Η είδηση του θανάτου της Γωγώς Μαστροκώστα έχει βυθίσει στο πένθος τον καλλιτεχνικό χώρο και το πανελλήνιο, με ανθρώπους από όλους τους επαγγελματικούς κλάδους…
Η είδηση του θανάτου της Γωγώς Μαστροκώστα έχει βυθίσει στο πένθος τον καλλιτεχνικό χώρο και το πανελλήνιο, με ανθρώπους από όλους τους επαγγελματικούς κλάδους να υποκλίνονται στη δύναμη της ψυχής της.
Το πρωί της Δευτέρας, η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής «Σήμερα» και μίλησε με βαθιά συγκίνηση για τη σκληρή μάχη που έδωσε η επιχειρηματίας και γυμνάστρια με την υγεία της, αποτίοντας τον δικό της φόρο τιμής στη στάση ζωής της
Όσα είπε η Ματίνα Παγώνη για την Γωγώ Μαστροκώστα
«Μετά από όταν γεννήθηκε το παιδάκι της και μετά, δηλαδή το κοριτσάκι της, έδωσε τέτοιες μάχες… Πιστεύω ότι είναι από τις μεγαλύτερες μαχήτριες ασθενείς που πήγαινε, έκανε τις θεραπείες της και ήταν πολύ αξιοπρεπής. Δηλαδή, όλα αυτά τα χρόνια, αν θυμάστε, δεν είχε πει τίποτα, δεν παραπονιόταν για τίποτα… Προσπαθούσε να είναι όπως τη βλέπαμε, δηλαδή όπως την ξέραμε. Μια κοπέλα, ειλικρινά υποκλίνομαι εγώ σε αυτούς τους ασθενείς, γιατί έχουμε ζήσει τέτοια περιστατικά», ανέφερε αρχικά.
Και συμπλήρωσε: «Έφτασε το παιδί της 18 χρονών νομίζω, με αυτό το και ένα πανέμορφο κορίτσι, έτσι; Ένα πανέμορφο κορίτσι που της μοιάζει πάρα πολύ. Και πρέπει να πούμε και στον άντρα της, ο οποίος στάθηκε πραγματικά ήρωας δίπλα. Επειδή εμείς τους ζούμε τους ασθενείς αυτούς, δεν είναι εύκολο να είσαι σε τέτοιες καταστάσεις μέσα σε μία οικογένεια, να ζεις δράμα. Γιατί αυτό είναι ένα δράμα που δεν βγαίνει προς τα έξω. Το ζούνε μέσα για πάρα πολλά χρόνια, όπως ακριβώς το λέτε. Είναι πραγματικά κρίμα να φεύγουν έτσι οι άνθρωποι, νέοι σε αυτή την ηλικία… Έζησε το δράμα της με αξιοπρέπεια. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, πάρα πολύ σημαντικό. Γιατί όλοι το βλέπαμε, ξέραμε τι περνούσε. Εμείς οι γιατροί ξέρουμε τι περνάνε αυτοί οι ασθενείς, έτσι; Δεν είναι τα πράγματα τόσο εύκολα, τα δράματα που υπάρχουν μέσα στα σπίτια με τις χημειοθεραπείες που γυρίζεις, που πας, που έρχεσαι… που κάνεις…».
Σκιά του εαυτού το ο σύζυγος της, Τραϊανός Δέλλας
Ο Γιώργος Λιάγκας, εμφανίστηκε ιδιαίτερα καταρρακωμένος με τον θάνατο της Γωγώς Μαστροκώστα, με τον ίδιο να λέει με συγκίνηση: «Νεότατη και 56 ετών άφησε τα ξημερώματα την τελευταία της πνοή στον Ευαγγελισμό, μία από τις πιο ωραίες Ελληνίδες και ένας πολύ γελαστός άνθρωπος, η Γωγώ Μαστροκώστα, η φίλη μου. Η Γωγώ έπαθε καρκίνο πριν από κάποια χρόνια στον μαστό και ιάθηκε πλήρως. Χρόνια μετά -είναι αυτό που λέμε κακή ζαριά- η ασθένεια της γύρισε ξανά. Την πάλεψε την ασθένεια, χρειάστηκε να κάνει μια μεταμόσχευση, κάτι το οποίο δεν το άντεξε ο οργανισμός της και το πολέμησε το μόσχευμα. Το αποτέλεσμα ήταν τα τελευταία χρόνια να φθίνει η πορεία της υγείας της. Τις τελευταίες εβδομάδες ήταν στον Ευαγγελισμό σε πολύ κακή κατάσταση και τις τελευταίες ημέρες ήταν σε κώμα και τα ξημερώματα άφησε την τελευταία της πνοή» είπε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής.
Στην συνέχεια, αποκάλυψε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, με τον ίδιο να λέει: «Η φιγούρα του Τραϊανού είναι μία ασκητική φιγούρα, έχει χάσει πάρα πάρα πολλά κιλά, έχει αφήσει μούσια. Επειδή η οικογένειά τους ήταν πολύ πιστή, ο Τραϊανός πήγαινε στα μοναστήρια, έπαιρνε κομποσκήνια και τα φορούσε στην Γωγώ για να της δώσει δύναμη. Την στιγμή που όλοι είχαν χάσει την ελπίδα, ότι έφτανε το τέλος, ο Τραϊανός μέχρι και εχθές τα ξημερώματα ήλπιζε σε ένα θαύμα. Είναι τραγική φιγούρα. Εμένα θα μου μείνει η εικόνα, πέρυσι το καλοκαίρι στη Βουλιαγμένη η Γωγώ είχε πάει για μπάνιο, είχε αδυνατίσει πάρα πολύ
Πήγαινε πάρα πολύ πρωί νωρίς για μπάνιο γιατί της είχε απαγορεύσει ο γιατρός να την δει ο ήλιος. Την βοηθούσε ο Τραϊανός να μπει και να βγει από η θάλασσα. Μακάρι να έχουμε όλοι έναν Τραϊανό στο πλευρό μας. Μου τα έχει περιγράψει όλα η Γωγώ, έχουμε ανταλλάξει μηνύματα. Εγώ με την Γωγώ βρισκόμουν κάθε καλοκαίρι στην Τήνο, από το 2009 και μετά, η Γωγώ κάθε καλοκαίρι ερχόταν και έμενε κάποιες μέρες στη Τήνο, τρώγαμε μαζί, κάναμε μπάνιο μαζί. Μόλις νίκησε τον καρκίνο είχε τάξει στην Παναγιά και ερχόταν κάθε χρόνο στη Τήνο. Άλλοτε μαζί με τον Τραϊανό, και άλλοτε με την κόρη τους. Ερχόταν κάθε καλοκαίρι και καθόταν 3-4 μέρες στην Τήνο για να προσκυνήσει».
Έκτακτο τώρα: Μόλις μαθεύτηκε για τον αδελφό της Γωγώς Μαστροκώστα μετά τον θάνατό της
Η απώλεια της Γωγώς Μαστροκώστα, η οποία έφυγε από τη ζωή στις 25 Μαΐου 2026, έχει βυθίσει σε ανείπωτο πένθος τους δικούς της ανθρώπους.
Ενώ ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, και η 18χρονη κόρη τους, Βικτώρια, βιώνουν τον δικό τους βουβό πόνο, ολόκληρη η οικογένεια –η μητέρα και τα αδέλφια της, Φώφη και Δημήτρης– προσπαθεί να συνειδητοποιήσει το μέγεθος του χτυπήματος. Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει η στάση του αδελφού της, Δημήτρη Μαστροκώστα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικού ΕΓΩ, ο Δημήτρης, ένας άνθρωπος που επιλέγει συνειδητά να ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας στο Μεσολόγγι, έχει απομονωθεί πλήρως μετά τον θάνατο της αδελφής του.

Έχει αποσυρθεί από κάθε κοινωνική δραστηριότητα, παραμένει εντελώς ανενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ έχει αρνηθεί κατηγορηματικά να κάνει οποιαδήποτε δήλωση στους δημοσιογράφους που τον αναζήτησαν.
Άνθρωποι από το στενό περιβάλλον της οικογένειας περιγράφουν έναν άνθρωπο ολοκληρωτικά συντετριμμένο, που επιλέγει να διαχειριστεί την απώλεια μέσα στην απόλυτη μοναξιά.
Το συγκινητικό αντίο της ανιψιάς και το «είδωλο» που έγινε άγγελος
Σε αντίθεση με τη σιωπή του πατέρα της, η ανιψιά της Γωγώς Μαστροκώστα επέλεξε να μοιραστεί δημόσια τα συναισθήματά της, ραγίζοντας καρδιές με μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Στο τρυφερό της μήνυμα, χαρακτήρισε τη θεία της «είδωλο» και έναν επίγειο άγγελο που πλέον θα τους προστατεύει από ψηλά.
Όπως υπογράμμισε, η Γωγώ Μαστροκώστα δεν ξεχώριζε μόνο για την εξωτερική της εμφάνιση αλλά κυρίως για το μεγαλείο της ψυχής της και τη γενναιότητα που επέδειξε ως πραγματική μαχήτρια.
Η νεαρή κοπέλα δήλωσε βαθιά ευγνώμων για τα χρόνια που έζησε δίπλα της, τονίζοντας πως η αγάπη της θείας της ήταν το πολυτιμότερο στήριγμα, ενώ έκλεισε την ανάρτησή της εκφράζοντας την ελπίδα να της μοιάσει στον χαρακτήρα.

Το σπαρακτικό μήνυμα του Τραϊανού Δέλλα για την επέτειο του γάμου τους
Την επόμενη ημέρα μετά την κηδεία, ο Τραϊανός Δέλλας προχώρησε σε μια συγκλονιστική ανάρτηση, η οποία συνέπεσε τραγικά με τη συμπλήρωση 16 χρόνων από τον γάμο τους. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής περιέγραψε πώς τα δεσμά που τους ένωσαν κόπηκαν βίαια από τον Θεό μόλις την προηγούμενη ημέρα της επετείου τους.
Σημείωσε με πόνο πως η ημέρα του γάμου τους ήταν η ομορφότερη της ζωής του, ενώ η ημέρα του αποχωρισμού η χειρότερη,δείχνοντας το μέγεθος της αγάπης τους που συγκίνησε τους πάντες.
Υποσχέθηκε πως θα συνεχίσει να τιμά τη μνήμη της και να γιορτάζει αυτή την ημερομηνία, κλείνοντας με τη φράση που έλεγε και η ίδια, πως η ομορφιά της θα μείνει ανεξίτηλη για πάντα.
Το χελιδόνι στην εκκλησία και το ουράνιο τόξο του αποχαιρετισμού
Μια ιδιαίτερα φορτισμένη ιστορία από την τελετή στο Μεσολόγγι μετέφερε και η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από την εκπομπή Happy Day. Σύμφωνα με μαρτυρία στενού προσώπου της οικογένειας, την ώρα της κηδείας, παρά τη βροχή που έπεφτε, ένα μικρό χελιδόνι μπήκε στο εσωτερικό της εκκλησίας και άρχισε να κελαηδά, αρνούμενο να απομακρυνθεί.
Οι παρευρισκόμενοι βίωσαν τη στιγμή αυτή ως ένα μεταφυσικό καλωσόρισμα και μια ένδειξη ότι το πουλί συμβόλιζε την ψυχή της Γωγώς που τους αποχαιρετούσε, προσφέροντας μια αίσθηση πνευματικής παρηγοριάς και αγαλλίασης.
Η συγκίνηση κορυφώθηκε όταν, αμέσως μετά την ταφή, η βροχή σταμάτησε και στον ουρανό σχηματίστηκε ένα ουράνιο τόξο, αφήνοντας στους ελάχιστους παρευρισκόμενους μια γλυκιά αίσθηση ειρήνης.
- ΘΛΙΨΗ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ – ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ , Η «ΨΥΧΗ» ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ
- ΑΙΓΙΟ: ΒΓΗΚΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΟΥ, Ο ΙΤΑΛΟΣ ΚΡΙΘΗΚΕ…
- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ – ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΤΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ – Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΕ
- ΘΡΗΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ – «ΔΡΑΜΑ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ» ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ