ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δεν φαντάζεστε τι είχε φτιάξει ο δολοφόνος της 39χρονης στη Καλαμάτα για να την παρακολουθεί

Ο 41χρονος είχε φτιάξει προφίλ στο Instagram για να παρακολουθεί την 39χρονη «Είχε ψεύτικο προφίλ γιατί ο Άγγελος την ζήλευε» λέει φίλη της 39χρονης που…

Ο 41χρονος είχε φτιάξει προφίλ στο Instagram για να παρακολουθεί την 39χρονη
«Είχε ψεύτικο προφίλ γιατί ο Άγγελος την ζήλευε» λέει φίλη της 39χρονης που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της

«Τη γνώρισα πάντα με ένα χαμόγελο, οπότε δεν μπορούσε να καταλάβει κανένας το τι πέρναγε».

Δείτε το βίντεο:

«Είχε ψεύτικο προφίλ γιατί ο Άγγελος την ζήλευε. Η Βασιλική ήταν ένα απ’ τα καλύτερα παιδιά, ήταν γεμάτη ζωή και χαμόγελο» λέει φίλη του 39χρονου θύματος της γυναικοκτονίας στην Καλαμάτα τα ξημερώματα της Δευτέρας (1.6.26).

Μουδιασμένοι παραμένουν οι κάτοικοι της Καλαμάτας από τη στυγερή γυναικοκτονία με θύμα την 39χρονη μητέρα των δύο κοριτσιών ηλικίας 6 και 10 ετών μέσα στο διαμέρισμα στο οποίο διέμενε μαζί με τον άντρα της. Από εχθές που έγινε γνωστή η είδηση φίλοι και συγγενείς του ζευγαριού παραμένουν βυθισμένοι στη θλίψη και δεν μπορούν να το συνειδητοποιήσουν.

Φίλη της 39χρονης μιλάει στο newsit.gr για την αδικοχαμένη Βασιλική λεγοντας ότι ήταν ενας υπεροχος άνθρωπος.

«Η Βασιλική ήταν ένα απ’ τα καλύτερα παιδιά. Ήταν ένα παιδί γεμάτο ζωή, γεμάτο χαμόγελο. Είχε δύο υπέροχα πλασματάκια. Ανήκε στις χαριστικές ομάδες που έχουμε εδώ στην Καλαμάτα. Δεν μας έδειξε ποτέ μα ποτέ ότι υπήρχαν προβλήματα με τον Άγγελο στο σπίτι της. Τον Άγγελο, δυστυχώς, 18 χρόνια που είμαι στην Καλαμάτα τον γνώριζα γιατί ήταν ο πρώτος μου λογιστής που είχα απευθυνθεί. Φαινόταν από την αρχή ότι ήταν πολύ μυστήριος, πολλά τηλέφωνα στο χέρι, πολλά πράγματα», λέει η φίλη της στο newsit.gr.

Ο 41χρονος φαίνεται να ζήλευε την γυναίκα του και δεν άφηνε την 39χρονη να έχει social media ενώ πολλές φορές δεν της επέτρεπε να συναντηθεί με γνωστούς της.

«Τη γνώρισα πάντα με ένα χαμόγελο, οπότε δεν μπορούσε να καταλάβει κανένας το τι πέρναγε. Ήξερε να κρύβει καλά τα συναισθήματά της. Στίγματα δεν είχαν δείξει. Τώρα αυτά που λένε οι γείτονες, τον τελευταίο μήνα και τέτοια, τόσο καιρό δηλαδή που μένανε εκεί πέρα που μένανε, δεν ακούγανε κάτι; Η Βασιλική είχε ψεύτικο προφίλ γιατί δεν την άφηνε ο Άγγελος να έχει προφίλ. Τη ζήλευε. Έλεγε ψέματα ότι έχει γκόμενους. Η Βασιλική ήταν ένα κορίτσι το οποίο ήταν γυμναστήριο, σχολή χορού, να ασχολείται με τα παιδιά της και τίποτα περισσότερο», αναφέρει.

Μια ακόμα φίλη μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook θέλησε να αποχαιρετήσει την δικής Βάσω με γράφοντας «δεν σου άξιζε τέτοιος θάνατος, ήσουν δυνατή ειχες ολόκληρη ζωή μπροστά σου».

Συγκλονίζουν τα μηνύματα – «Γιατί δεν μου μίλησες;»
Η άτυχη 39χρονη πέρα από το χορό που της άρεσε πολύ και πήγαινε τρεις φορές την εβδομάδα σε σχολή χορού, ήταν και μέλος σε ομάδες που είχαν δημιουργήσει μαμάδες στην Καλαμάτα για να μπορούν να βοηθάνε η μια την άλλη.

Από χθες σε αυτές τις ομάδες τα μηνύματα για την 39χρονη της έχουν κατακλύσει.

Το newsit.gr παρουσιάζει μερικά από αυτα τα μηνύματα. «Κορίτσι μου τόσες φορές μου είχες ζητήσει βοήθεια και στην έδωσα απλόχερα τώρα γιατί δεν μου μίλησες», αναφέρει σε ένα από αυτά.

Ένα άλλο μέλος της ομάδας αναφέρει: «Με το που συνειδητοποίησα ότι είσαι εσύ πάγωσα. Η απουσία της μάς υπενθυμίζει με τον πιο σκληρό τρόπο ότι η βία δεν είναι κάτι μακρινό που συμβαίνει “κάπου αλλού”. Μπορεί να αγγίξει τη δική μας γειτονιά, τη δική μας παρέα, τους δικούς μας ανθρώπους. Αυτές τις μέρες ας κρατήσουμε στη σκέψη μας την ίδια και την οικογένειά της. Και ας δεσμευτούμε ότι θα συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας με σεβασμό, ενσυναίσθηση και μηδενική ανοχή σε κάθε μορφή βίας».

«Κορίτσι μου, τόσες φορές μου είχες ζητήσει βοήθεια και στην έδωσα απλόχερα, τώρα γιατί δεν μου μίλησες; Το ίδιο θα έκανα κι πάλι για να σε σώσω. Όταν συνειδητοποίησα ότι είσαι εσύ πάγωσα, όλη μέρα είμαι στα χαμένα…» αναφέρει.

“Εγω και η μικρή είχαμε” Φρίκη μαθεύτηκε τι έκανε ο γυναικοκτόνος της Καλαμάτας στην 6χρονη κόρη τους

Νέα σημαντικά στοιχεία εντόπισαν οι αστυνομικοί σχετικά με τη στυγερή δολοφονία της 39χρονης Βασιλικής από τον σύζυγό της στην Καλαμάτα, που αποδεικνύει ότι η γυναίκα ζούσε έναν χρόνιο εφιάλτη.

Προτεινόμενο ΆρθροΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ – ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΤΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ – Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΕ

Σύμφωνα με το STAR, οι αστυνομικές αρχές εντόπισαν σκληρό δίσκο με υλικό από παρακολούθηση της 39χρονης στο λογιστικό γραφείο όπου εργαζόταν ο 41χρονος.

Ο σκληρός δίσκος εκτιμάται ότι προέρχεται κατέγραφε υλικό από «κοριό» που είχε τοποθετήσει ο συζυγοκτόνος στο μοιραίο διαμέρισμα και εντοπίστηκε μέσα σε κούτα με κόλλες Α4. Μάλιστα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, επάνω από την κούτα είχαν τοποθετηθεί λογιστικά έγγραφα.

Οι έρευνες για τη φρικτή γυναικοκτονία συνεχίζονται, καθώς όπως διαπιστώθηκε ο καθ’ομολογίαν δράστης είχε τοποθετήσει GPS στο όχημα που χρησιμοποιούσε η 39χρονη, αλλά και κάμερα εντός του σπιτιού.

Στο πλαίσιο αυτό, ο εισαγγελέας έχει ζητήσει να γίνει ανάκτηση και απομαγνητοφώνηση του υλικού, με έμφαση στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο εκτυλίχθηκε η δολοφονία.

Επιπλέον, αναμένεται να διαπιστωθεί αν υπήρξε κάποιο περιστατικό ή επικοινωνία που ενδεχομένως πυροδότησε την έκρηξη βίας του 41χρονου.

Καλαμάτα: Το Σάββατο η απολογία του συζυγοκτόνου

Για τις 10:30 το πρωί του Σαββάτου 6/6 πήρε προθεσμία για να απολογηθεί ο 41χρονος που ομολόγησε ότι σκότωσε τη σύζυγό του στο σπίτι τους στην Καλαμάτα, ενώ στο διπλανό δωμάτιο κοιμόντουσαν τα παιδιά του.

Όπως είπε ο δικηγόρος του στους δημοσιογράφους έξω από τα δικαστήρια της Καλαμάτας, ζήτησε να αναβληθεί η απολογία του εντολέα του, καθώς τα στοιχεία που είχε στη διάθεσή του δεν ήταν επαρκή.

Ο δικηγόρος διευκρίνισε επίσης ότι ο 41χρονος δεν υποστηρίζει πως σκότωσε τη σύζυγό του ενώ βρισκόταν σε άμυνα, αλλά πως όλα άρχισαν όταν ξύπνησε και είδε από πάνω του την 39χρονη, που κρατούσε μαχαίρι.

Επίσης, όπως είπε, ο καθ’ομολογίαν δράστης αρχίζει σιγά σιγά να συνειδητοποιεί τις έχει κάνει, ενώ αναμένεται να ζητήσει τη διενέργεια ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης.

Υπενθυμίζεται ότι αρχικά 41χρονος είχε υποστηρίξει ότι ενήργησε σε κατάσταση άμυνας απέναντι στη σύζυγό του, λέγοντας ότι δέχθηκε επίθεση από τη σύζυγό του και ότι, αφού της αφαίρεσε το μαχαίρι, της προκάλεσε τα θανατηφόρα τραύματα.

Παρόλα αυτά, τα πρώτα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης έρχονταν σε αντίθεση με αυτόν τον ισχυρισμό, καθώς έδειξαν ότι η 39χρονη έφερε πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ιατροδικαστής εντόπισε 45 μαχαιριές στο σώμα της και πολλά ακόμα τραύματα.

Σε βάρος του προχθές Τρίτη ασκήθηκε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ενδοοικογενειακή βία και παραβίαση της νομοθεσίας περί όπλων, κατά την παρουσίασή του ενώπιον του εισαγγελέα.

Την ίδια ώρα, ο πατέρας του κατηγορούμενου, μιλώντας στο Star, καταδικάζει απερίφραστα τις πράξεις του γιου του και ζητά να λογοδοτήσει για όσα έκανε. «Αυτό που έκανε είναι απαράδεκτο. Ως πατέρας θα τον έφτυνα για όσα έκανε», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε, έμαθε για τα όσα βίωνε η νύφη του και πλέον δεν θέλει καμία σχέση με τον γιο του. «Για μένα τελείωσε ως παιδί μου. Από τη στιγμή που έμαθα ότι νάρκωσε τα παιδιά, τον διέγραψα από τη ζωή μου. Δεν θέλω ούτε να τον βλέπω. Αυτό που έκανε ήταν σαν να ήταν ζώο», δήλωσε.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων