Η επιθυμία της οικογένειας και η επιστροφή στον τόπο καταγωγής της
Η στήριξη στα παιδιά που δίνουν τη δική τους μάχη με τη νεοπλασματική ασθένεια αποτελεί την τελευταία επιθυμία που εξέφρασε η οικογένεια για τη Γωγώ Μαστροκώστα, η οποία έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 56 ετών.
Έχοντας βιώσει επί σειρά ετών τις δυσκολίες της συγκεκριμένης ασθένειας, η απόφαση του συζύγου της και της κόρης τους, Βικτώριας, έρχεται να δώσει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό στην εξόδιο ακολουθία, μετατρέποντας την απώλεια σε πράξη αλληλεγγύης.
Μέσα από μια λακωνική αλλά φορτισμένη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η κόρη της, Βικτώρια Δέλλα, κοινοποίησε το ακριβές πρόγραμμα για το τελευταίο αντίο, ζητώντας παράλληλα την έμπρακτη ενίσχυση ενός σημαντικού κοινοφελούς σκοπού.
Το ακριβές μήνυμα που δημοσίευσε η Βικτώρια Δέλλα αναφέρει τα εξής: «Εκ μέρους της οικογένειας, η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί την Τετάρτη και ώρα 12:00 στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στο Ελληνικό. Θα ακολουθήσει η ταφή στο εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, στον τόπο καταγωγής της μανούλας μου, για όσους επιθυμούν να παραστούν. Αντί στεφάνων, η οικογένεια επιθυμεί δωρεά στο Ίδρυμα Φλόγα. Θα υπάρχει κουτί στην εκκλησία για οποιαδήποτε προσφορά».

«Η Φλόγα», είναι ένα σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που ιδρύθηκε το 1982 στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού. Η προσπάθεια ξεκίνησε από μια μικρή ομάδα γονιών, γιατρών και νοσηλευτών του ογκολογικού τμήματος και πλέον προσφέρει καθημερινή υποστήριξη και ιατρική φροντίδα σε χιλιάδες οικογένειες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο της παιδικής ηλικίας σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.
Έκτακτο τώρα: Μόλις μαθεύτηκε για τον αδελφό της Γωγώς Μαστροκώστα μετά τον θάνατό της
Η απώλεια της Γωγώς Μαστροκώστα, η οποία έφυγε από τη ζωή στις 25 Μαΐου 2026, έχει βυθίσει σε ανείπωτο πένθος τους δικούς της ανθρώπους.
Ενώ ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, και η 18χρονη κόρη τους, Βικτώρια, βιώνουν τον δικό τους βουβό πόνο, ολόκληρη η οικογένεια –η μητέρα και τα αδέλφια της, Φώφη και Δημήτρης– προσπαθεί να συνειδητοποιήσει το μέγεθος του χτυπήματος. Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει η στάση του αδελφού της, Δημήτρη Μαστροκώστα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικού ΕΓΩ, ο Δημήτρης, ένας άνθρωπος που επιλέγει συνειδητά να ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας στο Μεσολόγγι, έχει απομονωθεί πλήρως μετά τον θάνατο της αδελφής του.

Έχει αποσυρθεί από κάθε κοινωνική δραστηριότητα, παραμένει εντελώς ανενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ έχει αρνηθεί κατηγορηματικά να κάνει οποιαδήποτε δήλωση στους δημοσιογράφους που τον αναζήτησαν.
Άνθρωποι από το στενό περιβάλλον της οικογένειας περιγράφουν έναν άνθρωπο ολοκληρωτικά συντετριμμένο, που επιλέγει να διαχειριστεί την απώλεια μέσα στην απόλυτη μοναξιά.
Το συγκινητικό αντίο της ανιψιάς και το «είδωλο» που έγινε άγγελος
Σε αντίθεση με τη σιωπή του πατέρα της, η ανιψιά της Γωγώς Μαστροκώστα επέλεξε να μοιραστεί δημόσια τα συναισθήματά της, ραγίζοντας καρδιές με μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Στο τρυφερό της μήνυμα, χαρακτήρισε τη θεία της «είδωλο» και έναν επίγειο άγγελο που πλέον θα τους προστατεύει από ψηλά.
Όπως υπογράμμισε, η Γωγώ Μαστροκώστα δεν ξεχώριζε μόνο για την εξωτερική της εμφάνιση αλλά κυρίως για το μεγαλείο της ψυχής της και τη γενναιότητα που επέδειξε ως πραγματική μαχήτρια.
Η νεαρή κοπέλα δήλωσε βαθιά ευγνώμων για τα χρόνια που έζησε δίπλα της, τονίζοντας πως η αγάπη της θείας της ήταν το πολυτιμότερο στήριγμα, ενώ έκλεισε την ανάρτησή της εκφράζοντας την ελπίδα να της μοιάσει στον χαρακτήρα.

Το σπαρακτικό μήνυμα του Τραϊανού Δέλλα για την επέτειο του γάμου τους
Την επόμενη ημέρα μετά την κηδεία, ο Τραϊανός Δέλλας προχώρησε σε μια συγκλονιστική ανάρτηση, η οποία συνέπεσε τραγικά με τη συμπλήρωση 16 χρόνων από τον γάμο τους. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής περιέγραψε πώς τα δεσμά που τους ένωσαν κόπηκαν βίαια από τον Θεό μόλις την προηγούμενη ημέρα της επετείου τους.
Σημείωσε με πόνο πως η ημέρα του γάμου τους ήταν η ομορφότερη της ζωής του, ενώ η ημέρα του αποχωρισμού η χειρότερη,δείχνοντας το μέγεθος της αγάπης τους που συγκίνησε τους πάντες.
Υποσχέθηκε πως θα συνεχίσει να τιμά τη μνήμη της και να γιορτάζει αυτή την ημερομηνία, κλείνοντας με τη φράση που έλεγε και η ίδια, πως η ομορφιά της θα μείνει ανεξίτηλη για πάντα.
Το χελιδόνι στην εκκλησία και το ουράνιο τόξο του αποχαιρετισμού
Μια ιδιαίτερα φορτισμένη ιστορία από την τελετή στο Μεσολόγγι μετέφερε και η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από την εκπομπή Happy Day. Σύμφωνα με μαρτυρία στενού προσώπου της οικογένειας, την ώρα της κηδείας, παρά τη βροχή που έπεφτε, ένα μικρό χελιδόνι μπήκε στο εσωτερικό της εκκλησίας και άρχισε να κελαηδά, αρνούμενο να απομακρυνθεί.
Οι παρευρισκόμενοι βίωσαν τη στιγμή αυτή ως ένα μεταφυσικό καλωσόρισμα και μια ένδειξη ότι το πουλί συμβόλιζε την ψυχή της Γωγώς που τους αποχαιρετούσε, προσφέροντας μια αίσθηση πνευματικής παρηγοριάς και αγαλλίασης.
Η συγκίνηση κορυφώθηκε όταν, αμέσως μετά την ταφή, η βροχή σταμάτησε και στον ουρανό σχηματίστηκε ένα ουράνιο τόξο, αφήνοντας στους ελάχιστους παρευρισκόμενους μια γλυκιά αίσθηση ειρήνης.
- ΘΛΙΨΗ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ – ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ , Η «ΨΥΧΗ» ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ
- ΑΙΓΙΟ: ΒΓΗΚΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΟΥ, Ο ΙΤΑΛΟΣ ΚΡΙΘΗΚΕ…
- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ – ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΤΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ – Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΕ
- ΘΡΗΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ – «ΔΡΑΜΑ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ» ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ