Η απώλεια του Γιώργου Παπαδάκη, του ανθρώπου που ταύτισε την ύπαρξή του με την πρωινή ενημέρωση, δεν προκάλεσε μόνο θλίψη, αλλά άνοιξε και έναν μεγάλο κύκλο συζητήσεων για το «σκληρό» πρόσωπο της τηλεοπτικής βιομηχανίας. Μέσα από μια ανάρτηση-φωτιά, ο δημοσιογράφος και εκδότης Τάσος Δούσης θέτει το δάχτυλο «επί τον τύπον των ήλων», αναλύοντας το παρασκήνιο μιας αποχώρησης που φαίνεται πως άφησε ανοιχτές πληγές.
Η είδηση του θανάτου του Γιώργου Παπαδάκη από οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου το απόγευμα της Κυριακής (5/1), βύθισε στο πένθος τον ΑΝΤ1 και το πανελλήνιο. Ωστόσο, πίσω από τα επίσημα συλλυπητήρια και τα αφιερωματικά βίντεο, ο Τάσος Δούσης αποκαλύπτει μια διαφορετική πραγματικότητα, αυτή της πικρίας και της δυσαρέσκειας ενός ανθρώπου που ένιωσε «ξένο σώμα» στο κανάλι που υπηρέτησε πιστά για 35 χρόνια.
Η μεταφορά της «εκμετάλλευσης»
Χρησιμοποιώντας τον εμβληματικό τίτλο της ταινίας «Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν», ο Τάσος Δούσης παραλληλίζει τον Γιώργο Παπαδάκη με ένα «άλογο» που όσο είχε τηλεοπτική αντοχή «έσερνε το κάρο» του σταθμού στην κορυφή. Η ανάλυση του Τάσου Δούση είναι αφοπλιστική, όπως άλλωστε και στην περίπτωση της Μαρίας Καρυστιανού. Η βιομηχανία της τηλεόρασης, ως μια αμιγώς κερδοσκοπική επιχείρηση, τείνει να απορρίπτει όσους παύουν να είναι «χρήσιμοι» με όρους τηλεθέασης.
Ο Γιώργος Παπαδάκης δεν επιθυμούσε να σταματήσει την εκπομπή του. Παρά τα 75 του χρόνια, ο «πατριάρχης» της ενημέρωσης φέρεται να ζήτησε μια δεύτερη ευκαιρία, η οποία όμως δεν του δόθηκε, οδηγώντας τον στην έξοδο και τελικά στη σύνταξη, μια εξέλιξη που τον βρήκε στεναχωρημένο και απογοητευμένο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η επισήμανση του Τάσου Δούση για την επόμενη μέρα του σταθμού. Παρότι οι αντικαταστάτες του, Παναγιώτης Στάθης και Άννα Λιβαθυνού, χαρακτηρίζονται ως «εξαιρετικά ταλαντούχα παιδιά», ο Τάσος Δούσης σημειώνει με νόημα ότι οι φετινές επιδόσεις της εκπομπής υπολείπονται των περσινών νούμερων του Παπαδάκη.
«Karma is a bitch», αναφέρει χαρακτηριστικά, υπονοώντας ότι η βιασύνη για ανανέωση ίσως κόστισε στον σταθμό περισσότερα από όσα υπολόγιζε. Η πικρία γίνεται ακόμα μεγαλύτερη αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Παπαδάκης, στην 35ετή πορεία του, είχε αρνηθεί τουλάχιστον τρεις προτάσεις με «αμύθητα ποσά» από ανταγωνιστικά κανάλια, παραμένοντας πιστός στον ΑΝΤ1 λόγω του συναισθηματικού δεσμού του με τον Μίνωα Κυριακού.
Η παρέμβαση του Τάσου Δούση κλείνει με μια έκκληση για συμπόνια και αξιοπρεπή αντιμετώπιση των ανθρώπων που έχουν προσφέρει τη ζωή τους σε έναν οργανισμό. Η υψηλή θνησιμότητα, το άγχος και η κατάθλιψη που κρύβονται πίσω από τα λαμπερά φώτα των στούντιο είναι το τίμημα που πλήρωσε ο Γιώργος Παπαδάκης, ένας άνθρωπος που, όπως φαίνεται, η δουλειά του ήταν η ίδια του η ζωή.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Τάσου Δούση
«Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν»; Μια δεύτερη ματιά στον θάνατο του Γιώργου Παπαδάκη.
«Δάσκαλος και πατριάρχης της ενημέρωσης» Για εσένα Γιώργο
Μπορεί η δημοσιογραφία και η παρουσίαση να έχει λάμψει χρήμα και δημοσιότητα,αλλά από πίσω κρύβεται αγωνία,άγχος,πόνος,κατάθλιψη και υψηλή θνησιμότητα.
Ο Γιώργος Παπαδάκης ήταν η σημαία του ANT1 για 35 χρόνια. Ήταν ο άνθρωπος που με τις επιδόσεις του στην τηλεθέαση «έσερνε» το κανάλι στην κορυφή του ανταγωνισμού για πολλά χρόνια.
Και όμως σε αυτόν τον άνθρωπο,που η δουλειά ήταν η ζωή του, όταν έφτασε η στιγμή το κανάλι του είπε… «Ουδείς Αναντικατάστατος» δεν είναι το μοναδικό κανάλι και δεν συμβαίνει μόνο στην τηλεόραση!!!!Εδώ κολλάει το… «Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν»
Η φράση είναι ο τίτλος της ταινίας, η οποία διαδραματίζεται σε έναν διαγωνισμό αντοχής κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης, όπου οι συμμετέχοντες χορεύουν συνεχώς, εξαντλώντας τους εαυτούς τους για ένα μικρό χρηματικό έπαθλο.
Τα άλογα που γερνούν και «σκοτώνονται» συμβολίζουν την εκμετάλλευση και την εγκατάλειψη των ατόμων (ιδιαίτερα των ηλικιωμένων) που έχουν πάψει να είναι «χρήσιμα» ή παραγωγικά για την κοινωνία, υπενθυμίζοντας την ανάγκη για συμπόνια, φροντίδα και αξιοπρεπή αντιμετώπιση, αντί για απόρριψη.
Εν ολίγοις, η φράση είναι μια μεταφορά για την τραγική κατάσταση όσων εξαντλούνται και απορρίπτονται όταν δεν μπορούν πλέον να προσφέρουν «υπηρεσία» ή να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες της κοινωνίας.
Τα κανάλια είναι επιχειρήσεις και φυσικά το καταλαβαίνω. Ο Γιώργος Παπαδάκης,κατά την ταπεινή μου άποψη και γνώμη θα έπρεπε να έχει άλλη αντιμετώπιση από τον Αντέννα, που υπηρέτησε για πάρα πολλά χρόνια.
Για να το καταλάβουμε θα το πω απλά. Αν ο Γιώργος Παπαδάκης, παρά τα 75 χρόνια του,είχε τηλεθέαση στο 20% θα τον οδηγούσαν στην εξόδο για να φέρουν τους πιο νέους και ταλαντούχους στην θέση του; Οχι θα σας πω εγώ. Το «άλογο» όσο αντέχει το έχουμε να τραβάει το κάρο.
Οταν κουραστεί το σκοτώνουμε άψυχα και χωρίς συναισθηματισμούς. Δεν θέλω να αδικήσω τον Αντέννα και την διοίκηση του. Μεταφέρω τις πληροφορίες και το ρεπορτάζ όπως το ξέρουμε. Ο Γιώργος Παπαδάκης, λένε όσοι γνωρίζουν ,πως ήταν στεναχωρημένος και δυσαρεστημένος από την γενικότερη συμπεριφορά του καναλιού απέναντι του. ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ. Ισως θα έπρεπε αυτό να το λάβουν σοβαρά υπ όψιν τους στο κανάλι. Ο Γιωργος Παπαδάκης σε αυτόν τον «αγώνα αντοχής» στην τηλεόραση ,ζήτησε μια δεύτερη ευκαιρία και δεν του δόθηκε. «Να μην Σκοτώνουμε τα άλογα όταν γεράσουν” μια δεύτερη ευκαιρία ίσως τους κρατήσει στην ζωή.
Τάσος Δούσης: «Είμαι το ζωντανό παράδειγμα ενός αποτυχημένου» – Παρέμβαση γροθιά για τις πανελλήνιες, τους γονείς και τα παιδιά
Ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Τάσος Δούσης σήμερα στο facebook προχώρησε σε μία ανάρτηση πολύ διαφορετική και ξεχωριστή σε σχέση με αυτά που μας έχει συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια παραδέχεται δημόσια πως είναι ένα ζωντανό παράδειγμα «αποτυχημένου» των πανελληνίων εξετάσεων.
Ο Τάσος Δούσης προχωράει σε μια πραγματικά πολύ προσωπική εξομολόγηση στην οποία λέει πως όχι μόνο απέτυχε στις πανελλήνιες εξετάσεις αλλά πως ήταν και ένας εξαιρετικά κακός μαθητής. Μάλιστα μία καθηγήτρια του λέει μέσα στο κείμενο πως μπροστά στη μητέρα του τον παρουσίασε ως το απόλυτο μηδενικό της κοινωνίας.

«Το ξεχέσιμο που έφαγα απ όλους τους καθηγητές ήταν διαστημικό και σε επανάληψη. «Έξυπνος αλλά τεμπέλης»
❤️🙏Η άτιμη η μάνα μου δεν σταμάταγε πήγε σε όλους για να φάει την κρυάδα. Στο τέλος έφτασε και η σειρά της κυρίας των οικοκυρικών. «Κυρία μου ο γιος σας είναι ένα μηδενικό,δεν θα καταφέρει τίποτα στην ζωή του…»
Η απάντηση της μάνας μου.
«Αυτή είναι η άποψη σας ,αλλά η ζωή θα μας δείξει αν έχετε δίκιο ή όχι. Εγώ πιστεύω στο παιδί μου αλλά εσείς σίγουρα όχι»
😢Το χειρότερο βράδυ της ζωής μου. Ενώ περίμενα την γνωστή επίθεση μετά μουσικής ,η μάνα μου η κακομοίρα η κυρά Μένη δεν μου είπε κουβέντα. Οταν φτάσαμε στο σπίτι, πάντα αμίλητοι και σκυθρωποί,παρουσία του πατέρα μου,η μάνα μου είπε τα εξής που δεν ξέχασα σε όλη μου την ζωή.
«Οχι μόνο δεν είσαι μηδενικό,αλλά θα καταφέρεις τα πάντα στην ζωή σου,αρκεί να παλέψεις. Εμείς θα είμαστε εδώ να σε αγαπάμε και να σε στηρίζουμε»
Ακολουθεί η ανάρτηση όπως γράφτηκε στο FB
Προκομμένο παιδί = να περάσει στο πανεπιστήμιο! Μπούρδες! Εγώ είμαι το ζωντανό παράδειγμα super «αποτυχημένου»
🆘Τα παιδιά μας απελπίζονται και κάποια αυτοκτονούν! Γιατί;
🆘Το άρθρο το γράφω με αφορμή τον ακαριαίο θάνατο ενός νέου κοριτσιού 16 ετών,που έκανε βουτιά θανάτου από τον 6ο όροφο της πολυκατοικίας της στην Ηλιούπολη,μαζί με την φίλη της που χαροπαλεύει.
🆘Το γράφω και για όλους τους γονείς που αγωνιούν για το αν το παιδί τους θα «περάσει» στις πανελλήνιες!
❤️Το γράφω και για όλα τα νέα παιδιά που λένε…. «Δεν θέλω να ζω άλλο έτσι»
❤️Τα παιδιά που αισθάνονται «πιεσμένα» για να πετύχουν στις πανελλήνιες αλλά και για τα παιδιά που αισθάνονται «αποτυχημένα» που δεν θα περάσουν στο πανεπιστήμιο!
❤️Ακούστε με καλά! Η πιο κραυγαλέα περίπτωση «αποτυχημένου» πανελληνίων είμαι εγώ! Τελικά επιβίωσα και δεν τα πήγα και άσχημα😀Η στιγμή των εξετάσεων δεν κρίνει την ζωή σου. Προκομμένο παιδί = να περάσει στο πανεπιστήμιο! Μπούρδες.
😀Το όνομα μου είναι Τάσος Δούσης. Μεγάλωσα σε μια πάμφτωχη οικογένεια στο Αιγάλεω. Δεν θα εξηγήσω το γιατί ,αλλά ΠΟΤΕ δεν γούσταρα το σχολείο. Μου άρεσε η γνώση,δεν μου άρεσε το σχολείο. Κακώς φυσικά αλλά έτσι έτυχε.
❤️Στην πρώτη γυμνασίου στο πρώτο τρίμηνο πήγαμε με την μητέρα μου να πάρουμε τους βαθμούς. Την προειδοποίησα στον δρόμο πως δεν τα πήγα καλά. Το σοκ φυσικά ήταν μεγάλο ,έπεφτα κάτω από την βάση σε 8 μαθήματα. Πάνω από την βάση είχα μόνο στην γυμναστική,στα θρησκευτικά,στην ιστορία…
😳Η μάνα μου φυσικά εξοργίστηκε και στο τσάκα γλίτωσα την σκηνή μέσα στο σχολείο(Ήταν το γνωστό ,θα τα πούμε σπίτι)
❤️Για την μάνα μου είχαν έρθει τα πάνω κάτω ,αλλά αυτό που δεν μπορούσε να χωνέψει με τίποτα,ήταν πως είχα πάρει κάτω από την βάση και στα οικοκυρικά!
🆘Το ξεχέσιμο που έφαγα απ όλους τους καθηγητές ήταν διαστημικό και σε επανάληψη. «Έξυπνος αλλά τεμπέλης»
❤️🙏Η άτιμη η μάνα μου δεν σταμάταγε πήγε σε όλους για να φάει την κρυάδα. Στο τέλος έφτασε και η σειρά της κυρίας των οικοκυρικών. «Κυρία μου ο γιος σας είναι ένα μηδενικό,δεν θα καταφέρει τίποτα στην ζωή του…»
Η απάντηση της μάνας μου.
«Αυτή είναι η άποψη σας ,αλλά η ζωή θα μας δείξει αν έχετε δίκιο ή όχι. Εγώ πιστεύω στο παιδί μου αλλά εσείς σίγουρα όχι»
😢Το χειρότερο βράδυ της ζωής μου. Ενώ περίμενα την γνωστή επίθεση μετά μουσικής ,η μάνα μου η κακομοίρα η κυρά Μένη δεν μου είπε κουβέντα. Οταν φτάσαμε στο σπίτι, πάντα αμίλητοι και σκυθρωποί,παρουσία του πατέρα μου,η μάνα μου είπε τα εξής που δεν ξέχασα σε όλη μου την ζωή.
«Οχι μόνο δεν είσαι μηδενικό,αλλά θα καταφέρεις τα πάντα στην ζωή σου,αρκεί να παλέψεις. Εμείς θα είμαστε εδώ να σε αγαπάμε και να σε στηρίζουμε»
❤️Στην πρώτη γυμνασίου έκανα υπερπροσπάθεια και πέρασα όλα τα μαθήματα εκτός από τα γαλλικά. Μια άλλη φορά θα σας πω ,πως έγραψα 19,5 στα γαλλικά ,με 15 ημέρες διάβασμα σε όλη την ύλη.
🙏Στα 16 μου στο λύκειο, ΕΠΛ ΑΙΓΑΛΕΩ έβγαλα την πρώτη μου εφημερίδα τις «Ακρότητες» κόντρα στον «Οδηγητή» ,πούλαγα 150 τεύχη και ο «Οδηγητής» 80
🆘Από τότε ξεκίνησα να δουλεύω,δεν ξανά έμεινα σε καμία τάξη για να μην πικράνω ξανά την μάνα μου. Έγραψα για το χατήρι της πανελλήνιες ενώ ήξερα πως δεν θα πέρναγα πουθενά✌🏼Μαθηματικά 4,Έκθεση 14,5 ,Ιστορία 8 ,Κοινωνιολογία 11….
4η Δέσμη και δεν είχα διαβάσει ντιπ για ντιπ.
🆘Απέτυχα ναι ,αλλά είχα βάλει σκοπό να πετύχω στην ζωή . Τα άλλα είναι ιστορία….
Δημοσιογράφος,πολεμικός ανταποκριτής-εκπομπή ΕΙΚΟΝΕΣ (2001-2005),επιχειρηματίας τύπου το 2005 έως και σήμερα 2026 και ξανά ΕΙΚΟΝΕΣ γιατί έτσι γούσταρα 2018-2026 και βλέπουμε. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΧΩΡΙΣ,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ. Πάντα όμως με σκληρή δουλειά. Και δεν είμαι μόνο εγώ…
❤️Οι πιο πλούσιοι και πιο πετυχημένοι άνθρωποι στον κόσμο που είναι αυτοδημιούργητοι δεν έχουν πτυχίο πανεπιστημίου.
🆘Ακόμη και ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο πιο διάσημος απόφοιτος-που-δεν-αποφοίτησε του Χάρβαρντ, τόνισε πως «τα πανεπιστήμια δεν προετοιμάζουν πια τους φοιτητές για την αγορά εργασίας» συνεχίζει…
«Ίσως ήρθε η ώρα να παραδεχτούμε ότι δεν χρειάζεται να πάνε όλοι στο πανεπιστήμιο», είπε σε podcast την άνοιξη.
❤️Ακόμη και ο Γουόρεν Μπάφετ, δισεκατομμυριούχος επενδυτής και CEO της Berkshire Hathaway, έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν τον ενδιαφέρει καθόλου πού έχει σπουδάσει ένας υποψήφιος διευθυντής.
Στην ετήσια επιστολή του προς τους μετόχους το 2025, έγραψε χαρακτηριστικά: «Δεν κοιτάζω ποτέ πού πήγε κάποιος σχολείο. Ποτέ! Υπάρχουν εξαιρετικοί μάνατζερ από διάσημα πανεπιστήμια, αλλά και πολλοί που διέπρεψαν χωρίς να έχουν πτυχίο».
Ο Μπάφετ αναφέρθηκε μάλιστα στον επιχειρηματία Πιτ Λάιγκελ, ο οποίος χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση ανέπτυξε τη Forest River σε μία από τις κορυφαίες εταιρείες τροχόσπιτων στις ΗΠΑ, καθώς και στον Μπιλ Γκέιτς, ο οποίος εγκατέλειψε το Χάρβαρντ για να ιδρύσει τη Microsoft.
🆘Για τη γενιά που μπήκε στην αγορά εργασίας εν μέσω τεχνολογικής μετάβασης, τα μηνύματα είναι σαφή: η προσαρμοστικότητα, η ψηφιακή εξοικείωση και η συνεχής εκπαίδευση αντικαθιστούν σταδιακά την πανεπιστημιακή ταυτότητα ως εισιτήριο για επαγγελματική επιτυχία.
🆘ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ! Απλά λέω πως δεν χάθηκε ο κόσμος. Και πως όσοι πήραν πτυχίο δεν έκανα και την απόλυτη επιτυχία υποχρεωτικά.
🆘Για τους γονείς(επειδή συχνά ρωτάτε είμαι ένας από αυτούς)
Διαβάστε επίσης
Τάσος Δούσης: Η αιχμηρή παρέμβαση που «άναψε» φωτιές – «Ποιες είναι οι αληθινά ευάλωτες ομάδες στην Ελλάδα;»
Η γνώμη μου ,να αποφεύγουν να προτάσσουν τα δικά τους συναισθήματα, τις ανεκπλήρωτες φιλοδοξίες τους ή τις δικές τους αγωνίες πάνω στα παιδιά. Μην δημιουργούμε ασήκωτα βάρη στα παιδιά. Το έχω κάνει και το ξέρω.
❤️Οι γονείς οφείλουν να ακούν “πίσω” από τις λέξεις, αναγνωρίζοντας πότε η θλίψη ξεπερνά τα όρια της εφηβικής μελαγχολίας και αγγίζει τα όρια της κλινικής κατάθλιψης.
Αυτά…. Ελπίζω λίγο να βοήθησα
- Αστρολογικός «σεισμός» 26/06: Το τετράγωνο Ήλιου-Ποσειδώνα φέρνει υπαρξιακό χάος και ερωτικές κακοτοπιές για 4 Ζώδια!
- Η εμφάνιση της Klavdia με πρησμένο πρόσωπο που ανησύχησε: «Με δάγκωσε λαγοκέφαλος»
- Θρήνος στον Ολυμπιακό – Πέθανε ξαφνικά ο αγαπημένος προπονητής
- Ανατροπή με τον θάνατο της 36χρονης μετά την γέννα: Τελικά η αιτία θανάτου της… – Φρίκη με τις νέες αποκαλύψεις