Νέα, συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με το μαρτύριο που βίωνε η 39χρονη Βασιλική, η οποία έπεσε θύμα άγριας δολοφονίας από τον 41χρονο σύζυγό της, στην Καλαμάτα. Οι αποκαλύψεις προσώπων από το φιλικό και επαγγελματικό της περιβάλλον συνθέτουν το παζλ μιας μακροχρόνιας, συστηματικής κακοποίησης, η οποία δεν περιοριζόταν μόνο στη σωματική βία, αλλά επεκτεινόταν και σε μια ακραία μορφή ψυχολογικής χειραγώγησης με θύματα ακόμη και τα ίδια τα παιδιά του ζευγαριού.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στενός φίλος της άτυχης γυναίκας, ο δράστης είχε κατορθώσει με απόλυτα χειριστικό τρόπο να στρέψει τα παιδιά εναντίον της μητέρας τους, επιχειρώντας με αυτόν τον νοσηρό τρόπο να εκλογικεύσει και να δικαιολογήσει τις βίαιες επιθέσεις του. Το μεγαλύτερο παιδί της οικογένειας είχε επηρεαστεί σε τέτοιο βαθμό από το αφήγημα του πατέρα, ώστε έφτανε στο σημείο να κατηγορεί την ίδια τη μητέρα του για τη βία που υφίστατο, υιοθετώντας την άποψη ότι εκείνη προκαλούσε τον ξυλοδαρμό της επειδή δεν ήταν σωστή στον ρόλο της και εκνεύριζε τον σύζυγό της.
Η προσέγγιση της δολοφονημένης γυναίκας με άτομα που προσπάθησαν να τη βοηθήσουν έγινε με πολύ προσεκτικά βήματα, καθώς η ίδια ένιωθε εγκλωβισμένη και φοβισμένη. Αρχικά, εμπιστεύτηκε μια άλλη μητέρα με την οποία ένιωθε μεγαλύτερη οικειότητα, εκμυστηρευόμενη τον καθημερινό εφιάλτη που ζούσε πίσω από τους τοίχους του σπιτιού της. Της αποκάλυψε ότι ο σύζυγός της την έδερνε συστηματικά και της επέβαλλε απόλυτο έλεγχο, απαγορεύοντάς της κάθε είδους κοινωνική και προσωπική δραστηριότητα.
Όταν η κατάσταση έγινε αντιληπτή από μια ευρύτερη παρέα φίλων, εκείνοι συνειδητοποίησαν το μέγεθος του προβλήματος και την ακραία χειριστική προσωπικότητα του σαρανταένα ετών άνδρα. Προκειμένου να βεβαιωθούν για την αλήθεια των γεγονότων και να βρουν τρόπους προστασίας, επιδίωξαν προσωπικές συναντήσεις μαζί της, όπου η γυναίκα επιβεβαίωσε με δάκρυα στα μάτια τη μεγάλη ζημιά που είχε υποστεί η ψυχική και σωματική της υγεία.
Οι μαρτυρίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας προκαλούν ρίγη συγκίνησης και αποτροπιασμού, καθώς αποδεικνύεται ότι η σχέση του ζευγαριού ήταν σημαδεμένη από τη βία από την πρώτη στιγμή. Η κοινή τους πορεία είχε ξεκινήσει από την εποχή που η γυναίκα ήταν ακόμη μαθήτρια σχολείου, στην ηλικία των δεκαεπτά ετών. Από εκείνη την πρώιμη περίοδο, ο σαρανταένας ετών άνδρας ασκούσε σωματική βία επάνω της, μια κατάσταση που συνεχίστηκε αδιάλειπτα για περισσότερα από είκοσι χρόνια, μέχρι τη μοιραία κατάληξη.
Ακόμη πιο σοκαριστική είναι η αποκάλυψη της νομικής συμβούλου στην οποία είχε απευθυνθεί η τριάντα εννέα ετών μητέρα για να ζητήσει βοήθεια. Η δικηγόρος εξομολογήθηκε ότι ο δράστης δεν είχε διστάσει να κακοποιεί βάναυσα τη σύζυγό του ακόμη και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, καταφέροντάς της χτυπήματα και κλωτσιές. Ο κύριος λόγος για τον οποίο η γυναίκα δεν αποφάσιζε να εγκαταλείψει τον συζυγικό οίκο και να λύσει τον γάμο της ήταν ο διαρκής τρόμος που της προκαλούσαν οι απειλές του.
Ο 41χρονος σύζυγος τη θωράκιζε με τον φόβο ότι, σε περίπτωση που έφευγε, θα χρησιμοποιούσε κάθε μέσο ώστε εκείνη να μην ξαναδεί ποτέ τα παιδιά τους, γεγονός που αποτελούσε το μεγαλύτερο αδύναμο σημείο της. Διαβάστε εδώ όλο τον Γολγοθά της Βασιλικής
Παρά τον βαθύ φόβο της, η γυναίκα είχε κάνει μια ύστατη προσπάθεια να απεγκλωβιστεί, αναθέτοντας στη δικηγόρο της να ξεκινήσει τις απαραίτητες νομικές διαδικασίες για την έκδοση διαζυγίου. Ωστόσο, η προσπάθεια αυτή ανακόπηκε απότομα. Περίπου μία εβδομάδα πριν από το τραγικό συμβάν, η γυναίκα εμφανίστηκε ξαφνικά στο δικαστήριο όπου βρισκόταν η δικηγόρος της και, χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση, της ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να μην προχωρήσει τη διαδικασία, ισχυριζόμενη ότι θα έβρισκε μια λύση με τον σύζυγό της. Όπως θυμάται χαρακτηριστικά η νομικός, η ανακοίνωση αυτή έγινε κάτω από καθεστώς απόλυτης τρομοκρατίας, καθώς ο σαρανταένας ετών άνδρας την παρακολουθούσε στενά ακόμη και μέσα στον χώρο των δικαστηρίων, ελέγχοντας κάθε της κίνηση μέχρι την τελευταία στιγμή.
“Εγω και η μικρή είχαμε” Φρίκη μαθεύτηκε τι έκανε ο γυναικοκτόνος της Καλαμάτας στην 6χρονη κόρη τους
Νέα σημαντικά στοιχεία εντόπισαν οι αστυνομικοί σχετικά με τη στυγερή δολοφονία της 39χρονης Βασιλικής από τον σύζυγό της στην Καλαμάτα, που αποδεικνύει ότι η γυναίκα ζούσε έναν χρόνιο εφιάλτη.
Σύμφωνα με το STAR, οι αστυνομικές αρχές εντόπισαν σκληρό δίσκο με υλικό από παρακολούθηση της 39χρονης στο λογιστικό γραφείο όπου εργαζόταν ο 41χρονος.
Ο σκληρός δίσκος εκτιμάται ότι προέρχεται κατέγραφε υλικό από «κοριό» που είχε τοποθετήσει ο συζυγοκτόνος στο μοιραίο διαμέρισμα και εντοπίστηκε μέσα σε κούτα με κόλλες Α4. Μάλιστα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, επάνω από την κούτα είχαν τοποθετηθεί λογιστικά έγγραφα.
Οι έρευνες για τη φρικτή γυναικοκτονία συνεχίζονται, καθώς όπως διαπιστώθηκε ο καθ’ομολογίαν δράστης είχε τοποθετήσει GPS στο όχημα που χρησιμοποιούσε η 39χρονη, αλλά και κάμερα εντός του σπιτιού.
Στο πλαίσιο αυτό, ο εισαγγελέας έχει ζητήσει να γίνει ανάκτηση και απομαγνητοφώνηση του υλικού, με έμφαση στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο εκτυλίχθηκε η δολοφονία.
Επιπλέον, αναμένεται να διαπιστωθεί αν υπήρξε κάποιο περιστατικό ή επικοινωνία που ενδεχομένως πυροδότησε την έκρηξη βίας του 41χρονου.
Καλαμάτα: Το Σάββατο η απολογία του συζυγοκτόνου
Για τις 10:30 το πρωί του Σαββάτου 6/6 πήρε προθεσμία για να απολογηθεί ο 41χρονος που ομολόγησε ότι σκότωσε τη σύζυγό του στο σπίτι τους στην Καλαμάτα, ενώ στο διπλανό δωμάτιο κοιμόντουσαν τα παιδιά του.
Όπως είπε ο δικηγόρος του στους δημοσιογράφους έξω από τα δικαστήρια της Καλαμάτας, ζήτησε να αναβληθεί η απολογία του εντολέα του, καθώς τα στοιχεία που είχε στη διάθεσή του δεν ήταν επαρκή.
Ο δικηγόρος διευκρίνισε επίσης ότι ο 41χρονος δεν υποστηρίζει πως σκότωσε τη σύζυγό του ενώ βρισκόταν σε άμυνα, αλλά πως όλα άρχισαν όταν ξύπνησε και είδε από πάνω του την 39χρονη, που κρατούσε μαχαίρι.
Επίσης, όπως είπε, ο καθ’ομολογίαν δράστης αρχίζει σιγά σιγά να συνειδητοποιεί τις έχει κάνει, ενώ αναμένεται να ζητήσει τη διενέργεια ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης.
Υπενθυμίζεται ότι αρχικά 41χρονος είχε υποστηρίξει ότι ενήργησε σε κατάσταση άμυνας απέναντι στη σύζυγό του, λέγοντας ότι δέχθηκε επίθεση από τη σύζυγό του και ότι, αφού της αφαίρεσε το μαχαίρι, της προκάλεσε τα θανατηφόρα τραύματα.
Παρόλα αυτά, τα πρώτα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης έρχονταν σε αντίθεση με αυτόν τον ισχυρισμό, καθώς έδειξαν ότι η 39χρονη έφερε πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ιατροδικαστής εντόπισε 45 μαχαιριές στο σώμα της και πολλά ακόμα τραύματα.
Σε βάρος του προχθές Τρίτη ασκήθηκε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ενδοοικογενειακή βία και παραβίαση της νομοθεσίας περί όπλων, κατά την παρουσίασή του ενώπιον του εισαγγελέα.
Την ίδια ώρα, ο πατέρας του κατηγορούμενου, μιλώντας στο Star, καταδικάζει απερίφραστα τις πράξεις του γιου του και ζητά να λογοδοτήσει για όσα έκανε. «Αυτό που έκανε είναι απαράδεκτο. Ως πατέρας θα τον έφτυνα για όσα έκανε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως είπε, έμαθε για τα όσα βίωνε η νύφη του και πλέον δεν θέλει καμία σχέση με τον γιο του. «Για μένα τελείωσε ως παιδί μου. Από τη στιγμή που έμαθα ότι νάρκωσε τα παιδιά, τον διέγραψα από τη ζωή μου. Δεν θέλω ούτε να τον βλέπω. Αυτό που έκανε ήταν σαν να ήταν ζώο», δήλωσε.