ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ραγίζει καρδιές το στεφάνι με τα ροζ λουλούδια της Βικτώριας Δελλά στην κηδεία της μητέρας της

Η ατμόσφαιρα στην κηδεία της μητέρας της Βικτώριας Δελλά ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη, με συγγενείς, φίλους και αγαπημένα πρόσωπα να δίνουν το «παρών» για το…

Το στεφάνι της Βικτώριας Δελλά στην κηδεία της μητέρας της συγκίνησε τους πάντες

Η ατμόσφαιρα στην κηδεία της μητέρας της Βικτώριας Δελλά ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη, με συγγενείς, φίλους και αγαπημένα πρόσωπα να δίνουν το «παρών» για το τελευταίο αντίο. Η συγκίνηση κορυφώθηκε μπροστά στα στεφάνια που άφησαν τα παιδιά της εκλιπούσας, γεμάτα αγάπη και λόγια που «ράγισαν» καρδιές.

Ξεχώρισε το στεφάνι της Βικτώριας Δελλά, το οποίο ήταν διακοσμημένο με ροζ γράμματα και ένα βαθιά συγκινητικό μήνυμα: «Στον φύλακα άγγελό μου». Η φράση αυτή συγκίνησε όσους βρέθηκαν εκεί, αποτυπώνοντας τον ισχυρό δεσμό μητέρας και κόρης και τον αβάσταχτο πόνο της απώλειας.

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε και το στεφάνι του Τραϊανού Δελλά, ο οποίος αποχαιρέτησε τη μητέρα του με τα λόγια: «Πέτα ψηλά άγγελέ μου». Ένα λιτό αλλά γεμάτο συναίσθημα μήνυμα, που εξέφραζε την αγάπη, τον σεβασμό και τη θλίψη για τον αποχωρισμό.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της τελετής, το κλίμα ήταν βαρύ. Πολλοί από τους παρευρισκόμενους δεν μπόρεσαν να κρύψουν τη συγκίνησή τους, ενώ τα λουλούδια και τα στεφάνια γύρω από τον χώρο της εκκλησίας μαρτυρούσαν την εκτίμηση και την αγάπη που είχε κερδίσει η εκλιπούσα στη ζωή της.

Οι στιγμές ήταν δύσκολες για την οικογένεια Δελλά, η οποία προσπαθούσε να διαχειριστεί τη μεγάλη απώλεια, έχοντας στο πλευρό της συγγενείς και φίλους. Τα μηνύματα πάνω στα στεφάνια έγιναν το πιο δυνατό σύμβολο της ημέρας, αποτυπώνοντας όσα δεν μπορούν εύκολα να ειπωθούν με λόγια μπροστά σε έναν τόσο οδυνηρό αποχαιρετισμό.

Ράγισε καρδιές η κόρη της Γωγώς Μαστροκώστα στον επικήδειο: «Δεν σου λέω αντίο, γιατί θα είσαι για πάντα μέσα μου»

«Αν υπάρχουν άγγελοι, ο δικός μου είσαι εσύ και αν υπάρχει αγάπη, είσαι η μοναδική», είπε συγκινημένη η Βικτώρια Δέλλα.

«Ξέρω πως σήμερα είναι μια ημέρα πένθους και πως όλοι είμαστε βαθιά στεναχωρημένοι. Όμως μέσα μου νιώθω πως δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Γιατί πέρα από όλα, το τελευταίο πράγμα που θα άξιζε σε αυτή τη γυναίκα είναι λύπη. Η μάμα μου έζησε τη ζωή της με χαμόγελο και περηφάνια. Αγάπησε βαθιά και έδωσε δύναμη σε όλους μας ξεχωριστά. Πάλεψε με χαμόγελο, αλλά όχι με φόβο. Η μαμά μου ήταν φτιαγμένη να αγαπά και να δίνει. Ήταν μια υπέροχη σύζυγος, μια αληθινή φίλη, μία στοργική κόρη και μια δυνατή αδελφή. Και πάνω από όλα μια μοναδική μαμά. Μαμά, με έμαθες να αγαπάω, να σέβομαι, να σκέφτομαι τον άλλον. Μαζί με τον μπαμπά μου έδειξεις τι σημαίνει να έχεις αξίες. Μου έμαθες να μην είμαι κακομαθημένη και να πατάω στα πόδια μου. Μου έδειξες τι είναι ο έρωτας, η αφοσίωση και η απόλυτη εμπιστοσύνη. Ήσουν και θα είσαι για πάντα η κολλητή μου, το άτομο με το οποίο θα μοιράζομαι τα πάντα. Όταν ήμουν μικρή, σου έλεγα πως όταν θα φύγω για σπουδές θα σε πάρω μαζί μου και τώρα ξέρω ότι θα είσαι παντού μαζί μου. Και αυτό το φρόντισες εσύ. Στον γάμο σου είχες γράψει ένα τραγούδι για τον μπαμπά και τώρα ήρθε η στιγμή να σου αφιερώσω κι εγώ έναν στίχο. Αν υπάρχουν άγγελοι, ο δικός μου είσαι εσύ. Και αν υπάρχει αγάπη, είσαι η μοναδική. Σε αγαπώ μαμά, μαμά, δεν σου λέω αντίο γιατί θα είσαι για πάντα μέσα μου», είπε η Βικτώρια Δέλλα.

Ο επικήδειος λόγος του Τραϊανού Δέλλα

«Άγγελέ μου, αγάπη μου. Έτσι με φώναζες, έτσι με αποκαλούσες παντού. Ο φύλακας, άγγελός μου, μου έλεγες. Στα πεντηκοστά μου γενέθλια όταν ήμουν μόνος μου στο δωμάτιο του νοσοκομείου, όταν σε πήρανε για την εντατική, λύθηκαν όλα ξαφνικά μέσα στο μυαλό μου. Εσύ ήσουν άγγελος και όχι εγώ. Εσύ ήρθες στη ζωή μου να μου μάθεις πράγματα. Έλεγα ότι είχα επιμονή και υπομονή, αλλά πόσο μικρός ήμουν μπροστά σου. Με τη δικιά σου υπομονή σε όλα αυτά που έχεις περάσει. Η ομορφιά και η λάμψη σου μόνο σε άγγελο παραπέμπουν και αυτό είναι μια απόδειξη ότι εσύ ήσουν άγγελος και όχι εγώ. Εγώ τις περισσότερες φορές σε φώναζα μωρό μου, γιατί από την ημέρα που σε γνώρισα το μόνο που ήθελα ήταν να σε προσέχω, να σε φροντίζω και να σε προστατεύω όπως κάνουν στα μωρά. Όλα αυτά τα χρόνια ζούσα μια ζωή όπως τη φανταζόμουν, παρά τις δυσκολίες που συναντήσαμε στον δρόμο μας. Στα πολύ δύσκολα δεν σε εγκατέλειψα ποτέ, ούτε μια στιγμή. Πάντα ήσουν μέσα στο μυαλό μου και προτεραιότητά μου. Όλες οι όμορφες στιγμές θα γίνουν αναμνήσεις. Τα σ’ αγαπώ που σου έχω πει είναι πολύ λίγα για αυτό που αισθανόμουν για σένα. Το ευχαριστώ είναι πολύ μικρό για αυτό που μου έδωσες. Η ευγνωμοσύνη στον Θεό που μου χάρισε έναν από τους αγγέλους του για συντροφιά είναι μεγάλη, άσχετα αν δεν κράτησε περισσότερο. Αγάπη μου, άγγελέ μου, κάθε φορά που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα υγείας σου, σου έλεγα να μη φοβάσαι γιατί είμαι δίπλα σου. Ξεκουράσου, αγάπη μου, γιατί κουράστηκες πάρα πολύ και πέτα ψηλά μακριά από κάθε ασθένεια. Να ξέρεις ότι η αγάπη όλων μας θα σε φτάνει. Και ένα κομμάτι θέλω να πω που αφιερώναμε ο ένας στον άλλον. Αν ήξερα πού πήγαινα να μπλέξω και σε τι παιχνίδι άδικο να παίξω, αν ήξερα τι με περίμενε, να ήσουν σίγουρη ότι πάλι σε εσένα θα ερχόμουν. Πάλι και ξανά θα σε ερωτευόμουν, από την ίδια τη σκανδάλη δεν θα φοβόμουν, αν για μια φορά και πάλι θα ξανασκοτωνόμουνα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ που είστε όλοι εδώ. Η Γωγώ ήταν μια μαχήτρια, δεν λύγισε ποτέ. Αισθάνομαι τόσο μικρός μπροστά της. Δεν θα πω καλό ταξίδι, μωρό μου, γιατί δεν θα φύγεις ποτέ από μέσα μου», ανέφερε ο Τραϊανός Δέλλας για την αγαπημένη του, Γωγώ.

Έκτακτο τώρα: Μόλις μαθεύτηκε για τον αδελφό της Γωγώς Μαστροκώστα μετά τον θάνατό της

Η απώλεια της Γωγώς Μαστροκώστα, η οποία έφυγε από τη ζωή στις 25 Μαΐου 2026, έχει βυθίσει σε ανείπωτο πένθος τους δικούς της ανθρώπους.

Ενώ ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, και η 18χρονη κόρη τους, Βικτώρια, βιώνουν τον δικό τους βουβό πόνο, ολόκληρη η οικογένεια –η μητέρα και τα αδέλφια της, Φώφη και Δημήτρης– προσπαθεί να συνειδητοποιήσει το μέγεθος του χτυπήματος. Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει η στάση του αδελφού της, Δημήτρη Μαστροκώστα.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικού ΕΓΩ, ο Δημήτρης, ένας άνθρωπος που επιλέγει συνειδητά να ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας στο Μεσολόγγι, έχει απομονωθεί πλήρως μετά τον θάνατο της αδελφής του.

Έχει αποσυρθεί από κάθε κοινωνική δραστηριότητα, παραμένει εντελώς ανενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ έχει αρνηθεί κατηγορηματικά να κάνει οποιαδήποτε δήλωση στους δημοσιογράφους που τον αναζήτησαν.

Άνθρωποι από το στενό περιβάλλον της οικογένειας περιγράφουν έναν άνθρωπο ολοκληρωτικά συντετριμμένο, που επιλέγει να διαχειριστεί την απώλεια μέσα στην απόλυτη μοναξιά.

Το συγκινητικό αντίο της ανιψιάς και το «είδωλο» που έγινε άγγελος

Σε αντίθεση με τη σιωπή του πατέρα της, η ανιψιά της Γωγώς Μαστροκώστα επέλεξε να μοιραστεί δημόσια τα συναισθήματά της, ραγίζοντας καρδιές με μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Στο τρυφερό της μήνυμα, χαρακτήρισε τη θεία της «είδωλο» και έναν επίγειο άγγελο που πλέον θα τους προστατεύει από ψηλά.

Προτεινόμενο ΆρθροΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ – ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΤΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ – Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΕ

Όπως υπογράμμισε, η Γωγώ Μαστροκώστα δεν ξεχώριζε μόνο για την εξωτερική της εμφάνιση αλλά κυρίως για το μεγαλείο της ψυχής της και τη γενναιότητα που επέδειξε ως πραγματική μαχήτρια.

Η νεαρή κοπέλα δήλωσε βαθιά ευγνώμων για τα χρόνια που έζησε δίπλα της, τονίζοντας πως η αγάπη της θείας της ήταν το πολυτιμότερο στήριγμα, ενώ έκλεισε την ανάρτησή της εκφράζοντας την ελπίδα να της μοιάσει στον χαρακτήρα.

Το σπαρακτικό μήνυμα του Τραϊανού Δέλλα για την επέτειο του γάμου τους

Την επόμενη ημέρα μετά την κηδεία, ο Τραϊανός Δέλλας προχώρησε σε μια συγκλονιστική ανάρτηση, η οποία συνέπεσε τραγικά με τη συμπλήρωση 16 χρόνων από τον γάμο τους. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής περιέγραψε πώς τα δεσμά που τους ένωσαν κόπηκαν βίαια από τον Θεό μόλις την προηγούμενη ημέρα της επετείου τους.

Σημείωσε με πόνο πως η ημέρα του γάμου τους ήταν η ομορφότερη της ζωής του, ενώ η ημέρα του αποχωρισμού η χειρότερη,δείχνοντας το μέγεθος της αγάπης τους που συγκίνησε τους πάντες.

Υποσχέθηκε πως θα συνεχίσει να τιμά τη μνήμη της και να γιορτάζει αυτή την ημερομηνία, κλείνοντας με τη φράση που έλεγε και η ίδια, πως η ομορφιά της θα μείνει ανεξίτηλη για πάντα.

Το χελιδόνι στην εκκλησία και το ουράνιο τόξο του αποχαιρετισμού
Μια ιδιαίτερα φορτισμένη ιστορία από την τελετή στο Μεσολόγγι μετέφερε και η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από την εκπομπή Happy Day. Σύμφωνα με μαρτυρία στενού προσώπου της οικογένειας, την ώρα της κηδείας, παρά τη βροχή που έπεφτε, ένα μικρό χελιδόνι μπήκε στο εσωτερικό της εκκλησίας και άρχισε να κελαηδά, αρνούμενο να απομακρυνθεί.

Οι παρευρισκόμενοι βίωσαν τη στιγμή αυτή ως ένα μεταφυσικό καλωσόρισμα και μια ένδειξη ότι το πουλί συμβόλιζε την ψυχή της Γωγώς που τους αποχαιρετούσε, προσφέροντας μια αίσθηση πνευματικής παρηγοριάς και αγαλλίασης.

Η συγκίνηση κορυφώθηκε όταν, αμέσως μετά την ταφή, η βροχή σταμάτησε και στον ουρανό σχηματίστηκε ένα ουράνιο τόξο, αφήνοντας στους ελάχιστους παρευρισκόμενους μια γλυκιά αίσθηση ειρήνης.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων