Ελλάδα

Χαλκιδική: Μετωπική σύγκρουση βαν με λεωφορείο που μετέφερε μαθητές στο σχολείο

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε νωρίς σήμερα το πρωί σε περιοχή της Χαλκιδικής, όπου βαν συγκρούστηκε μετωπικά με λεωφορείο που μετέφερε μαθητές στο σχολείο.

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε νωρίς σήμερα το πρωί σε περιοχή της Χαλκιδικής, όπου βαν συγκρούστηκε μετωπικά με λεωφορείο που μετέφερε μαθητές στο σχολείο. Τρεις επιβάτες του βαν τραυματίστηκαν ενώ ο οδηγός του λεωφορείου αλλά και οι 35 μαθητές που επέβαιναν σε αυτό είναι καλά στην υγεία τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το τροχαίο σημειώθηκε σήμερα το πρωί στον επαρχιακό δρόμο Παλαιοχωρίου – Αγίου Νικολάου. Ήταν γύρω στις 08:10 όταν το βαν στο οποίο επέβαιναν έξι άτομα συγκρούστηκε μετωπικά με το λεωφορείο που μετέφερε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου στις σχολικές τους μονάδες.

Συνέπεια της σύγκρουσης ήταν να τραυματιστεί ο 44χρονος οδηγός του βαν καθώς και δύο επιβάτες αυτού, μια 28χρονη και μια 63χρονη. Στο βαν επέβαιναν άλλα τρία άτομα που δεν τραυματίστηκαν. Επιπλέον δεν αναφέρθηκε τραυματισμός του 65χρονου οδηγού του λεωφορείου αλλά και των μαθητών.

Προανάκριση για το συμβάν ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Αρναίας.

Διαβάστε επίσης:

“ΕΓΩ ΕΙΔΑ…” ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΝΤΑΛΙΚΑΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΒΑΝ

Σοκάρει η μαρτυρία του οδηγού της νταλίκας που έπεσε πάνω του το βαν με τους Έλληνες οπαδούς του ΠΑΟΚ – Τι είπε στους Ρουμάνους για το δυστύχημα

Ο οδηγός της νταλίκας, στην οποία «καρφώθηκε» το μίνι βαν με τους 10 Έλληνες οπαδούς του ΠΑΟΚ, που ταξίδευαν μέσω Ρουμανίας στη Γαλλία, μίλησε για τις συνθήκες του δυστυχήματος.

Ο οδηγός πολωνικής καταγωγής εξιστορεί το πώς βίωσε το πρωτόγνωρο για τον ίδιο δυστύχημα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «στα 34 χρόνια που οδηγώ νταλίκα, δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Έχω κάνει πάνω από 1.000.000 χιλιόμετρα και πρώτη φορά συναντώ τέτοια συνθήκη», είπε χαρακτηριστικά, για την «τρελή» πορεία που είδε να διαγράφει το βαν ενώ ερχόταν κατά πάνω του.

Το δυστύχημα, όπως τονίζουν οι Ρουμάνοι, είναι το χειρότερο που έχει λάβει χώρα στην κομητεία της Τιμισοάρα εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια.

Μάρτυρας του δυστυχήματος είπε ότι, πριν πάρει βγει στο αντίθετο ρεύμα, το μίνι λεωφορείο που μετέφερε τους Έλληνες οπαδούς χτύπησε το βυτιοφόρο από το οποίο βιντεοσκοπήθηκε το συμβάν.

Ωστόσο, αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι δεν υπήρξε επαφή μεταξύ του μίνι λεωφορείου και του βυτιοφόρου που προσπερνούσε.

Αστυνομία: «Δεν ακούμπησε το προπορευόμενο βυτιοφόρο»

Οι αρχές στο Τίμις τέθηκαν σε επιφυλακή την Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2025, μετά από κλήση στο 112 που ανακοίνωσε ένα σοβαρό τροχαίο δυστύχημα στην DN6, μεταξύ Λούγκοϊ και Καρανσέμπες, κοντά στην πόλη Λούγκογιελ. Φτάνοντας στο σημείο, η Αστυνομία και οι διασώστες διαπίστωσαν ότι είχε συμβεί μακελειό.

Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για σύγκρουση μίνι λεωφορείου με φορτηγό, με αποτέλεσμα έξι άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους και τρεις να τραυματιστούν.

Αργότερα, έγινε γνωστό ότι το 9θέσιο μίνι λεωφορείο μετέφερε 10 οπαδούς της ποδοσφαιρικής ομάδας ΠΑΟΚ Σαλονίκης, οι οποίοι κατευθυνόντουσαν στη Λυών, όπου η ομάδα τους έχει προγραμματίσει να παίξει αγώνα του Europa League την Πέμπτη.

Από τους 10 επιβάτες, οι επτά έχασαν τη ζωή τους και τρεις τραυματίστηκαν. «Η αστυνομία έσπευσε επειγόντως στο σημείο και, αφού έλεγξε, διαπίστωσε ότι ένας 29χρονος οδηγούσε ένα μίνι λεωφορείο από τον δήμο Καρανσεμπές προς το Λούγκοϊ και κάποια στιγμή πέρασε στην αντίθετη κατεύθυνση και συγκρούστηκε μετωπικά με ένα φορτηγό», ανέφερε τοπική εφημερίδα που μίλησε με το αρχηγείο της Αστυνομίας.

Προτεινόμενο ΆρθροΑστρολογικός «σεισμός» 26/06: Το τετράγωνο Ήλιου-Ποσειδώνα φέρνει υπαρξιακό χάος και ερωτικές κακοτοπιές για 4 Ζώδια!

Αυτόπτης: «Έκανε ελιγμούς ήταν αδύνατον να προσπεράσει – Είδα έναν να βγαίνει όρθιος από το βαν»

Αργότερα, έγινε γνωστό ότι το 9θέσιο μίνι λεωφορείο μετέφερε 10 οπαδούς της ποδοσφαιρικής ομάδας ΠΑΟΚ Σαλονίκης, οι οποίοι κατευθυνόντουσαν στη Λυών, όπου η ομάδα τους έχει προγραμματίσει να παίξει αγώνα του Europa League την Πέμπτη.

Από τους 10 επιβάτες, οι επτά έχασαν τη ζωή τους και τρεις τραυματίστηκαν. «Η αστυνομία έσπευσε επειγόντως στο σημείο και, αφού έλεγξε, διαπίστωσε ότι ένας 29χρονος οδηγούσε ένα μίνι λεωφορείο από τον δήμο Καρανσεμπές προς το Λούγκοϊ και κάποια στιγμή πέρασε στην αντίθετη κατεύθυνση και συγκρούστηκε μετωπικά με ένα φορτηγό», ανέφερε τοπική εφημερίδα που μίλησε με το αρχηγείο της Αστυνομίας.

Αυτόπτης: «Έκανε ελιγμούς ήταν αδύνατον να προσπεράσει – Είδα έναν να βγαίνει όρθιος από το βαν»

Αργότερα, έγινε γνωστό ότι το 9θέσιο μίνι λεωφορείο μετέφερε 10 οπαδούς της ποδοσφαιρικής ομάδας ΠΑΟΚ Σαλονίκης, οι οποίοι κατευθυνόντουσαν στη Λυών, όπου η ομάδα τους έχει προγραμματίσει να παίξει αγώνα του Europa League την Πέμπτη.

Από τους 10 επιβάτες, οι επτά έχασαν τη ζωή τους και τρεις τραυματίστηκαν. «Η αστυνομία έσπευσε επειγόντως στο σημείο και, αφού έλεγξε, διαπίστωσε ότι ένας 29χρονος οδηγούσε ένα μίνι λεωφορείο από τον δήμο Καρανσεμπές προς το Λούγκοϊ και κάποια στιγμή πέρασε στην αντίθετη κατεύθυνση και συγκρούστηκε μετωπικά με ένα φορτηγό», ανέφερε τοπική εφημερίδα που μίλησε με το αρχηγείο της Αστυνομίας.

Αυτόπτης: «Έκανε ελιγμούς ήταν αδύνατον να προσπεράσει – Είδα έναν να βγαίνει όρθιος από το βαν»

Χαλκιδική: Συγκλονίζει ο πατέρας του νεκρού 19χρονου – “Το παιδί δε γυρίζει, πίσω έμειναν αδέλφια που είδαν τα πάντα”

Ο πατέρας του 19χρονου που σκοτώθηκε στο λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής, τον Αύγουστο του 2024, μίλησε το πρωί της Δευτέρας (15/6) για τον αβάσταχτο πόνο της απώλειας αλλά και για τις δικαστικές εξελίξεις που ακολούθησαν την υπόθεση, μετά την απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Γιαννιτσών.

Η υπόθεση εκδικάστηκε με την επιβολή ισόβιας κάθειρξης στον ιδιοκτήτη του λούνα παρκ καθώς και επιπλέον ποινών στους υπόλοιπους κατηγορούμενους, χωρίς αυτό να απαλύνει τον πόνο της οικογένειας. Ο ίδιος, αναφερόμενος στην έκβαση της δίκης, υπογράμμισε τη μόνιμη απουσία του παιδιού του και το ανεπανόρθωτο της τραγωδίας. “Το παιδί δε γυρίζει πίσω”, είπε χαρακτηριστικά με πόνο ψυχής.

Παρότι αναγνώρισε ότι υπήρξε δικαστική απόφαση και τιμωρία, στάθηκε στο γεγονός ότι τίποτα δεν μπορεί να αναστρέψει την απώλεια, εκφράζοντας την καθημερινή του οδύνη: “Δεν αλλάζει τίποτε. Αλλάζει μόνο το γεγονός ότι τιμωρούνται αυτοί που δολοφόνησαν το παιδί μας. Το παιδί δεν υπάρχει, δεν θα γυρίσει. Ο πόνος κάθε μέρα είναι και μεγαλύτερος. Όμως, σε αυτόν τον τόπο, σε αυτή τη χώρα, πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι, όταν είναι υπαίτιοι για τόσο βαριά εγκλήματα, θα πρέπει να οδηγούνται στη φυλακή”.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στον τρόπο με τον οποίο, κατά την άποψή του, χειρίστηκε το δικαστήριο την υπόθεση, κάνοντας λόγο για σοβαρές παραλείψεις από πλευράς των εμπλεκομένων: “Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο έκανε τα πάντα για να καταλάβει τι έχει συμβεί. Διαπιστώθηκε λοιπόν, ότι και με βάση την αγόρευση της αξιότιμης εισαγγελέως, ειπώθηκε ότι πρόκειται για ένα μηχάνημα σκουπίδι, το οποίο δεν θα έπρεπε να υπάρχει πουθενά. Και όμως, αγοράστηκε μετά από το ότι ήταν εγκαταλελειμμένο για μία δεκαετία και περισσότερο, χρωματίστηκε, βάφτηκε δηλαδή, και ανέβαζαν τα παιδιά επάνω. Αυτή είναι η πραγματικότητα”.

Αναφερόμενος ειδικά στον μηχανικό της υπόθεσης, εξέφρασε έντονη διαφωνία με την ποινική του μεταχείριση. “Με τη συγχώνευση ποινών, 13 έτη με αναστολή. Εκεί εμείς είμαστε αντίθετοι διότι ηθικώς αυτουργός, καθαρά αυτουργός, και ουσιαστικά ο άνθρωπος που έπρεπε να επιβάλει την τάξη, τον νόμο και είχε την επιστημονική γνώση, δεν έκανε τίποτε. Δεν εξέτασε τίποτε, παρά μόνο για το ’22 έδωσε κάποιες υπεύθυνες δηλώσεις όπου ο ιδιοκτήτης τις είχε στην τσέπη για να μπορεί να τις δείχνει στις αστυνομικές αρχές σε περίπτωση ελέγχου. Μόνο ο ιδιοκτήτης θα πάει φυλακή”, είπε ο πατέρας του 19χρονου που σκοτώθηκε στο λούνα παρκ του Πευκοχωρίου.

Παράλληλα, άσκησε κριτική και στις ποινές που επιβλήθηκαν στους υπόλοιπους εμπλεκόμενους, θεωρώντας τες ανεπαρκείς, ενώ υποστήριξε ότι η ευθύνη μοιράζεται σε όλους. Όπως είπε, “και στα δύο λούνα παρκ που υπήρχαν εκεί, όπου στο ένα έγινε το τραγικό δυστύχημα, ήταν ιδιοκτήτρια η σύζυγος, εκεί της αναγνωρίστηκαν πάρα πολλά ελαφρυντικά. Όπως και στον χειριστή, ο οποίος αυξάνοντας την ένταση -ναι μεν στην ακροαματική διαδικασία αποδείχθηκε ότι δεν έπαιξε ρόλο η ταχύτητα, εμείς όμως θεωρούμε ότι η υψηλή ταχύτητα ώθησε το παιδί με τρομακτική δύναμη πάνω στα σίδερα. Ήταν πολύ επιεικές το δικαστήριο σε αυτό, παρόλο που έχουν ακουστεί πάρα πολλά πράγματα από τους συνηγόρους υπεράσπισης των κατηγορουμένων, περί λαϊκισμού, περί κοινής γνώμης, κοινής οργής και τα λοιπά. Σκότωσαν το παιδί και οι τέσσερις. Και ο καθένας είχε την ευθύνη του”.

Τέλος, στάθηκε και στις συνέπειες που είχε η τραγωδία για την οικογένεια συνολικά, ιδιαίτερα για τα αδέλφια του 19χρονου που βρέθηκαν μπροστά στο γεγονός. “Πίσω έχουν μείνει και δύο μικρότερα αδέλφια που είδαν τα πάντα. Αυτό θα πρέπει να ληφθεί υπόψη. Το δικαστήριο, λοιπόν, επέβαλε ποινές και για το δεύτερο παιδί για την κακουργηματική έκθεση ανηλίκου σε θανάσιμο κίνδυνο. Οι ποινές αυτές ήταν απειροελάχιστες. Το παιδί χάθηκε. Είναι τρομακτικό για εμάς. Δε θα γυρίσει. Αλλά πίσω στη ζωή υπάρχουν κάποιοι νέοι άνθρωποι. Αυτά η δικαιοσύνη θα πρέπει να τα βλέπει, όχι απλά με ευαισθησία, αλλά με νόημα. Γιατί το παιδί που δε σκοτώθηκε, το δεύτερο που δεν έχασε τη ζωή του, είναι ζωντανό, καταλαβαίνει. Έδωσε πριν από μερικές μέρες Πανελλαδικές… διαλυμένο. Αυτά είναι τα σημαντικά. Το άλλο έφυγε, τελείωσε, δεν καταλαβαίνει. Θεσμικό πλαίσιο υπάρχει, νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει. Κανείς δεν το έχει εφαρμόσει”.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων