκαριστικό τροχαίο στον ΒΟΑΚ – Μια γυναίκα χωρίς τις αισθήσεις της, 3 τραυματίες (Φωτογραφίες)
Σύμφωνα με πληροφορίες από αυτόπτες μάρτυρες, στο τροχαίο εμπλέκονται τρία οχήματα στα οποία εγκλωβίστηκαν μία γυναίκα που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της
Μια γυναίκα χωρίς τις αισθήσεις της και τρεις τραυματίες είναι ο απολογισμός του σοβαρού τροχαίου ατυχήματος που σημειώθηκε τις μεσημβρινές ώρες της Πέμπτης στον ΒΟΑΚ, μετά τον κόμβο του Πλατανιά, σύμφωνα με το zarpanews.gr.
Σύμφωνα με πληροφορίες από αυτόπτες μάρτυρες, στο τροχαίο εμπλέκονται τρία οχήματα στα οποία εγκλωβίστηκαν μία γυναίκα που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της και τρεις τραυματίες που μεταφέρονται με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο.
Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική για τον απεγκλωβισμό των ατόμων και η Τροχαία για την ρύθμιση της κυκλοφορίας.
Προανάκριση για τα αίτια του ατυχήματος διενεργείται από τις Αρχές.

Aυτόπτης μάρτυρας που βρέθηκε στο σημείο μετά το τροχαίο αναφέρει τι συνέβη τα πρώτα λεπτά μετά τη σύγκρουση των οχημάτων.
ΒΑΡΥ ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ – ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ
Πέθανε το ιστορικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Σουφλιάς, σε ηλικία 85 ετών.
Επί σειρά ετών κορυφαίος υπουργός των κυβερνήσεων της ΝΔ και διεκδικητής της ηγεσίας το 1996 έναντι του Μιλτιάδη Έβερτ και το 1997 έναντι του Κώστα Καραμανλή. Είχε αποσυρθεί από την πολιτική το 2009, παρά το ότι επανεξελέγη βουλευτής με τη ΝΔ στη Λάρισα, και έκτοτε ιδιώτευε. Είχε αρκετά προβλήματα υγείας τα τελευταία χρόνια.
Καλαμάτα: Μόλις βγήκαν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών στα παιδιά – Το ανατριχιαστικό συμπέρασμα για τον πατέρα-γυναικοκτόνο!
Μια νέα, συγκλονιστική διάσταση έρχεται να προστεθεί στο ειδεχθές έγκλημα της Καλαμάτας, που έχει αφήσει ολόκληρη τη χώρα σε κατάσταση σοκ. Μετά το πέρας των τοξικολογικών εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκαν τα δύο ανήλικα κοριτσάκια, ηλικίας 6 και 10 ετών, τα αποτελέσματα είναι πλέον επίσημα και προκαλούν νέα αναστάτωση: τα δείγματα βγήκαν «καθαρά», γεγονός που ανατρέπει ένα από τα πιο σκοτεινά σενάρια που είχαν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες.
Κατέρρευσε το σενάριο της χορήγησης ηρεμιστικών
Από την πρώτη στιγμή της αποκάλυψης της σφαγής, οι Αρχές είχαν επικεντρωθεί στο ερώτημα πώς ήταν δυνατόν τα δύο παιδιά να μην αντιληφθούν τη φρικτή δολοφονία της μητέρας τους, η οποία δέχθηκε 45 μαχαιριές μέσα στο υπνοδωμάτιο του σπιτιού τους. Η ανεύρεση ηρεμιστικών χαπιών στο διαμέρισμα είχε οδηγήσει τις εισαγγελικές και αστυνομικές Αρχές στο βάσιμο σενάριο ότι ο 41χρονος δράστης είχε ναρκώσει τα παιδιά του, προκειμένου να τα θέσει εκτός μάχης και να μην υπάρξει μάρτυρας στην αποτρόπαια πράξη του.
Ωστόσο, η ιατροδικαστική και τοξικολογική έρευνα στα δείγματα των ανήλικων παιδιών έδειξε ότι δεν ανιχνεύθηκαν ουσίες στον οργανισμό τους. Αυτή η εξέλιξη, αν και φαινομενικά «θετική» για την υγεία των παιδιών, εντείνει το μυστήριο και το φρικτό ερώτημα: Πώς έμειναν τα παιδιά σιωπηλά ενώ διαπραττόταν ένα τόσο βίαιο έγκλημα δίπλα τους;
Ένα «αποτρόπαιο» ερώτημα που παραμένει αναπάντητο
Το γεγονός ότι τα παιδιά δεν είχαν καταναλώσει καμία ουσία καθιστά την κατάστασή τους ακόμα πιο τραγική. Είτε τα παιδιά βρίσκονταν σε βαθύ ύπνο, είτε ο φόβος και το σοκ τα «πάγωσαν» σε τέτοιο βαθμό που δεν μπόρεσαν να αντιδράσουν, η ψυχική τους επιβάρυνση είναι, αν είναι δυνατόν, ακόμα μεγαλύτερη.
Ο 41χρονος δράστης, ο οποίος αναμένεται να οδηγηθεί στην ανακρίτρια για να απολογηθεί, φέρεται να είχε προετοιμάσει το έγκλημά του με μεθοδικότητα. Το γεγονός ότι τα παιδιά δεν είχαν ναρκωθεί, σημαίνει ότι ο πατέρας τους επέλεξε να διαπράξει τη γυναικοκτονία, έχοντας την πλήρη επίγνωση ότι τα παιδιά του βρίσκονταν στον διπλανό χώρο, αδιαφορώντας πλήρως για το τραύμα που θα τους προκαλούσε η ακρόαση της σφαγής της μητέρας τους.
Η ψυχολογική στήριξη των παιδιών αποτελεί προτεραιότητα
Τα δύο κοριτσάκια, που πλέον έχουν χάσει και τους δύο γονείς τους –τη μητέρα τους από τα χέρια του πατέρα τους και τον πατέρα τους από τη φυλακή– παραμένουν στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Καλαμάτας. Εκεί, ειδικοί παιδοψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί εργάζονται ακατάπαυστα για να τα βοηθήσουν να διαχειριστούν το αδιανόητο.
Η αποκάλυψη ότι τα παιδιά δεν είχαν ναρκωθεί, ίσως βοηθήσει τους ειδικούς να κατανοήσουν καλύτερα πώς βίωσαν τη νύχτα του φόνου. Η δικαιοσύνη συνεχίζει να εξετάζει όλα τα στοιχεία της δικογραφίας, ενώ η ποινική θέση του 41χρονου παραμένει εξαιρετικά επιβαρυμένη, καθώς η ειδεχθής φύση της δολοφονίας, σε συνδυασμό με την παρουσία των παιδιών στο σπίτι, συνθέτουν ένα έγκλημα που έχει προκαλέσει το πανελλήνιο αποτροπιασμό.
«Έτοιμη να πεθάνει η μάνα του, λιποθύμησε…»: Ο θείος του γυναικοκτόνου της Καλαμάτας «σπάει» τη σιωπή του και συγκλονίζει!
Οι αποκαλύψεις για τη στυγερή γυναικοκτονία στην Καλαμάτα δεν έχουν τέλος, με την τοπική κοινωνία να παρακολουθεί σοκαρισμένη τις μαρτυρίες ανθρώπων που βρίσκονται στον κύκλο του δράστη. Μετά τη σπαρακτική εξομολόγηση της αδελφής του θύματος, ήρθε η σειρά του θείου του 41χρονου καθ’ ομολογίαν δράστη να μιλήσει για τον εφιάλτη που βιώνει η οικογένεια, αλλά και για τον άνδρα που, ενώ φαινόταν «ήσυχο παιδί», έμελλε να γίνει ο δήμιος της συζύγου του.
«Δεν το περίμενα, ήταν ένα αγγελούδι»
Μιλώντας στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», ο θείος του 41χρονου δεν μπορεί να πιστέψει το κακό που συνέβη. Με λόγια που αποπνέουν οργή και θλίψη, προσπαθεί να περιγράψει τον ανιψιό του όπως τον γνώριζε μέχρι πρότινος: «Όχι, μικρός αυτός ήταν ένα αγγελούδι, δεν το περίμενα να το κάνει αυτό το πράγμα. Ειλικρινά, αν μου έλεγαν ότι θα το κάνει αυτό, θα του έκοβα το κεφάλι!».
Η σύγκρουση ανάμεσα στην εικόνα του «ήσυχου παιδιού» που περιγράφει ο θείος του και στη φρικιαστική πραγματικότητα της γυναικοκτονίας είναι χαοτική. Ο ίδιος, εμφανώς ταραγμένος από το μέγεθος του εγκλήματος, ξεκαθαρίζει τη θέση του: «Δεν το περίμενα να το κάνει αυτό. Κατηγορηματικά είμαι εναντίον του. Ό,τι έχει κάνει, να το πληρώσει!».
Το οικογενειακό δράμα και η λιποθυμία της μητέρας
Το έγκλημα δεν κατέστρεψε μόνο τη ζωή της άτυχης 39χρονης και των δύο παιδιών της. Έχει «διαλύσει» και τις δύο οικογένειες, με τους οικείους του δράστη να καταρρέουν μπροστά στο μέγεθος της απώλειας και της ντροπής. Όπως αποκαλύπτει ο θείος του δράστη, η αδελφή του –και μητέρα του 41χρονου– δεν άντεξε το σοκ: «Η αδελφή μου λιποθύμησε και είναι στο νοσοκομείο, έτοιμη να πεθάνει. Δεν το περίμενε».
Το δράμα της οικογένειας είναι διπλό: από τη μία θρηνούν για το θύμα και από την άλλη βρίσκονται αντιμέτωποι με το γεγονός ότι ο δικός τους άνθρωπος είναι ο δράστης. Ο θείος του 41χρονου στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: «Δεν την ήθελες; Δεν μπορείς να τη σκοτώσεις! Άφησέ την, βρες άλλη. Ωραίο παιδί είσαι, όχι να πας φυλακή 20 χρόνια».
«Καταδικάζω την πράξη, ήταν μια ανθρώπινη ζωή»
Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας, ο θείος του δράστη ρωτήθηκε αν γνώριζε για τις εντάσεις στο ζευγάρι ή για περιστατικά κακοποίησης που είχαν φτάσει στα αυτιά των συγγενών. Η απάντησή του ήταν κατηγορηματική: «Όχι, δεν γνωρίζω τίποτα».
Παράλληλα, θέλησε να αποστασιοποιηθεί πλήρως από τη φρικτή πράξη του ανιψιού του, δηλώνοντας: «Καταδικάζω την πράξη, ήταν μια ανθρώπινη ζωή».
Οι λέξεις του θείου αντικατοπτρίζουν το κοινό αίσθημα: η οργή για τον θάνατο της μητέρας των δύο παιδιών είναι κυρίαρχη, ακόμη και μέσα στο περιβάλλον του ανθρώπου που διέπραξε το έγκλημα.
- Φλόγες σε ναυπηγείο της Σαλαμίνας: 25 πυροσβέστες στη μάχη για να μην επεκταθεί η φωτιά
- “Ξέρω πολλά για εκείνη” – Τι απαντάει η γυναίκα του Σκοπιανού για την δολοφονημένη Σταυρούλα Λεβεντάκη
- Έτσι θα καταλάβεις ότι είναι κοντά σου: Τα σημάδια που προδίδουν τον λαγοκέφαλο στο νερό
- Ποια είναι η πρώτη γυναίκα εκπρόσωπος Τύπου του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας