ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Φωτιά τώρα μέσα στην Αθήνα

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική λίγο μετά τις 9 το βράδυ της Πέμπτης (17/7), για φωτιά απέναντι από το Άλσος Βεϊκου, στο Γαλάτσι. Η φωτιά έγινε άμεσα…

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική λίγο μετά τις 9 το βράδυ της Πέμπτης (17/7), για φωτιά απέναντι από το Άλσος Βεϊκου, στο Γαλάτσι.

Φωτιά τώρα μέσα στην Αθήνα

Η φωτιά έγινε άμεσα αντιληπτή από κατοίκους της περιοχής που κάλεσαν την Πυροσβεστική.

Επί τόπου έσπευσε πυροσβεστική δύναμη, καθώς για την κατάσβεση επιχειρούν 20 πυροσβέστες με 10 οχήματα.

Η φωτιά είναι μικρής έκτασης και καίει ξερά χόρτα σε υπαίθριο χώρο που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Άλσος.

Δεν το περίμενε ούτε η Ειρήνη: Ο Δημήτρης Μουρτζούκος το αποκάλυψε για την Πόπη

«Αν ήταν καλή μάνα (η Πόπη), δεν θα έβγαινε να την κατηγορεί παντού για να πάει μέσα», είπε ο Δημήτρης Μουρτζούκος

Δεν το περίμενε ούτε η Ειρήνη

Στο πλευρό της Ειρήνης Μουρτζούκου στάθηκε ο αδερφός της, Δημήτρης, σε δηλώσεις που έκανε, ρίχνοντας τις ευθύνες για την κατάντια της, όπως είπε, στη μητέρα της, Πόπη.

«Εγώ δεν αισθάνομαι καλά, όλα αυτά τα έχει κάνει η Πόπη. Απελπίστηκε από τη μάνα της η Ειρήνη και κατάντησε έτσι» είπε στο Open, ενώ όταν ρωτήθηκε αν έχει ο ίδιος παράπονα από την Πόπη, είπε: «Ναι, πολλά. Με είχε πεταμένο μέσα στο αμάξι, δεν νοιαζόταν για μένα, μου τρώγανε τα λεφτά από τη δουλειά μου, δεν είχα ούτε ένα ευρώ όταν έβγαινα με τους φίλους μου…».

Για το αν έχει κανέναν η Ειρήνη να την νοιαστεί, ο αδερφός της απάντησε: «Κανέναν πέρα από εμένα, που είμαι αδερφός της και μεγάλωσα από πολύ μικρός μαζί της. Αν ήταν καλή μάνα (η Πόπη), δεν θα έβγαινε να την κατηγορεί παντού για να πάει μέσα. Δεν την πιστεύω, ψέματα λέει (ότι θα βάλει τέλος στη ζωή της, αν πάθει κάτι η Ειρήνη). Το κλάμα που έριχνε στο TikTok, είναι ψέματα όλα».

Για το αν του λείπουν οι αδερφές του, ο Δημήτρης Μουρτζούκος είπε: «Ναι, και οι δύο. Εγώ άμα μπορούσα να έκανα κάτι και να είχα λεφτά, θα τις είχα και τις δύο εδώ κοντά μου. Η Ειρήνη τώρα έχει απελπιστεί εκεί μέσα, κλαίει τώρα εκεί που κάθεται. Εγώ όμως θέλω τώρα και η μάνα μου να πάει, όχι αυτή μόνο».

Όταν ρωτήθηκε αν θεωρεί πως η 25χρονη θα αντέξει στην φυλακή, ο Δημήτρης Μουρτζούκος απάντησε: «Όχι, η Ειρήνη δεν θα την αντέξει τόσο πολύ τη φυλακή. Εγώ θέλω να πάει και η μάνα μου. Φοβάμαι μην τη σκοτώσει και κανείς εκεί μέσα, μην κάνει καμιά μαλ@@@ μόνη της. Το είχε πει, άμα γίνει τίποτα με αυτήν, θα κάνει μεγάλη ζημιά».

Προτεινόμενο Άρθρο «Γιατί μας το έκανες αυτό;» – Θρήνος για τη 19χρονη Κάτια

Aυτό θα είναι το μεγαλύτερο έργο στην Αθήνα – Από Κατεχάκη σε Βουλιαγμένης μέσα σε 10 λεπτά

Η αστική σήραγγα εκτιμάται ότι θα βελτιώσει αισθητά τα κυκλοφοριακά δεδομένα, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των κατοίκων και επισκεπτών της.
Αβίωτες έχουν καταστεί οι μετακινήσεις στην Αττική, με τους οδηγούς να περνούν καθημερινά ατελείωτες ώρες πίσω από το τιμόνι, βιώνοντας τεράστιες καθυστερήσεις.

Το κυκλοφοριακό αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα όσων κατοικούν στην πρωτεύουσα, και ως εκ τούτου η κυβέρνηση ξεφυλλίζει την ατζέντα των έργων που θα μπορούσαν να συνδράμουν στην εξομάλυνση των μετακινήσεων των πολιτών.

Αναμφίβολα, μία από τις οδικές παρεμβάσεις που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η Σήραγγα Ηλιούπολης, η οποία εφόσον υλοποιηθεί θα καταφέρει να συνδέσει τις Λεωφόρους Μεσογείων και Κηφισίας αλλά και τον Καρέα με το Ελληνικό σε περίπου σε 10 λεπτά.

Το έργο προβλέπει την κατασκευή μίας σήραγγας μήκους περίπου 3 χλμ., με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Κατεχάκη και θα καταλήγει σε κόμβο της Λεωφ. Βουλιαγμένης.

Πρόκειται για επέκταση της Αττικής Οδού και συγκεκριμένα της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό, όπου υλοποιείται η μεγάλη αστική ανάπλαση “The Ellinikon” και υπάρχει πρόβλεψη για δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες.

Με το εν λόγω έργο θα η Λεωφ. Βουλιαγμένης θα «απελευθερωθεί» από τα φανάρια και θα μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο, μετριάζοντας τον κυκλοφοριακό κορεσμό που παρατηρείται στη λεωφόρο ειδικά κατά τις ώρες αιχμής.

Όπως έχουν δηλώσει κορυφαία στελέχη του κατασκευαστικού κλάδου, με τη συγκεκριμένη οδική παρέμβαση ολοκληρώνεται σε μεγάλο βαθμό ο ελεύθερος δακτύλιος στο μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας.

Με την Αττική Οδό, τον Κηφισό, τη Σήραγγα Ηλιούπολης και την απαλλαγμένη από φανάρια Λεωφ. Βουλιαγμένης, η πρωτεύουσα θα έχει ένα δίκτυο ελεύθερων από φανάρια αξόνων που θα εξυπηρετεί τις διαμπερείς οδικές μετακινήσεις τόσο βορρά-νότου όσο και ανατολής-δύσης.

Το κόστος του έργου ανέρχεται κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ το μεγαλύτερο εμπόδιο προκειμένου να πάρει την άγουσα της υλοποίησης είναι εύρεση χρηματοδότησης.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων