Το παρακάτω ποστ αναδημοσιεύουμε αποκλειστικά στο Singlewoman.gr από την ομάδα στο fb “Τμήμα Προσωπικού Δράματος” με την άδεια της συντάκτριάς του, Εμμανουέλας Μαρκέζη, στην οποία και ανήκει το ακόλουθο κείμενο
Πριν ένα χρόνο περίπου άφησα την Αθήνα και ήρθα σε ένα χωριό με 300 κατοίκους. Περίμενα να φρικάρω και να μην αντέξω. Φτάνω σχεδόν αμέσως βρίσκω δουλειά σε καφετέρια και βλέπω πως το αφεντικό είναι ένας άγγελος.
Κάθε πρωί κουλούρι, τυρόπιτα ή ότι ζεστό είχε βγάλει ο φούρνος, το μεσημέρι μου κατέβαζε ένα πιάτο φαγητό από το δικό της, κόλλησα κόβιντ και μου έφερνε φαγητό κάθε μεσημέρι, ψώνια το ίδιο, δεν δέχτηκε ούτε 0,50€.
Ο μισθός κάθε μήνα μπαίνει και βάζει και το κάτι παραπάνω.
Άλλες φορές 10€, άλλες 20€ και άλλες 40€.
Μπορεί να χρειάζεται να ξυπνάω στις 4:30, μπορεί να με περιμένουν 5:30 η ώρα δέκα πελάτες για να πάρουν καφέ και να πάνε στα χωράφια και στα ζώα, μπορεί από τις 6:00 να μαζεύονται οι παππούδες και να μαλώνουν κάθε μέρα για τα κόμματα, μπορεί ώρες ώρες να είναι εκνευριστικοί, αλλά είμαι ένα χρόνο εδώ και νιώθω ότι έχω 10 χρόνια plus ζωής.

Αυτήν την ησυχία, την ηρεμία, το μη άκουσμα βουητών, μηχανών και αυτοκινήτων, ο καθαρός αέρας, το πράσινο δεν το αλλάζω με τίποτα.
ΥΓ: Γατάκια, τα δικά σας tips είναι λεφτά, τα δικά μου είναι πατάτες, πιπεριές, τζάμπα λάδι, καρπούζια, πεπόνια, πράσα, σπανάκι, φρούτα.
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ – ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ
Τι ζητά ο ΣΑΤΑ
Τα ταξί στην Αττική προγραμματίζουν 48ωρη απεργία για αύριο Τετάρτη και μεθαύριο Πέμπτη, 5 και 6 Νοεμβρίου, όπως ανακοίνωσε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, μιλώντας στο ΕΡΤnews, τόνισε ότι «τα τελευταία έξι χρόνια η κυβέρνηση προχωρά σε νομοθετικές πρωτοβουλίες χωρίς να συζητά μαζί μας». Παράλληλα, ενημέρωσε ότι την Τετάρτη στις 10:00 οι αυτοκινητιστές θα πραγματοποιήσουν πομπή, ξεκινώντας από την οδό Σπύρου Πάτση.
Σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Συνδέσεις» του ΕΡΤnews ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ τόνισε πως «δυστυχώς για άλλη μια φορά, κάτω από συνθήκες τραγικού άγχους, που έχει σήμερα ο κλάδος, το Υπουργείο δεν δέχεται να μιλήσει μαζί μας. Αυτή τη στιγμή εξελίσσεται ένα σχέδιο να περάσει η μεταφορά που κάνει το ταξί σε όλο τον ιδιωτικό τομέα, στις μεγάλες εταιρείες ΙΧ, στις εφαρμογές».
Μάλιστα ο ίδιος τόνισε πως η κυβέρνηση δε συζητάει με το ΣΑΤΑ. «Συζητάνε με μια ομερτά κομματικών στελεχών που έχουν ιδρύσει και καταγγέλλουν κάθε απεργία που κάνει το συνδικάτο» επισήμανε ο κ. Λυμπερόπουλος.

Τι ζητά το ΣΑΤΑ
«Ηλεκτροκίνηση: Άμεση απόφαση παράτασης της υποχρεωτικής ταξινόμησης αμιγώς ηλεκτρικών Ε.Δ.Χ. Ταξί από 1-1-2026. Η υποχρέωση αυτή να μετατεθεί οριζόντια για το 2035.
ΚΥΑ Κυρανάκη – Κεφαλογιάννη: Άμεση απόσυρση της ΚΥΑ 134328/20-8-2025 (ΦΕΚ ΄Β 4564).
Φορολογικό: Δίκαιη φορολόγηση με βάση τα βιβλία και στοιχεία (Κ.Β.Σ.) – Αφορολόγητο όριο στις 12.000 ευρώ
Λεωφορειολωρίδες: Ελεύθερη διέλευση των έμφορτων Ε.Δ.Χ. Ταξί στις Ειδικές Λωρίδες Κυκλοφορίας χωρίς διαχωρισμούς
Πειρατεία – Υποκλοπή Μεταφορικού Έργου – Πολυεθνικές:
Υπεράσπιση του ν.4530/2018 που διαχωρίζει το μεταφορικό έργο των ΕΔΧ Ταξί σε σύγκριση με τα ενοικιαζόμενα Ε.Ι.Χ. με οδηγό και διόρθωση του όπου απαιτείται
Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό.
Η ελάχιστη χρέωση για την χρήση των ενοικιαζόμενων Ε.Ι.Χ. με οδηγό να διαμορφωθεί στα 150 ευρώ για όλη την χώρα και η ελάχιστη μίσθωση να είναι τρεις ώρες για όλη την ελληνική επικράτεια».
