ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Κηδεία Γωγώ Μαστροκώστα: Καταppακωμένη η Δέσποινα Βανδή στο τελευταίο «αντίο» στη φίλη της – Φωτoγραφίες

Σήμερα, Τετάρτη 27 Μαΐου η Γωγώ Μαστροκώστα οδηγείται στην τελευταία της κατοικία, με το κλίμα να είναι ιδιαίτερα βαρύ. Για όσους δεν γνωρίζουν…

Κηδεία Γωγώ Μαστροκώστα: Καταppακωμένη η Δέσποινα Βανδή στο τελευταίο «αντίο» στη φίλη της – Φωτoγραφίες

Σήμερα, Τετάρτη 27 Μαΐου η Γωγώ Μαστροκώστα οδηγείται στην τελευταία της κατοικία, με το κλίμα να είναι ιδιαίτερα βαρύ.

Για όσους δεν γνωρίζουν, η 56χρονη άφησε την τελευταία της πνοή τα ξημερώματα της Δευτέρας 25/5, μετά από πολυετή μάχη που έδινε με τον καρκίνο.

Σπαρακτικές είναι οι πρώτες εικόνες από το σημείο όπου πραγματοποιείται η εξόδιος ακολουθία, με τον Τραϊανό Δέλλα και τη μητέρα της να καταφτάσουν στην εκκλησία, ενώ η φιγούρα τους είναι τραγική –δείτε εδώ φωτογραφίες και βίντεο.

Από νωρίς το πρωί πλήθος κόσμου έχει συγκεντρωθεί στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στο Ελληνικό, ενώ έχουν σταλθεί τα πρώτα στεφάνια με τα λόγια που γράφουν πάνω να συγκινούν. Αξίζει να σημειώσουμε ότι θα ακολουθήσει η ταφή της στο εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου που ήταν τόπος καταγωγής της και θα ταφεί δίπλα στον πατέρα της. Ανάμεσα στα πρόσωπα που βρέθηκαν εκεί για να την αποχαιρετήσουν, ήταν και η Δέσποινα Βανδή, με την οποία είχε μία δεμένη και χρόνια φιλία.

Η Δέσποινα Βανδή στην κηδεία της Γωγώς Μαστροκώστα

Η Δέσποινα Βανδή εμφανίστηκε φανερά καταρρακωμένη στην εκκλησία, ενώ στο πλευρό της βρισκόταν και ο σύντροφός της, Βασίλης Μπισμπίκης. H τραγουδίστρια με σκυμμένο το κεφάλι και συγκινημένη έδωσε το παρών προκειμένου να αποχαιρετήσει την επί χρόνια κολλητή της φίλη, με το κλίμα να είναι ιδιαίτερα φορτισμένο. Δείτε τις φωτογραφίες:

Δέσποινα Βανδή – Γωγώ Μαστροκώστα: Μία φιλία πολλών ετών

Οι δύο γυναίκες δεν υπήρξαν απλά κοντά, πήγαιναν παντού και πάντα μαζί. Στο γυμναστήριο, στις διακοπές, σε δημόσιες εξόδους και σε εκδηλώσεις πάντα βρισκόταν η μία δίπλα στην άλλη. Δεν ήταν λίγες οι φορές που ο φωτογραφικός φακός τις είχε απαθανατίσει μαζί, με τις ίδιες να δείχνουν πόση οικειότητα είχαν μεταξύ τους. Η γνωριμία τους έγινε μέσα από τους συζύγους τους, με τον τότε σύζυγο της τραγουδίστριας, Ντέμη Νικολαΐδη -ο οποίος έκανε παρέα με τον σύζυγό της Γωγώς Μαστροκώστα, Τραϊανό Δέλλα– να της γνωρίζει την καλλονή γυμνάστρια.

Μπορεί τα τελευταία χρόνια να είχαν απομακρυνθεί και οι εμφανίσεις τους να ήταν… ανύπαρκτες ωστόσο από πίσω κρύβεται ένας σοβαρός λόγος – η Γωγώ Μαστροκώστα έπρεπε να επικεντρωθεί στην υγεία της και στις θεραπείες της.Από τα 2024 και μετά που ο καρκίνος επέστρεψε στη ζωή της, η 56χρονη εξαφανίστηκε εντελώς από την showbiz, προκειμένου να αντιμετωπίσει τη δυσκολότερη μάχη στη ζωή της. Παρόλο που δεν κατάφερε να βγει νικήτρια αυτή τη φορά, πάλεψε γενναία και με αξιοθαύμαστη δύναμη τον Γολγοθά αυτόν, χωρίς στιγμή να τα παρατήσει.

Η τελευταία κοσμική εμφάνιση της Γωγώς Μαστροκώστα με την Δέσποινα Βανδή ήταν στο Θέατρο Ακροπόλ το 2016 στην πρεμιέρα της ταινίας Mamma Mia. Οι δυο τους φωτογραφήθηκαν αγκαλιά και χαμογελαστές και παρακολούθησαν στις διπλανές θέσεις την προβολή.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ανά καιρούς δημοσίευαν μαζί και αναρτήσεις στα social media, με την πιο πρόσφατη να είναι το 2020 όπου φωτογραφήθηκαν στο γυμναστήριο χωρίς μακιγιάζ.

Προτεινόμενο ΆρθροΣΟΚ! ΝΕΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ: 66ΧΡΟΝΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ…

Μπορεί η φιλιά τους να ξεθώριασε με τα χρόνια, αλλά ποτέ δεν χάθηκε η ανεξίτηλη σύνδεσή τους. Οι δύο γυναίκες στάθηκαν η μία στο πλευρό της άλλη δίπλα στα δύσκολα και στα εύκολα, στα μαύρα και τα φωτεινά, ενώ στιγμή δεν σταμάτησαν να κρατούν καλά φυλαγμένες στην καρδιά τους τις αναμνήσεις και τις στιγμές που έζησαν μαζί όλα αυτά τα χρόνια.

Καλάβρια: Η «αδερφή» της Μαστροκώστα συγκλονίζει 12 μέρες μετά τον θάνατο της-ΣΟΚ αυτό που αποκάλυψε για τον Δέλλα

Η Μαρία Καλάβρια μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με την απώλεια της στενής της φίλης, Γωγώς Μαστροκώστα, λίγες ημέρες μετά την κηδεία της.

Η Μαρία Καλάβρια μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με την απώλεια της στενής της φίλης, Γωγώς Μαστροκώστα, λίγες ημέρες μετά την κηδεία της. Η επιχειρηματίας και μοντέλο παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής Happy Day του ALPHA, εμφανώς συγκινημένη, αποκαλύπτοντας πόσο δύσκολο είναι για την ίδια να διαχειριστεί τον χαμό της αγαπημένης της φίλης.

Η Γωγώ Μαστροκώστα έφυγε από τη ζωή έπειτα από μια γενναία μάχη με σοβαρά προβλήματα υγείας, βυθίζοντας στη θλίψη τους δικούς της ανθρώπους. Η Μαρία Καλάβρια, που βρισκόταν στον στενό οικογενειακό και φιλικό της κύκλο, εξομολογήθηκε πως ακόμα δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει την απώλεια.

«Μου στοίχισε πολύ ο θάνατός της. Ήταν σαν αδερφή μου, δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Την αγαπούσα και την αγαπώ πολύ. Προσπαθώ να το διαχειριστώ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, μίλησε με θερμά λόγια για τον χαρακτήρα της Γωγώς Μαστροκώστα, τονίζοντας τη δύναμη και την αισιοδοξία που τη διέκριναν ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της.

«Ήταν πάντα πολύ δυναμική, χαρούμενη και ανοιχτόκαρδη. Παρέμενε αισιόδοξη ακόμη και μέσα στις δυσκολίες που αντιμετώπισε», είπε συγκινημένη.

Αναφερόμενη στην οικογένεια της εκλιπούσας, η Μαρία Καλάβρια αποκάλυψε πως διατηρεί επικοινωνία μαζί τους, χωρίς ωστόσο να θέλει να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, σεβόμενη τη δύσκολη περίοδο που βιώνουν.

«Μιλάω με την οικογένεια, αλλά δεν θα πω περισσότερα. Θέλω να τους δώσω τον χώρο και τον χρόνο που χρειάζονται», σημείωσε.

Τέλος, σχολίασε και τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από την κηδεία, στις οποίες φαίνεται να κλαίει στην αγκαλιά του Δημήτρη Αλεξάνδρου, ξεκαθαρίζοντας πως τους συνδέει μια στενή φιλική σχέση.

«Με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου είμαστε φίλοι και κάναμε όλοι παρέα», ανέφερε, κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο το θέμα.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων