Βαθιά θλίψη εξακολουθεί να προκαλεί η είδηση του θανάτου της Γωγώς Μαστροκώστα,η οποία έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 56 ετών, έπειτα από μια πολυετή και δύσκολη μάχη με την ασθένεια. Η απώλειά της σκόρπισε θλίψη τόσο στον καλλιτεχνικό χώρο όσο και στους ανθρώπους που τη γνώριζαν προσωπικά, ενώ δεκάδες δημόσια πρόσωπα έσπευσαν να εκφράσουν τη συγκίνησή τους και να αποχαιρετήσουν μια γυναίκα που, όπως λένε όσοι την έζησαν από κοντά, πάλεψε μέχρι το τέλος με αξιοπρέπεια και δύναμη.
Το ξέσπασμα του Λιάγκα
Μέσα σε αυτό το βαρύ κλίμα, ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε το ξέσπασμα του Γιώργου Λιάγκα μέσα από την εκπομπή του, καθώς ο παρουσιαστής δεν έκρυψε την έντονη ενόχλησή του για ορισμένα σχόλια που κυκλοφόρησαν μετά τον θάνατο της Γωγώς Μαστροκώστα. Ο ίδιος, εμφανώς φορτισμένος συναισθηματικά, μίλησε για τη σχέση της με τον Τραϊανό Δέλλα, για τη μάχη που έδωσε επί χρόνια αλλά και για την πίστη που χαρακτήριζε την οικογένεια στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής τους.
«Το μήνυμα, παιδιά, που εχθές έβγαλε ο άντρας της, ο Τραϊανός Δέλλας, νομίζω ότι έχει συγκλονίσει όλες τις γυναίκες στην Ελλάδα, όλες τις γυναίκες. Δεν νομίζω, δεν νομίζω ότι υπάρχει γυναίκα που να μην έχει κλάψει, να μην έχει ανατριχιάσει, να μην έχει συγκινηθεί στον αποχαιρετισμό του Τραϊανού Δέλλα στον άγγελό του, τη Γωγώ Μαστροκώστα. Σας είπα και εγώ χθες ότι ήταν ένα ζευγάρι πάρα, πάρα πολύ θρήσκο. Ήταν πολύ κοντά στη θρησκεία. Σας έχω πει ότι τις τελευταίες μέρες ο Τραϊανός Δέλλας είχε πια αποκτήσει μια ασκητική μορφή, έχοντας μια μεγάλη άσπρη γενειάδα, έμενε αξύριστος, είχε παραμελήσει τον εαυτό του, είχε αδυνατίσει ο άνθρωπος και το μόνο του μέλημα ήταν να ζήσει όσο περισσότερο η Γωγώ Μαστροκώστα, να γίνει ένα θαύμα. Μάλιστα, το ξαναείπα, ότι γύριζε πάρα πολλά μοναστήρια, ήταν πολύ πιστή η οικογένεια και η Γωγώ ήταν πολύ πιστή.
Εχθές σας είπα μάλιστα ότι, με το που είχε πάθει τον πρώτο καρκίνο στο στήθος, μετά είχε τάμα, και όταν έγινε καλά η γυναίκα, και κάθε χρόνο ερχόταν λίγο πριν τον Δεκαπενταύγουστο στην Τήνο, μάλιστα τις περισσότερες χρονιές καθόμασταν, τρώγαμε μαζί, κάναμε μπάνιο μαζί. Γιατί το ‘χε τάμα, είχε τάξει την υγεία της στην Παναγία της Τήνου. Άλλες φορές ερχόταν με τον Τραϊανό, άλλες φορές ερχόταν μόνη της ή με μια φίλη της κολλητή. Και με την κόρη της. Το θέμα λοιπόν είναι ότι συγκινήθηκαν όλες οι γυναίκες, όταν εχθές ο Τραϊανός, δείχνοντας και την πίστη του, γιατί πήγαινε σε μοναστήρια, έλεγε σε διάφορους ιερείς και καλόγερους να ευλογήσουν κάποια κομποσκοίνια για να τα πάει στο νοσοκομείο και να τα φορέσει στη Γωγώ» είπε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής.
Οι αποκαλύψεις αυτές προκάλεσαν μεγάλη συγκίνηση στο τηλεοπτικό κοινό, ωστόσο εκείνο που ξεχώρισε ήταν το ξέσπασμα του Γιώργου Λιάγκα απέναντι σε όσους επέλεξαν να κάνουν αρνητικά ή προσβλητικά σχόλια ακόμη και μετά τον θάνατό της. Ο παρουσιαστής, σε έντονο ύφος, καταδίκασε όσα ανέφερε πως ακούστηκαν τις τελευταίες ώρες στα social media και αλλού, κάνοντας λόγο για απαράδεκτες τοποθετήσεις.
«Βγαίνουν και λένε διάφορα, λέγανε το κάρμα στο γάμο… ντροπή! Δεν ντρέπονται λίγο; Τέλος πάντως αυτά είναι ντροπή. Ήταν τόσο δυνατή, όλοι την κοιτούσαμε αδύναμη και αυτή έλεγε “μια χαρά είμαστε πάμε να κάνουμε μπάνιο”. Ο “Τράϊ”, Τράϊ τον έλεγε, ήταν πάντα στο πλευρό της». Ενώ, σε άλλο σημείο, τόνισε εμφανώς εκνευρισμένος: «Δεν πέθανε από τον καρκίνο η Γωγώ, τον νίκησε δύο φορές, δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να πω λεπτομέρειες. Με αφορμή τον καρκίνο, κάτι άλλο έγινε και αποτέλεσε να φύγει από αυτό η Γωγώ. Να το πούμε και αυτό. Να μη φοβάται ο κόσμος».
Καλάβρια: Η «αδερφή» της Μαστροκώστα συγκλονίζει 12 μέρες μετά τον θάνατο της-ΣΟΚ αυτό που αποκάλυψε για τον Δέλλα
Η Μαρία Καλάβρια μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με την απώλεια της στενής της φίλης, Γωγώς Μαστροκώστα, λίγες ημέρες μετά την κηδεία της.
Η Μαρία Καλάβρια μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με την απώλεια της στενής της φίλης, Γωγώς Μαστροκώστα, λίγες ημέρες μετά την κηδεία της. Η επιχειρηματίας και μοντέλο παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής Happy Day του ALPHA, εμφανώς συγκινημένη, αποκαλύπτοντας πόσο δύσκολο είναι για την ίδια να διαχειριστεί τον χαμό της αγαπημένης της φίλης.
Η Γωγώ Μαστροκώστα έφυγε από τη ζωή έπειτα από μια γενναία μάχη με σοβαρά προβλήματα υγείας, βυθίζοντας στη θλίψη τους δικούς της ανθρώπους. Η Μαρία Καλάβρια, που βρισκόταν στον στενό οικογενειακό και φιλικό της κύκλο, εξομολογήθηκε πως ακόμα δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει την απώλεια.
«Μου στοίχισε πολύ ο θάνατός της. Ήταν σαν αδερφή μου, δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Την αγαπούσα και την αγαπώ πολύ. Προσπαθώ να το διαχειριστώ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, μίλησε με θερμά λόγια για τον χαρακτήρα της Γωγώς Μαστροκώστα, τονίζοντας τη δύναμη και την αισιοδοξία που τη διέκριναν ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της.
«Ήταν πάντα πολύ δυναμική, χαρούμενη και ανοιχτόκαρδη. Παρέμενε αισιόδοξη ακόμη και μέσα στις δυσκολίες που αντιμετώπισε», είπε συγκινημένη.
Αναφερόμενη στην οικογένεια της εκλιπούσας, η Μαρία Καλάβρια αποκάλυψε πως διατηρεί επικοινωνία μαζί τους, χωρίς ωστόσο να θέλει να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, σεβόμενη τη δύσκολη περίοδο που βιώνουν.
«Μιλάω με την οικογένεια, αλλά δεν θα πω περισσότερα. Θέλω να τους δώσω τον χώρο και τον χρόνο που χρειάζονται», σημείωσε.
Τέλος, σχολίασε και τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από την κηδεία, στις οποίες φαίνεται να κλαίει στην αγκαλιά του Δημήτρη Αλεξάνδρου, ξεκαθαρίζοντας πως τους συνδέει μια στενή φιλική σχέση.
«Με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου είμαστε φίλοι και κάναμε όλοι παρέα», ανέφερε, κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο το θέμα.