Δύσκολες ώρες περνά η οικογένεια της Γωγώς Μαστροκώστα, καθώς η γνωστή παρουσιάστρια νοσηλεύεται τις τελευταίες ημέρες στον Ευαγγελισμό, δίνοντας σύμφωνα με ανθρώπους από το στενό της περιβάλλον τη μεγαλύτερη και πιο κρίσιμη μάχη της ζωής της.
Η κατάσταση της υγείας της φαίνεται να έχει επιδεινωθεί σημαντικά, με τους γιατρούς να ενημερώνουν την οικογένεια πως η Γωγώ Μαστροκώστα δεν έχει πλέον επαφή με το περιβάλλον, μία εξέλιξη που έχει βυθίσει στην αγωνία και τη θλίψη τους δικούς της ανθρώπους. Η μητέρα της, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι απαρηγόρητη και δεν απομακρύνεται στιγμή από το πλευρό της κόρης της, ελπίζοντας καθημερινά σε ένα σημάδι βελτίωσης.
Στο νοσοκομείο βρίσκονται συνεχώς δίπλα της ο σύζυγός της Τραϊανός Δέλλας, η 17χρονη κόρη τους Βικτόρια, η αδελφή της αλλά και στενοί συγγενείς, οι οποίοι βιώνουν με τεράστια αγωνία κάθε νέα ενημέρωση από τους θεράποντες ιατρούς.
Όσοι γνωρίζουν τη Γωγώ Μαστροκώστα κάνουν λόγο για μία γυναίκα που δεν σταμάτησε ποτέ να παλεύει. Το τελευταίο διάστημα είχε χρειαστεί να νοσηλευτεί αρκετές φορές, ωστόσο η οικογένειά της είχε επιλέξει να κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την κατάσταση της υγείας της, κυρίως για να προστατεύσει την ανήλικη κόρη τους από τη μεγάλη ψυχολογική πίεση.
Παρά τις δυσκολίες, η ίδια αντιμετώπισε όλη αυτή τη δοκιμασία με αξιοπρέπεια και δύναμη, έχοντας διαρκώς στο πλευρό της τους ανθρώπους που αγαπά. Η μητέρα της, που ζει δραματικές στιγμές βλέποντας το παιδί της να δίνει αυτή τη σκληρή μάχη, φέρεται να είναι σε εξαιρετικά επιβαρυμένη ψυχολογική κατάσταση μετά και τη σκληρή ανακοίνωση των γιατρών.
Δεν είναι τυχαίο πως ο Τραϊανός Δέλλας είχε επιλέξει ήδη από τον Οκτώβριο του 2024 να αποχωρήσει από τον ΟΦΗ, κάνοντας τότε λόγο για ένα πολύ σοβαρό προσωπικό πρόβλημα. «Μετά από πολύ σκέψη και σε πλήρη συνεννόηση με τη διοίκηση, πήρα την απόφαση να αποχωρήσω από την ομάδα, λόγω ενός πολύ σοβαρού προσωπικού προβλήματος», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά, χωρίς τότε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες.Σήμερα, οι δικοί της άνθρωποι παραμένουν διαρκώς στο πλευρό της, ελπίζοντας σε ένα θαύμα και προσευχόμενοι να καταφέρει να ξεπεράσει ακόμη μία δύσκολη δοκιμασία.
Καλάβρια: Η «αδερφή» της Μαστροκώστα συγκλονίζει 12 μέρες μετά τον θάνατο της-ΣΟΚ αυτό που αποκάλυψε για τον Δέλλα
Η Μαρία Καλάβρια μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με την απώλεια της στενής της φίλης, Γωγώς Μαστροκώστα, λίγες ημέρες μετά την κηδεία της.
Η Μαρία Καλάβρια μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με την απώλεια της στενής της φίλης, Γωγώς Μαστροκώστα, λίγες ημέρες μετά την κηδεία της. Η επιχειρηματίας και μοντέλο παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής Happy Day του ALPHA, εμφανώς συγκινημένη, αποκαλύπτοντας πόσο δύσκολο είναι για την ίδια να διαχειριστεί τον χαμό της αγαπημένης της φίλης.
Η Γωγώ Μαστροκώστα έφυγε από τη ζωή έπειτα από μια γενναία μάχη με σοβαρά προβλήματα υγείας, βυθίζοντας στη θλίψη τους δικούς της ανθρώπους. Η Μαρία Καλάβρια, που βρισκόταν στον στενό οικογενειακό και φιλικό της κύκλο, εξομολογήθηκε πως ακόμα δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει την απώλεια.
«Μου στοίχισε πολύ ο θάνατός της. Ήταν σαν αδερφή μου, δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Την αγαπούσα και την αγαπώ πολύ. Προσπαθώ να το διαχειριστώ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, μίλησε με θερμά λόγια για τον χαρακτήρα της Γωγώς Μαστροκώστα, τονίζοντας τη δύναμη και την αισιοδοξία που τη διέκριναν ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της.
«Ήταν πάντα πολύ δυναμική, χαρούμενη και ανοιχτόκαρδη. Παρέμενε αισιόδοξη ακόμη και μέσα στις δυσκολίες που αντιμετώπισε», είπε συγκινημένη.
Αναφερόμενη στην οικογένεια της εκλιπούσας, η Μαρία Καλάβρια αποκάλυψε πως διατηρεί επικοινωνία μαζί τους, χωρίς ωστόσο να θέλει να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, σεβόμενη τη δύσκολη περίοδο που βιώνουν.
«Μιλάω με την οικογένεια, αλλά δεν θα πω περισσότερα. Θέλω να τους δώσω τον χώρο και τον χρόνο που χρειάζονται», σημείωσε.
Τέλος, σχολίασε και τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από την κηδεία, στις οποίες φαίνεται να κλαίει στην αγκαλιά του Δημήτρη Αλεξάνδρου, ξεκαθαρίζοντας πως τους συνδέει μια στενή φιλική σχέση.
«Με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου είμαστε φίλοι και κάναμε όλοι παρέα», ανέφερε, κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο το θέμα.