Η είδηση του θανάτου της Γωγώς Μαστροκώστα σε ηλικία 56 ετών, έπειτα από μια πολυετή, γενναία και αξιοπρεπή μάχη με τον καρκίνο, έχει σκορπίσει απέραντη θλίψη στο πανελλήνιο. Το juicy θηλυκό των ’90s, η γυμνάστρια που αγαπήθηκε όσο λίγες μέσα από την τηλεόραση, «έφυγε» αφήνοντας πίσω της ένα δυσαναπλήρωτο κενό, αλλά και ένα σπουδαίο μάθημα ζωής.
Πίσω στο παρελθόν, μέσα από τις σπάνιες τηλεοπτικές της συνεντεύξεις (όπως στην εκπομπή Dot), η Γωγώ Μαστροκώστα είχε μιλήσει με απόλυτη ειλικρίνεια και καθηλωτική αφοπλιστικότητα για τη στιγμή που η ζωή της άλλαξε για πάντα. Για τη στιγμή που η απόλυτη ευτυχία της μητρότητας συνυπήρξε με τον απόλυτο φόβο.
Το Athensmagazine.gr παρουσιάζει τα κυριότερα σημεία της συγκλονιστικής της εξομολόγησης, που σήμερα ηχεί πιο δυνατά από ποτέ.
«Κρατούσα το μωρό μου αγκαλιά, έκλαιγα και σκεφτόμουν αν θα τη δω να μεγαλώνει»
Η διάγνωση του καρκίνου του μαστού ήρθε στο πιο απροσδόκητο timing: μόλις τρεις ημέρες αφότου έφερε στον κόσμο την πολυαγαπημένη της κόρη, Βικτώρια.
«Αυτό που με ενοχλεί και δεν μπορούσα να ισορροπήσω μέσα μου ήταν το timing, ότι στη μεγαλύτερη χαρά της ζωής μου ήρθε και το πιο σημαντικό κακό στη ζωή μου. Τρεις μέρες αφότου γέννησα και ήμουν σε πελάγη ευτυχίας, ο γιατρός μου ανακοίνωσε ότι έχω καρκίνο στο στήθος. Κρατούσα το μωρό μου αγκαλιά, έκλαιγα και σκεφτόμουν αν θα τη δω να μεγαλώνει. Αυτό ήταν το σοκαριστικό.»
«Ο καρκίνος με έκανε να χάσω για πάντα την ανεμελιά μου»
Η ίδια είχε παραδεχθεί τη σκληρή αλήθεια για το πώς βίωσε τις πρώτες εβδομάδες μετά τη διάγνωση, στέλνοντας παράλληλα ένα μήνυμα σε όλες τις γυναίκες που παλεύουν με την ψυχολογία τους:
«Τον πρώτο μήνα δεν μπορούσα να διαχειριστώ την ασθένειά μου. Ο καρκίνος με έκανε να χάσω για πάντα την ανεμελιά μου. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο όμως, δεν έχεις επιλογή. Ξεκίνησα αμέσως θεραπείες. Είναι τρέλα γιατί είναι και περίεργη αυτή η φάση. Γι’ αυτό τρελαίνομαι όταν ακούω κοπέλες να μου λένε για επιλόχειο κατάθλιψη. Εγώ τι να πω; Δεν είχα επιλογή για τίποτα.»
Ο Τραϊανός Δέλλας ως ο «άγγελος» και ο βράχος της ζωής της
Σε όλη αυτή τη μακρόχρονη και επίπονη διαδρομή, ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, δεν έλειψε ούτε δευτερόλεπτο από το πλευρό της, αποτελώντας το απόλυτο στήριγμά της.
«Σε όλη την περιπέτεια της υγείας μου ο Τραϊανός στάθηκε βράχος δίπλα μου. Ο ίδιος έλεγε ότι έπαιρνε δύναμη από εμένα. Εγώ επειδή πιστεύω στο Θεό, πιστεύω ότι μου έστειλε αυτόν τον άγγελο δίπλα μου. Ο Τραϊανός μού είπε να βγω να μιλήσω για τον καρκίνο στο στήθος για να βοηθήσω τις υπόλοιπες γυναίκες.»
Η Γωγώ Μαστροκώστα πάλεψε σαν αληθινή μαχήτρια μέχρι την τελευταία της πνοή, έχοντας δίπλα της τους ανθρώπους της. Μπορεί να έχασε τη μάχη με τον θάνατο, αλλά κέρδισε για πάντα τον σεβασμό, την αγάπη και τον θαυμασμό όλων μας για το σθένος με το οποίο αντίκρισε τη μοίρα.
Καλάβρια: Η «αδερφή» της Μαστροκώστα συγκλονίζει 12 μέρες μετά τον θάνατο της-ΣΟΚ αυτό που αποκάλυψε για τον Δέλλα
Η Μαρία Καλάβρια μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με την απώλεια της στενής της φίλης, Γωγώς Μαστροκώστα, λίγες ημέρες μετά την κηδεία της.
Η Μαρία Καλάβρια μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με την απώλεια της στενής της φίλης, Γωγώς Μαστροκώστα, λίγες ημέρες μετά την κηδεία της. Η επιχειρηματίας και μοντέλο παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής Happy Day του ALPHA, εμφανώς συγκινημένη, αποκαλύπτοντας πόσο δύσκολο είναι για την ίδια να διαχειριστεί τον χαμό της αγαπημένης της φίλης.
Η Γωγώ Μαστροκώστα έφυγε από τη ζωή έπειτα από μια γενναία μάχη με σοβαρά προβλήματα υγείας, βυθίζοντας στη θλίψη τους δικούς της ανθρώπους. Η Μαρία Καλάβρια, που βρισκόταν στον στενό οικογενειακό και φιλικό της κύκλο, εξομολογήθηκε πως ακόμα δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει την απώλεια.
«Μου στοίχισε πολύ ο θάνατός της. Ήταν σαν αδερφή μου, δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Την αγαπούσα και την αγαπώ πολύ. Προσπαθώ να το διαχειριστώ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, μίλησε με θερμά λόγια για τον χαρακτήρα της Γωγώς Μαστροκώστα, τονίζοντας τη δύναμη και την αισιοδοξία που τη διέκριναν ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της.
«Ήταν πάντα πολύ δυναμική, χαρούμενη και ανοιχτόκαρδη. Παρέμενε αισιόδοξη ακόμη και μέσα στις δυσκολίες που αντιμετώπισε», είπε συγκινημένη.
Αναφερόμενη στην οικογένεια της εκλιπούσας, η Μαρία Καλάβρια αποκάλυψε πως διατηρεί επικοινωνία μαζί τους, χωρίς ωστόσο να θέλει να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, σεβόμενη τη δύσκολη περίοδο που βιώνουν.
«Μιλάω με την οικογένεια, αλλά δεν θα πω περισσότερα. Θέλω να τους δώσω τον χώρο και τον χρόνο που χρειάζονται», σημείωσε.
Τέλος, σχολίασε και τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από την κηδεία, στις οποίες φαίνεται να κλαίει στην αγκαλιά του Δημήτρη Αλεξάνδρου, ξεκαθαρίζοντας πως τους συνδέει μια στενή φιλική σχέση.
«Με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου είμαστε φίλοι και κάναμε όλοι παρέα», ανέφερε, κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο το θέμα.