Σύμφωνα με πληροφορίες, όπως ανέφερε ο άνδρας, θέλησε να επισκεφτεί τα εγγόνια του στο νοσοκομείο και δεν του επέτρεψαν να τα δει
Ένα ακόμη έγκλημα που πάγωσε την Ελλάδα, έγινε αυτή τη φορά στην Καλαμάτα, όταν ένας 41χρονος δολοφόνησε την σύζυγό του και μητέρα δύο παιδιών, με 45 μαχαιριές.
Η νέα γυναικοκτονία στην Καλαμάτα, έχει συγκλονίσει, με την γυναίκα να χάνει τη ζωή της από τον σύζυγό της, την ώρα που βρίσκονταν στο διπλανό δωμάτιο τα δύο τους παιδιά, 6 και 10 χρόνων.
Ο πατέρας του καθ’ ομολογίαν δολοφόνου, μίλησε στην εκπομπή Live News και δήλωσε ότι δεν είχε καταλάβει τίποτα που θα μπορούσε να οδηγήσει στο έγκλημα αυτό.
«Ο γιος μου έχασε τα πάντα. Και σπίτια και τη δουλειά του και τα πάντα. Δεν ήξερα τίποτα. Την Κυριακή το πρωί που έγινε ήταν να πάω τα εγγόνια μου στα παπάκια στη Μεγαλόπολη», είπε ο παππούς των δύο παιδιών που βρίσκονταν στο διπλανό δωμάτιο την ώρα που ο πατέρας τους κατακρεουργούσε την 39χρονη μητέρα τους με 45 μαχαιριές.
Πάνω στα νεύρα του, κάτι ήρθε, κάτι είδε… ούτε ξέρω κι εγώ», είπε ο πατέρας του 41χρονου, που δήλωσε ότι δεν είχε καταλάβει τίποτα που να προμήνυε την τραγωδία.
Όπως είπε, πήγε στο νοσοκομείο για να δει τα εγγόνια του όμως δεν τον άφησαν. «Εγγόνια μου είναι. Γιατί να μην τα θέλω», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το χρονικό
Όλα ξεκίνησαν αργά το βράδυ της περασμένης Κυριακής 31.05.2026. Οι γείτονες άκουσαν τη γυναίκα να καλεί σε βοήθεια και ειδοποίησαν την Αστυνομία. Η 39χρονη ήταν ήδη νεκρή όταν έφτασαν οι πρώτοι αστυνομικοί που την βρήκαν κατακρεουργημένη και μέσα σε μια λίμνη αίματος.
Η 39χρονη έφερε πολλαπλά τραύματα από μαχαίρι και ήταν νεκρή στην κρεβατοκάμαρα του σπιτιού.
Στο διπλανό δωμάτιο συνέχιζαν εκείνη την ώρα να κοιμούνται τα δύο παιδιά της, ηλικίας 6 και 10 ετών, που δεν άκουσαν το παραμικρό, κάτι που έβαλε σε σκέψεις τους αστυνομικούς οι οποίοι όταν έφτασαν στο σημείο, είδαν τον 41χρονο μέσα στα αίματα να τους ανοίγει την πόρτα.
Αρχικά ο 41χρονος προσπάθησε να αποπροσανατολίσει τις Αρχές. Ισχυρίστηκε ότι η σύζυγός του αυτοτραυματίστηκε. Είχε βάλει στο χέρι της ένα μαχαίρι και έλεγε στους αστυνομικούς πως με αυτό προσπάθησε να τον σκοτώσει. Στη συνέχεια όμως, υπό το βάρος των ιατροδικαστικών στοιχείων, αναγκάστηκε να ομολογήσει.
Όπως όλα έδειξαν, η γυναίκα έψαχνε δουλειά και προσπαθούσε να ξεφύγει από τον άνδρα της που, δεν ήταν η πρώτη φορά που προκαλούσε επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας. Ήταν όμως η τελευταία και μοιραία για τη γυναίκα που ζούσε έναν εφιάλτη για πολύ καιρό.
Η καταγγελία στην αστυνομία 4 μέρες πριν τη γυναικοκτονία
Οι φωνές δεν ακούστηκαν μόνο μια φορά, με γείτονες να καλούν την αστυνομία χωρίς όμως να μπορούν να προσδιορίσουν από ποια πολυκατοικία προέρχεται ο θόρυβος.
Ο άνθρωπος που κάλεσε την αστυνομία την Πέμπτη μιλά στο newsit.gr και περιγράφει τα όσα έγιναν.
«Κάλεσα την Πέμπτη λίγο μετά τις 5 το απόγευμα την αστυνομία. Ακούσαμε έντονες κραυγές και μια γυναίκα να εκλιπαρεί για βοήθεια. Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε εμείς εδώ στη γειτονιά από πού προέρχονταν οι φωνές. Πάντως δεν ήμουν μόνο εγώ. Αρκετοί μαζευτήκαμε και είχαμε απορρήσει τι και πού συμβαίνει. Ενημέρωσα το κέντρο για το σημείο που βρισκόμαστε πως κάτι σοβαρό συμβαίνει μια γυναίκα ουρλιάζει, ζητά βοήθεια απεγνωσμένα και πως ενδεχόμενα έχουμε περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας. Ήρθε η αστυνομία χτύπησε σε διάφορα σημεία, έψαξε σε μια δίπλα πολυκατοικία, αλλά εκείνη την στιγμή επικρατούσε σιωπή», λέει.
“Εγω και η μικρή είχαμε” Φρίκη μαθεύτηκε τι έκανε ο γυναικοκτόνος της Καλαμάτας στην 6χρονη κόρη τους
Νέα σημαντικά στοιχεία εντόπισαν οι αστυνομικοί σχετικά με τη στυγερή δολοφονία της 39χρονης Βασιλικής από τον σύζυγό της στην Καλαμάτα, που αποδεικνύει ότι η γυναίκα ζούσε έναν χρόνιο εφιάλτη.
Σύμφωνα με το STAR, οι αστυνομικές αρχές εντόπισαν σκληρό δίσκο με υλικό από παρακολούθηση της 39χρονης στο λογιστικό γραφείο όπου εργαζόταν ο 41χρονος.
Ο σκληρός δίσκος εκτιμάται ότι προέρχεται κατέγραφε υλικό από «κοριό» που είχε τοποθετήσει ο συζυγοκτόνος στο μοιραίο διαμέρισμα και εντοπίστηκε μέσα σε κούτα με κόλλες Α4. Μάλιστα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, επάνω από την κούτα είχαν τοποθετηθεί λογιστικά έγγραφα.
Οι έρευνες για τη φρικτή γυναικοκτονία συνεχίζονται, καθώς όπως διαπιστώθηκε ο καθ’ομολογίαν δράστης είχε τοποθετήσει GPS στο όχημα που χρησιμοποιούσε η 39χρονη, αλλά και κάμερα εντός του σπιτιού.
Στο πλαίσιο αυτό, ο εισαγγελέας έχει ζητήσει να γίνει ανάκτηση και απομαγνητοφώνηση του υλικού, με έμφαση στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο εκτυλίχθηκε η δολοφονία.
Επιπλέον, αναμένεται να διαπιστωθεί αν υπήρξε κάποιο περιστατικό ή επικοινωνία που ενδεχομένως πυροδότησε την έκρηξη βίας του 41χρονου.
Καλαμάτα: Το Σάββατο η απολογία του συζυγοκτόνου
Για τις 10:30 το πρωί του Σαββάτου 6/6 πήρε προθεσμία για να απολογηθεί ο 41χρονος που ομολόγησε ότι σκότωσε τη σύζυγό του στο σπίτι τους στην Καλαμάτα, ενώ στο διπλανό δωμάτιο κοιμόντουσαν τα παιδιά του.
Όπως είπε ο δικηγόρος του στους δημοσιογράφους έξω από τα δικαστήρια της Καλαμάτας, ζήτησε να αναβληθεί η απολογία του εντολέα του, καθώς τα στοιχεία που είχε στη διάθεσή του δεν ήταν επαρκή.
Ο δικηγόρος διευκρίνισε επίσης ότι ο 41χρονος δεν υποστηρίζει πως σκότωσε τη σύζυγό του ενώ βρισκόταν σε άμυνα, αλλά πως όλα άρχισαν όταν ξύπνησε και είδε από πάνω του την 39χρονη, που κρατούσε μαχαίρι.
Επίσης, όπως είπε, ο καθ’ομολογίαν δράστης αρχίζει σιγά σιγά να συνειδητοποιεί τις έχει κάνει, ενώ αναμένεται να ζητήσει τη διενέργεια ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης.
Υπενθυμίζεται ότι αρχικά 41χρονος είχε υποστηρίξει ότι ενήργησε σε κατάσταση άμυνας απέναντι στη σύζυγό του, λέγοντας ότι δέχθηκε επίθεση από τη σύζυγό του και ότι, αφού της αφαίρεσε το μαχαίρι, της προκάλεσε τα θανατηφόρα τραύματα.
Παρόλα αυτά, τα πρώτα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης έρχονταν σε αντίθεση με αυτόν τον ισχυρισμό, καθώς έδειξαν ότι η 39χρονη έφερε πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ιατροδικαστής εντόπισε 45 μαχαιριές στο σώμα της και πολλά ακόμα τραύματα.
Σε βάρος του προχθές Τρίτη ασκήθηκε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ενδοοικογενειακή βία και παραβίαση της νομοθεσίας περί όπλων, κατά την παρουσίασή του ενώπιον του εισαγγελέα.
Την ίδια ώρα, ο πατέρας του κατηγορούμενου, μιλώντας στο Star, καταδικάζει απερίφραστα τις πράξεις του γιου του και ζητά να λογοδοτήσει για όσα έκανε. «Αυτό που έκανε είναι απαράδεκτο. Ως πατέρας θα τον έφτυνα για όσα έκανε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως είπε, έμαθε για τα όσα βίωνε η νύφη του και πλέον δεν θέλει καμία σχέση με τον γιο του. «Για μένα τελείωσε ως παιδί μου. Από τη στιγμή που έμαθα ότι νάρκωσε τα παιδιά, τον διέγραψα από τη ζωή μου. Δεν θέλω ούτε να τον βλέπω. Αυτό που έκανε ήταν σαν να ήταν ζώο», δήλωσε.
- Ελεονώρα Μελέτη – Θοδωρής Μαροσούλης: Μόλις μαθεύτηκε για το ζευγάρι
- Μια 80χρονη γυναίκα ήρθε σε μάθημα μπαλέτου με τον καλύτερο χορογράφο σε ολόκληρη την πόλη, όμως άρχισαν να γελούν μαζί της και προσπάθησαν να τη διώξουν από την αίθουσα: ωστόσο, αυτό που έκανε λίγα λεπτά αργότερα άφησε άφωνους όχι μόνο τον δάσκαλο, αλλά και όλους τους χορευτές
- «Σεισμικός εφιάλτης στην Εύβοια» – Δεν λέει να ηρεμήσει ο Εγκέλαδος
- ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ