ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Καλαμάτα: Βγήκαν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών στα παιδιά – «Τα κοριτσάκια δεν είχαν…»

Μια νέα, συγκλονιστική διάσταση έρχεται να προστεθεί στο ειδεχθές έγκλημα της Καλαμάτας, που έχει αφήσει ολόκληρη τη χώρα σε κατάσταση σοκ. Μετά το πέρας των…

Μια νέα, συγκλονιστική διάσταση έρχεται να προστεθεί στο ειδεχθές έγκλημα της Καλαμάτας, που έχει αφήσει ολόκληρη τη χώρα σε κατάσταση σοκ. Μετά το πέρας των…

Μια νέα, συγκλονιστική διάσταση έρχεται να προστεθεί στο ειδεχθές έγκλημα της Καλαμάτας, που έχει αφήσει ολόκληρη τη χώρα σε κατάσταση σοκ. Μετά το πέρας των τοξικολογικών εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκαν τα δύο ανήλικα κοριτσάκια, ηλικίας 6 και 10 ετών, τα αποτελέσματα είναι πλέον επίσημα και προκαλούν νέα αναστάτωση: τα δείγματα βγήκαν «καθαρά», γεγονός που ανατρέπει ένα από τα πιο σκοτεινά σενάρια που είχαν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες.

Κατέρρευσε το σενάριο της χορήγησης ηρεμιστικών
Από την πρώτη στιγμή της αποκάλυψης της σφαγής, οι Αρχές είχαν επικεντρωθεί στο ερώτημα πώς ήταν δυνατόν τα δύο παιδιά να μην αντιληφθούν τη φρικτή δολοφονία της μητέρας τους, η οποία δέχθηκε 45 μαχαιριές μέσα στο υπνοδωμάτιο του σπιτιού τους. Η ανεύρεση ηρεμιστικών χαπιών στο διαμέρισμα είχε οδηγήσει τις εισαγγελικές και αστυνομικές Αρχές στο βάσιμο σενάριο ότι ο 41χρονος δράστης είχε ναρκώσει τα παιδιά του, προκειμένου να τα θέσει εκτός μάχης και να μην υπάρξει μάρτυρας στην αποτρόπαια πράξη του.

Ωστόσο, η ιατροδικαστική και τοξικολογική έρευνα στα δείγματα των ανήλικων παιδιών έδειξε ότι δεν ανιχνεύθηκαν ουσίες στον οργανισμό τους. Αυτή η εξέλιξη, αν και φαινομενικά «θετική» για την υγεία των παιδιών, εντείνει το μυστήριο και το φρικτό ερώτημα: Πώς έμειναν τα παιδιά σιωπηλά ενώ διαπραττόταν ένα τόσο βίαιο έγκλημα δίπλα τους;

Ένα «αποτρόπαιο» ερώτημα που παραμένει αναπάντητο
Το γεγονός ότι τα παιδιά δεν είχαν καταναλώσει καμία ουσία καθιστά την κατάστασή τους ακόμα πιο τραγική. Είτε τα παιδιά βρίσκονταν σε βαθύ ύπνο, είτε ο φόβος και το σοκ τα «πάγωσαν» σε τέτοιο βαθμό που δεν μπόρεσαν να αντιδράσουν, η ψυχική τους επιβάρυνση είναι, αν είναι δυνατόν, ακόμα μεγαλύτερη.Ο 41χρονος δράστης, ο οποίος αναμένεται να οδηγηθεί στην ανακρίτρια για να απολογηθεί, φέρεται να είχε προετοιμάσει το έγκλημά του με μεθοδικότητα. Το γεγονός ότι τα παιδιά δεν είχαν ναρκωθεί, σημαίνει ότι ο πατέρας τους επέλεξε να διαπράξει τη γυναικοκτονία, έχοντας την πλήρη επίγνωση ότι τα παιδιά του βρίσκονταν στον διπλανό χώρο, αδιαφορώντας πλήρως για το τραύμα που θα τους προκαλούσε η ακρόαση της σφαγής της μητέρας τους.

Η ψυχολογική στήριξη των παιδιών αποτελεί προτεραιότητα
Τα δύο κοριτσάκια, που πλέον έχουν χάσει και τους δύο γονείς τους –τη μητέρα τους από τα χέρια του πατέρα τους και τον πατέρα τους από τη φυλακή– παραμένουν στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Καλαμάτας. Εκεί, ειδικοί παιδοψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί εργάζονται ακατάπαυστα για να τα βοηθήσουν να διαχειριστούν το αδιανόητο.

Η αποκάλυψη ότι τα παιδιά δεν είχαν ναρκωθεί, ίσως βοηθήσει τους ειδικούς να κατανοήσουν καλύτερα πώς βίωσαν τη νύχτα του φόνου. Η δικαιοσύνη συνεχίζει να εξετάζει όλα τα στοιχεία της δικογραφίας, ενώ η ποινική θέση του 41χρονου παραμένει εξαιρετικά επιβαρυμένη, καθώς η ειδεχθής φύση της δολοφονίας, σε συνδυασμό με την παρουσία των παιδιών στο σπίτι, συνθέτουν ένα έγκλημα που έχει προκαλέσει το πανελλήνιο αποτροπιασμό.

«Έτοιμη να πεθάνει η μάνα του, λιποθύμησε…»: Ο θείος του γυναικοκτόνου της Καλαμάτας «σπάει» τη σιωπή του και συγκλονίζει!
Οι αποκαλύψεις για τη στυγερή γυναικοκτονία στην Καλαμάτα δεν έχουν τέλος, με την τοπική κοινωνία να παρακολουθεί σοκαρισμένη τις μαρτυρίες ανθρώπων που βρίσκονται στον κύκλο του δράστη. Μετά τη σπαρακτική εξομολόγηση της αδελφής του θύματος, ήρθε η σειρά του θείου του 41χρονου καθ’ ομολογίαν δράστη να μιλήσει για τον εφιάλτη που βιώνει η οικογένεια, αλλά και για τον άνδρα που, ενώ φαινόταν «ήσυχο παιδί», έμελλε να γίνει ο δήμιος της συζύγου του.

«Δεν το περίμενα, ήταν ένα αγγελούδι»
Μιλώντας στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», ο θείος του 41χρονου δεν μπορεί να πιστέψει το κακό που συνέβη. Με λόγια που αποπνέουν οργή και θλίψη, προσπαθεί να περιγράψει τον ανιψιό του όπως τον γνώριζε μέχρι πρότινος: «Όχι, μικρός αυτός ήταν ένα αγγελούδι, δεν το περίμενα να το κάνει αυτό το πράγμα. Ειλικρινά, αν μου έλεγαν ότι θα το κάνει αυτό, θα του έκοβα το κεφάλι!».

Η σύγκρουση ανάμεσα στην εικόνα του «ήσυχου παιδιού» που περιγράφει ο θείος του και στη φρικιαστική πραγματικότητα της γυναικοκτονίας είναι χαοτική. Ο ίδιος, εμφανώς ταραγμένος από το μέγεθος του εγκλήματος, ξεκαθαρίζει τη θέση του: «Δεν το περίμενα να το κάνει αυτό. Κατηγορηματικά είμαι εναντίον του. Ό,τι έχει κάνει, να το πληρώσει!».

Το οικογενειακό δράμα και η λιποθυμία της μητέρας
Το έγκλημα δεν κατέστρεψε μόνο τη ζωή της άτυχης 39χρονης και των δύο παιδιών της. Έχει «διαλύσει» και τις δύο οικογένειες, με τους οικείους του δράστη να καταρρέουν μπροστά στο μέγεθος της απώλειας και της ντροπής. Όπως αποκαλύπτει ο θείος του δράστη, η αδελφή του –και μητέρα του 41χρονου– δεν άντεξε το σοκ: «Η αδελφή μου λιποθύμησε και είναι στο νοσοκομείο, έτοιμη να πεθάνει. Δεν το περίμενε».

“Εγω και η μικρή είχαμε” Φρίκη μαθεύτηκε τι έκανε ο γυναικοκτόνος της Καλαμάτας στην 6χρονη κόρη τους

Νέα σημαντικά στοιχεία εντόπισαν οι αστυνομικοί σχετικά με τη στυγερή δολοφονία της 39χρονης Βασιλικής από τον σύζυγό της στην Καλαμάτα, που αποδεικνύει ότι η γυναίκα ζούσε έναν χρόνιο εφιάλτη.

Σύμφωνα με το STAR, οι αστυνομικές αρχές εντόπισαν σκληρό δίσκο με υλικό από παρακολούθηση της 39χρονης στο λογιστικό γραφείο όπου εργαζόταν ο 41χρονος.

Ο σκληρός δίσκος εκτιμάται ότι προέρχεται κατέγραφε υλικό από «κοριό» που είχε τοποθετήσει ο συζυγοκτόνος στο μοιραίο διαμέρισμα και εντοπίστηκε μέσα σε κούτα με κόλλες Α4. Μάλιστα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, επάνω από την κούτα είχαν τοποθετηθεί λογιστικά έγγραφα.

Προτεινόμενο ΆρθροΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ – ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΤΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ – Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΕ

Οι έρευνες για τη φρικτή γυναικοκτονία συνεχίζονται, καθώς όπως διαπιστώθηκε ο καθ’ομολογίαν δράστης είχε τοποθετήσει GPS στο όχημα που χρησιμοποιούσε η 39χρονη, αλλά και κάμερα εντός του σπιτιού.

Στο πλαίσιο αυτό, ο εισαγγελέας έχει ζητήσει να γίνει ανάκτηση και απομαγνητοφώνηση του υλικού, με έμφαση στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο εκτυλίχθηκε η δολοφονία.

Επιπλέον, αναμένεται να διαπιστωθεί αν υπήρξε κάποιο περιστατικό ή επικοινωνία που ενδεχομένως πυροδότησε την έκρηξη βίας του 41χρονου.

Καλαμάτα: Το Σάββατο η απολογία του συζυγοκτόνου

Για τις 10:30 το πρωί του Σαββάτου 6/6 πήρε προθεσμία για να απολογηθεί ο 41χρονος που ομολόγησε ότι σκότωσε τη σύζυγό του στο σπίτι τους στην Καλαμάτα, ενώ στο διπλανό δωμάτιο κοιμόντουσαν τα παιδιά του.

Όπως είπε ο δικηγόρος του στους δημοσιογράφους έξω από τα δικαστήρια της Καλαμάτας, ζήτησε να αναβληθεί η απολογία του εντολέα του, καθώς τα στοιχεία που είχε στη διάθεσή του δεν ήταν επαρκή.

Ο δικηγόρος διευκρίνισε επίσης ότι ο 41χρονος δεν υποστηρίζει πως σκότωσε τη σύζυγό του ενώ βρισκόταν σε άμυνα, αλλά πως όλα άρχισαν όταν ξύπνησε και είδε από πάνω του την 39χρονη, που κρατούσε μαχαίρι.

Επίσης, όπως είπε, ο καθ’ομολογίαν δράστης αρχίζει σιγά σιγά να συνειδητοποιεί τις έχει κάνει, ενώ αναμένεται να ζητήσει τη διενέργεια ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης.

Υπενθυμίζεται ότι αρχικά 41χρονος είχε υποστηρίξει ότι ενήργησε σε κατάσταση άμυνας απέναντι στη σύζυγό του, λέγοντας ότι δέχθηκε επίθεση από τη σύζυγό του και ότι, αφού της αφαίρεσε το μαχαίρι, της προκάλεσε τα θανατηφόρα τραύματα.

Παρόλα αυτά, τα πρώτα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης έρχονταν σε αντίθεση με αυτόν τον ισχυρισμό, καθώς έδειξαν ότι η 39χρονη έφερε πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ιατροδικαστής εντόπισε 45 μαχαιριές στο σώμα της και πολλά ακόμα τραύματα.

Σε βάρος του προχθές Τρίτη ασκήθηκε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ενδοοικογενειακή βία και παραβίαση της νομοθεσίας περί όπλων, κατά την παρουσίασή του ενώπιον του εισαγγελέα.

Την ίδια ώρα, ο πατέρας του κατηγορούμενου, μιλώντας στο Star, καταδικάζει απερίφραστα τις πράξεις του γιου του και ζητά να λογοδοτήσει για όσα έκανε. «Αυτό που έκανε είναι απαράδεκτο. Ως πατέρας θα τον έφτυνα για όσα έκανε», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε, έμαθε για τα όσα βίωνε η νύφη του και πλέον δεν θέλει καμία σχέση με τον γιο του. «Για μένα τελείωσε ως παιδί μου. Από τη στιγμή που έμαθα ότι νάρκωσε τα παιδιά, τον διέγραψα από τη ζωή μου. Δεν θέλω ούτε να τον βλέπω. Αυτό που έκανε ήταν σαν να ήταν ζώο», δήλωσε.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων