ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΩΓΩ ΜΑΣΤΡΟΚΩΣΤΑ – Ο ΤΡΑΙΑΝΟΣ ΔΕΝ…

Η είδηση ότι η Γωγώ Μαστροκώστα νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση σε κεντρικό νοσοκομείο της Αθήνας έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία, καθώς δίνει μία μεγάλη μάχη…

Η είδηση ότι η Γωγώ Μαστροκώστα νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση σε κεντρικό νοσοκομείο της Αθήνας έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία, καθώς δίνει μία μεγάλη μάχη για τη ζωή της.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η ίδια αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα με την υγεία της, ενώ βρίσκεται σε κώμα, με τους γιατρούς κάνουν προσπάθειες να φέρουν θετικά νέα στην οικογένειά της. Ειδησεογραφική συνδρομή

Ποια είναι όμως η εντυπωσιακή γυμνάστρια, τηλεοπτική προσωπικότητα και επιχειρηματίας; Η ξανθιά καλλονή παρόλο που τατελευταία χρόνια κρατά μία απόσταση από τα φώτα της δημοσιότητας, στο παρελθόν έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τα Μέσα τόσο με την προσωπική της ζωή, όσο και με την ιστορία της η οποία εμπνέει και δίνει κουράγιο σε όσους έχουν περάσει από παρόμοιες καταστάσεις. Η ίδια έχει σταθεί γενναία απέναντι στη δύσκολη μάχη με τον καρκίνο και με αξιοπρέπεια και αγάπη μεγαλώνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την όμορφη οικογένειά της με τον παλαίμαχο διεθνή ποδοσφαιριστή και προπονητή Τραϊανό Δέλλα.

Ποια είναι Γωγώ Μαστροκώστα που δίνει μεγάλη μάχη για τη ζωή της
Η Γωγώ Μαστροκώστα γεννήθηκε το 1970 με καταγωγή από το Ευηνοχώρι Αιτωλοακαρνανίας. Μπήκε στην γυμναστική ακαδημία και η καριέρα της στην τηλεόραση ξεκίνησε το 1995 από την εκπομπή “Μεταξύ μας” που έπαιζε στο MEGA και είχε το ρόλο της γυμνάστριας. Βέβαια, δεν έμεινε μόνο στην τηλεόραση αλλά ασχολήθηκε και με το τραγούδι. Ήταν 2007 όταν κυκλοφόρησε το δικό της δίσκο με τίτλο “Αμαρτία” .

Η ίδια έχει συμμετάσχει και σε διάφορα τηλεοπτικά show, με ένα από αυτά να είναι το Dancing with the stars.

H Γωγώ Μαστροκώστα αποτέλεσε το απόλυτο sex symbol την δεκαετία του 00′ μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 2010 όπου η καρδιά της επέλεξε τον Τραϊανό Δέλλα. Για πολλά χρόνια επικρατούσε με τις εκρηκτικές της εμφανίσεις στα νυχτερινά κέντρα, με πολλούς επώνυμους να κλείνουν τραπέζι για να την παρακολουθήσουν

Ένας αρραβώνας που έχει ξεχαστεί από τα media είναι εκείνος της Γωγώς Μαστροκώστα και του Απόστολου Γκλέτσου πολύ πιο πριν έρθει στη ζωή της ο Τραϊανός Δέλλας. Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, ο ηθοποιός έζησε έναν θυελλώδη έρωτα με την Άννα Βίσση, ο οποίος, όμως, έληξε άδοξα. Και τότε ήταν που μπήκε στη ζωή του η εντυπωσιακή Γωγώ. Η σχέση τους απασχόλησε, όπως ήταν αναμενόμενο, τον Τύπο της εποχής και ουκ ολίγες φορές έγιναν εξώφυλλο. Ο έρωτάς τους που παραλίγο να φτάσει στα σκαλιά της εκκλησίας, έληξε αθόρυβα, επικρατώντας παραλήρημα στα Μέσα της εποχής.

Η Γωγώ Μαστροκώστακαι ο Τραϊανός Δέλλας γνωρίστηκαν μέσω ενός κοινού τους γνωστού στα μπουζούκια, όπου έγινε η πρώτη επαφή η οποία έμελλε να εξελιχθεί σε έναν μεγάλο έρωτα. Η δεύτερη συνάντηση έγινε στο Κολωνάκι με εκείνον να την ζητά σε ραντεβού και εκείνη να αποδέχεται. Το ζευγάρι κατάφερε να κρατήσει την σχέση του μακριά τα φώτα της δημοσιότητας, ενώ το ειδύλλιο τους έγινε γνωστό τον Ιανουάριο του 2007, όταν έκαναν την πρώτη τους δημόσια εμφάνιση σε κλαμπ, μαζί με την κολλητή της φίλη Ορθούλα Παπαδάκου, τον αδερφό της Πιτ και την γυναίκα του Μάντα Παπαδάκου.

Δεν άργησε να έρθει και η συγκατοίκηση, με τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή να της ζητά να μείνουν μαζί. Τότε, εκείνη μένει έγκυος και το ζευγάρι παντρεύεται πρώτα με πολιτικό γάμο τον Σεπτέμβριο του 2008, ενώ στις 9 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους υποδέχονται στη ζωή τους την κόρη τους, Βικτώρια.

Ο καρκίνος

Οι ευχάριστες στιγμές κράτησαν λίγο, καθώς μετά από 3 μέρες από τον ερχομό της κόρης τους, η Γωγώ Μαστροκώστα διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού. Η Γωγώ Μαστροκώστα μίλησε πρώτη φορά για την περιπέτεια της με τον καρκίνο του μαστού το 2010. Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, διαπίστωσε ότι υπήρχε πρόβλημα με τον θηλασμό του μωρού της και είχε πόνους στο στήθος

«Ένα κομμάτι το οποίο με πληγώνει είναι ότι δεν χάρηκα τις πρώτες στιγμές με το παιδί μου. Είναι ένα κομμάτι το οποίο το έχασα. Η γέννηση και ο καρκίνος έγιναν ταυτόχρονα. Και δεν μπορείς, γιατί πρέπει να έχεις όλες τις δυνάμεις σου να ανταπεξέλθεις στον Γολγοθά που ξεκινάει. Ίσως αυτό ήταν το τίμημα για να έρθει στη ζωή η κόρη μου. Κι ας μην είχα μαλλιά, κι ας μην ήμουν καλά, για τον Τραϊανό ήμουν θεά. Μακάρι όλες οι γυναίκες να είχαν έναν σύντροφο σαν τον δικό μου» έχει δηλώσει.

Μαζί με τον Τραϊανό ταξιδεύουν στο Σικάγο, σε μία από πιο φημισμένες κλινικές της Αμερικής με τη συνδρομή της οικογένειας Μπούση. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές ο Τραϊανός αποδεικνύει την βαθιά αγάπη που τρέφει για την Γωγώ ενώ εκείνη αργότερα, δίνει μια συνέντευξη σε περιοδικό και τον αποκαλεί “φύλακα – άγγελό” της…

Γυρνώντας τον χρόνο 12 χρόνια πριν, η Γωγώ Μαστροκώστα καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη στον ALPHA, σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, μίλησε για αυτές τις αξέχαστες ευτυχισμένες στιγμές της και με τα πιο τρυφερά λόγια περιέγραψε τον γάμο της με τον Τραϊανό Δέλλα. Στην συζήτηση αυτή είχε κάνει μάλιστα και μια αποκάλυψη, για το μωρό που έχασε στην πρώτη της εγκυμοσύνη

“Δεν θα μπορούσα να ταιριάξω ποτέ τόσο πολύ με έναν άνθρωπο. Δεν έχω τσακωθεί μαζί του ούτε μια φορά, ποτέ!” εξομολογείται στην Ελένη Μενεγάκη την λατρεία για τον άντρα της ζωής της και την γνωριμία τους, την πρώτη ματιά τους και λέει: «Δεν τον ερωτεύτηκα με τη μία. Ήταν εκφοβιστικός όταν τον είδα. Ήταν πολύ αρσενικό. Είδα έναν άντρα δυο μέτρα και μου φάνηκε λίγο υπερβολικό για μένα. Τον γνώρισα δέκα μήνες αφότου πήρε διαζύγιο. Να τα ξεκαθαρίζουμε αυτά γιατί έχω ακούσει πως εγώ τον χώρισα!! Ένας άνθρωπος που είχε παντρευτεί και είχε μείνει 8 χρόνια σε μια σχέση δεν θέλει εύκολα να ξαναμπεί σε μια σχέση. Η ιστορία αυτής της σχέσης – που δεν ήταν η πιο ιδανική στην αρχή – για οποιονδήποτε άνθρωπο που μπορεί να είναι ερωτευμένος, όχι μόνο για εμένα, και η κατάληξή της λες ότι αυτό είναι μοίρα. Κάποια πράγματα που δεν μπορούσες να τα διανοηθείς πιο πριν ούτε καν να τα ανεχτείς, βλέπεις ότι και τα ανέχεσαι και τα δέχεσαι, άρα…Είναι φοβερός σαν μπαμπάς και το έχει πολύ. Όταν τον είδα με παιδιά, πριν κάνουμε την Βικτώρια, σκέφτηκα αυτός ο άνθρωπος θέλω να κάνει το παιδί μου. Το παιδί ήρθε τυχαία στην ζωή μας».

Μιλώντας για την στιγμή που έχασε το μωρό της, είπε: «Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη έχασα το μωρό δυο μηνών. Μετά όμως συνειδητοποιήσαμε ότι το θέλαμε πολύ. Στεναχωρήθηκα υπερβολικά και φοβήθηκα πολύ. Και όταν δεν είσαι 20- 25 ετών λες ‘θα μου ξανασυμβεί τώρα’; Μετά σκέφτηκα ότι αυτά γίνονται για κάποιο λόγο».

Για την πρόταση γάμου είχε πει: «Η πρόταση γάμου άργησε να γίνει. Μένω έγκυος, είχα και μια εγκυμοσύνη που έχασα ένα μωράκι, τέλος πάντων και είμαι 4-5 μήνες έγκυος χωρίς πρόταση. Έτσι λοιπόν στον έκτο μήνα λέω στον Τραϊανό, “θα βαφτίσουμε την κόρη μας Βικτώρια Μαστροκώστα”. Βικτώρια λένε την μητέρα του και Μαστροκώστα γιατί αν δεν έχεις παντρευτεί το παιδί παίρνει το επίθετο της μητέρας μέχρι να το αναγνωρίσει ο πατέρας. Μετά από λίγες ημέρες ήμασταν σε ένα ξενοδοχείο και μου εμφανίζει ένα δαχτυλίδι, τόσο απλά». Το ζευγάρι ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου στις 10 Ιουνίου το 2010 με 500 προσκεκλημένους στο κτήμα Νάσιουτζικ. Φωτογραφίες από το μυστήριο είχε δημοσιεύσει η εφημερίδα Espresso.

Προτεινόμενο ΆρθροΑστρολογικός «σεισμός» 26/06: Το τετράγωνο Ήλιου-Ποσειδώνα φέρνει υπαρξιακό χάος και ερωτικές κακοτοπιές για 4 Ζώδια!

Η νύφη μάλιστα, έστησε τον γαμπρό, 40 ολόκληρα λεπτά και στη συνέχεια κατέφθασε με ένα λευκό αυτοκίνητο αντίκα συνοδευόμενη από τον αδερφό της Δημήτρη και την κορούλα της Βικτώρια. Μετά τον παραμυθένιο γάμο έγινε η βάφτιση της μικρής όπου το ζευγάρι είχε ζητήσει αντί για δώρα οι καλεσμένοι να στηρίξουν το σύλλογο «Ελπίδα».

Το 2014 η Γωγώ Μαστροκώστα ήρθε αντιμέτωπη με μία πολύ μεγάλη απώλεια. Η θεία της βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της στην Πάτρα, στην οδό Μεγίστου 2, κοντά στο σούπερ μάρκετ Βασιλόπουλος στην Νέα Εθνκή Οδό Πατρών-Αθηνών. Σύμφωνα με τα όσα είχαν γίνει γνωστά από τα Μέσα της εποχής, την ηλικιωμένη γυναίκα βρήκε συγγενικό της πρόσωπο, ενώ όπως αποκάλυψε η ιατροδικαστική εξέταση, είχε πέντε σπασμένα πλευρών στο σώμα της και ένα σπασμένο οστό στην αυχενική χώρα. Ακόμη, το σπίτι της είχε βρεθεί αναστατωμένο, ενώ όπως είπε συγγενής της στους αστυνομικούς, η άτυχη γυναίκα είχε στο σπίτι 2.000€, που όμως δεν βρέθηκαν ποτέ.

Η Γωγώ τα τελευταία χρόνια έχει απομακρυνθεί τόσο από τα φώτα της δημοσιότητας όσο και από τα social media, με την ίδια να κάνει ελάχιστες εμφανίσεις. Η τελευταία της ανάρτηση είναι ένα βίντεο από το μαγαζί που διατηρούν τα αδέρφια της.

Ενώ, η τελευταία της δημόσια εμφάνιση ήταν στα γενέθλια της Άννας Βίσσης το 2024 όπου είχε παρευρεθεί μαζί με τον σύζυγό της.

Γωγώ Μαστροκώστα: Pαγίζει καρδιές η απόφαση που πήρε ο Τραϊανός Δέλλας 23 ημέρες μετά την κηδεία της

Γωγώ Μαστροκώστα: Pαγίζει καρδιές η απόφαση που πήρε ο Τραϊανός Δέλλας 23 ημέρες μετά την κηδεία της

Είκοσι τρεις ημέρες μετά την απώλεια της Γωγώς Μαστροκώστα, ο Τραϊανός Δέλλας συνεχίζει να βιώνει μια βαθιά προσωπική δοκιμασία, προσπαθώντας να διαχειριστεί το κενό που άφησε πίσω της η γυναίκα με την οποία μοιράστηκε τη ζωή του.

Η κηδεία της πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, ενώ η ταφή της στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, τόπο καταγωγής της και οι εικόνες από το τελευταίο αντίο είναι συγκινητικές

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με όσα συζητούνται έντονα το τελευταίο διάστημα, ο παλαίμαχος διεθνής ποδοσφαιριστής φέρεται να έχει προχωρήσει σε μια ιδιαίτερα συμβολική απόφαση, που συνδέεται άμεσα με τη μνήμη και την πίστη που χαρακτήριζαν το ζευγάρι.

Η απόφαση του Τραϊανού Δέλλα μετά τον θάνατο της Γωγώς Μαστροκώστα

Όπως αναφέρουν πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει, ο Τραϊανός Δέλλας φέρεται να σχεδιάζει την ανέγερση ενός μικρού εκκλησιού στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, τον τόπο καταγωγής και τελευταίας κατοικίας της Γωγώς Μαστροκώστα. Η κίνηση αυτή, εφόσον επιβεβαιωθεί, αποκτά ιδιαίτερο συναισθηματικό βάρος, καθώς θεωρείται από πολλούς ως ένας τρόπος να μείνει ζωντανή η μνήμη της μέσα από έναν χώρο προσευχής και περισυλλογής.

Το ζευγάρι ήταν γνωστό για τη βαθιά του πίστη, η οποία –όπως αναφέρουν άνθρωποι από το περιβάλλον τους– αποτέλεσε στήριγμα καθ’ όλη τη διάρκεια της δύσκολης μάχης με την ασθένεια της Γωγώς Μαστροκώστα. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής, σύμφωνα με μαρτυρίες, βρισκόταν συνεχώς στο πλευρό της, επισκεπτόταν μοναστήρια, αναζητούσε πνευματική στήριξη και μετέφερε στη σύζυγό του ευλογημένα κομποσκοίνια και φυλαχτά.

Για πολλούς, η φημολογούμενη δημιουργία ενός εκκλησιού δεν αποτελεί απλώς μια συμβολική κίνηση, αλλά ένα προσωπικό τάμα και έναν τρόπο έκφρασης ευγνωμοσύνης και αγάπης. Στο Ευηνοχώρι, όπου η Γωγώ Μαστροκώστα συνδέθηκε βαθιά με τον τόπο της, η μνήμη της παραμένει έντονη. Και σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του Τραϊανού Δέλλα έρχεται να δημιουργήσει έναν χώρο που θα κρατά ζωντανή την παρουσία της μέσα από τη σιωπή, την προσευχή και τη μνήμη.

O Δέλλας μίλησε με λόγια καρδιάς για την αγάπη τους στον επικήδειο λόγο του

νοσοκομείο για να καταλάβω τα πράγματα. Από την ημέρα που σε γνώριζα ήθελα μόνο σε προσέχω, να σε προστατεύω και να σε φροντίζω. Αυτή η ανάγκη έγινε πιο μεγάλη όταν ήρθε στον κόσμο η κόρη μας. Όλα αυτά τα χρόνια ζούσα μια ζωή που φανταζόμουν, παρά τις δυσκολίες, ήμασταν μαζί, Κρατώντας ο έναν τον άλλον. Στα εύκολα, στα δύσκολα και στα πολύ δύσκολα δεν σε εγκατέλειψα ποτέ. Είσαι το μωρό μου. Σε κάθε “Τράι” που φώναζες ήμουν εκεί. Μαζί μου έζησα τις πιο όμορφες και δύσκολες στιγμές αλλά και αυτές με ένα χαμόγελο όλα έσβησαν. Όλες οι όμορφες στιγμές θα γίνουν αναμνήσεις και οι πιο δύσκολες μαθήματα. Τα σ’ αγαπώ που σου έχω πει είναι λίγα μπροστά σε αυτό που αισθανόμουν για εσένα. Η ευγνωμοσύνη μου στο Θεό που μυ χάρισε έναν Άγγελο είναι μεγάλη. Αγάπη μου, Άγγελέ μου, κάθε φορά που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα υγείας σου, σου έλεγα “μην φοβάσαι θα πάρουμε μια ανάσα θα κάνουμε βουτιά και θα ξαναβγούμε”. Τώρα όμως είχαμε να κολυμπήσουμε σε ωκεανό. Τα κάθε κύματα ήταν πιο δυνατά και στο τελευταίο έφυγες από δίπλα μου. Ξεκουράσου αγάπη μου, πέτα μακριά από κάθε ασθένεια και φθόνο, αλλά όπου και να είσαι η αγάπη μας θα σε φτάνει. Aν ήξερα που πήγαινα να μπλέξω και σε τι παιχνίδι άδικο να παίξω, αν ήξερα τι με περίμενε να ήσουν σίγουρη ότι “πάλι, πάλι πάλι σε εσένα θα ερχόμουνα, πάλι και ξανά θα σε ερωτευόμουνα, από την ίδια την σκανδάλη δεν θα φοβόμουν, πως για μια φορά θα ξανά σκοτωνόμουνα”.», είπε μεταξύ άλλων ο Τραϊανός Δέλλας κλαίγοντας.

«Δεν θα πω καλό ταξίδι μωρό μου, γιατί δεν θα φύγεις ποτέ από μέσα μου», ολοκλήρωσε.

Δάκρυα στα μάτια ωστόσο, έφερε και ο επικήδειος λόγος της Βικτώριας Δέλλα, της μοναχοκόρης της Μαστροκώστα και του Δέλλα. Η 18χρονη μίλησε σε σπαρακτικά λόγια για την μητέρα της

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων