ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αντώνης Ρέμος: «Θα δανειστώ από φίλους μου για να τα καταφέρω, δεν έχω ούτε ένα ευρώ»

Για φοροδιαφυγή ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ κατηγορείται ο Αντώνης Ρέμος, ο οποίος αρνείται ότι έχει φοροδιαφύγει και εμμένει στην αθωότητά του.

Για φοροδιαφυγή ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ κατηγορείται ο Αντώνης Ρέμος, ο οποίος αρνείται ότι έχει φοροδιαφύγει και εμμένει στην αθωότητά του.Όπως έγινε γνωστό, ο τραγουδιστής πιάστηκε στα «δίχτυα» της Αρχής Καταπολέμησης Εσόδων από Παράνομη δραστηριότητα για φοροδιαφυγή 1,5 εκατομμυρίου, με δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του.

Δίκαιος όπως πάντα ο Λιάγκας

Ο Γιώργος Λιάγκας ξεκίνησε στο «Πρωινό» με τη συγκεκριμένη υπόθεση, χωρίς όμως να μπορεί να αναφέρει το όνομα του Αντώνη Ρέμου στον «αέρα» της εκπομπής. «Δεν μπορούμε να πούμε το όνομά του, είναι αστείο όλο αυτό που γίνεται, να μην μπορούμε να πούμε το όνομά του και να το βλέπετε στα social, όπου γίνεται πάλι δημόσιος λιθοβολισμός, κι αυτό είναι μεγάλο θέμα», είπε αρχικά ο παρουσιαστής.

«Επειδή είναι φίλος μου και θέλω να είμαι δίκαιος. Τον σκεφτόμουν από χθες το βράδυ, μίλησα και μαζί του. Κανένας δεν είναι υπεράνω του νόμου, αυτό να το ξεκαθαρίσουμε. Αν ο συγκεκριμένος τραγουδιστής έχει παραβεί τον νόμο, να το πληρώσει. Θέλω να είμαι δίκαιος. Θα στενοχωρηθώ για τον φίλο μου, θα στενοχωρηθώ με τη στενοχώρια του και με τη δυσμενή κατάσταση που μπορεί να βρεθεί. Ωστόσο, δε θα αλλάξω την πρακτική που έχω και θεωρώ ότι όλοι πρέπει να είμαστε ίσοι απέναντι στον νόμο. Άρα, αν έχει παραβεί τον νόμο να το πληρώσει, και να το πληρώσει οικονομικά», πρόσθεσε επίσης ο Γιώργος Λιάγκας.

«Υπάρχει μία δημόσια διαπόμπευση»

«Εδώ δεν έχουμε μία τελεσίδικη απόφαση, που να μας λέει ότι ο συγκεκριμένος τραγουδιστής έκλεψε 1,5 εκατομμύριο ευρώ, άρα εμείς του δεσμεύουμε μία περιουσία ισόποση, ώστε αν καταδικαστεί τότε εμείς σαν κράτος να έχουμε 1,5 εκατομμύριο. Τώρα υπάρχει μία δημόσια διαπόμπευση. Αν δικαιωθεί ο συγκεκριμένος άνθρωπος, αν φανεί ότι δεν έχει κλέψει την εφορία ή αν φανεί ότι υπάρχει μία κακοδιαχείριση και είναι μία διαφορά πολύ μικρότερη του 1,5 εκατομμυρίου, θα βγει κάποιος να του ζητήσει συγγνώμη;» συμπλήρωσε, επίσης ο Γιώργος Λιάγκας τονίζοντας ότι στενοχωριέται για την περιπέτεια στην οποία μπαίνει ο Αντώνης Ρέμος.

Μάλιστα, ο παρουσιαστής του «Πρωινού» αποκάλυψε ότι ο τραγουδιστής του είπε πως για κάποιες δοσοληψίες, δεν έχει ούτε ένα ευρώ, γιατί του δέσμευσαν όλους τους λογαριασμούς και αναγκαστικά θα δανειστεί από φίλους του προκειμένου να κινηθεί οικονομικά τους επόμενους μήνες.

Μία μοναδική βραδιά έζησαν όσοι βρέθηκαν στον συναυλιακό χώρο όπου εμφανίστηκε ο Αντώνης Ρέμος στην Καλλιθέα της Χαλκιδικής.

Αυτός ήταν ο πρώτος σταθμός της καλοκαιρινής περιοδείας του Αντώνη Ρέμου με τίτλο «Πάντα & Ποτέ» με την οποία ο ερμηνευτής πρόκειται να «οργώσει» όλη την Ελλάδα.

Ο ίδιος, από νωρίς χθες (22/6) το βράδυ έδειξε κατά την εμφάνισή του να έχει μεγάλα κέφια, όμως σε καμία περίπτωση δεν περίμενε την έκπληξη που του επεφύλασσαν οι συνεργάτες του με αφορμή τα γενέθλιά του, τρις μέρες πριν (19/6).

Ο τραγουδιστής εκεί που τραγουδούσε είδε ξαφνικά μία τριώροφη τούρτα να εμφανίζεται μπροστά του ενώ ήταν στη σκηνή και σαν να είχαν συνωμοτήσει και οι πάνω από 3.000 θεατές που τον απολάμβαναν στη συναυλία, άρχισαν να του τραγουδούν το γνωστό γενέθλιο τραγουδάκι, με τις ευχές να πέφτουν βροχή.

Ο Αντώνης Ρέμος, φανερά συγκινημένος, ευχαρίστησε από μικροφώνου τους πάντες, χαρίζοντας και μία τρυφερή ευχή για όλα τα παιδιά του κόσμου, ανάμεσά τους και η κόρη του, Ελένη, να είναι καλά.

Προτεινόμενο ΆρθροΦλόγες σε ναυπηγείο της Σαλαμίνας: 25 πυροσβέστες στη μάχη για να μην επεκταθεί η φωτιά

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΜΑΘΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΕΜΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ – ΕΠΑΘΕ…

Πολλά ερωτήματα προκάλεσε η είδηση ότι ο Αντώνης Ρέμος υποβλήθηκε τις προηγούμενες ημέρες σε προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση στην κοιλιακή χώρα, με τον δημοφιλή τραγουδιστή να νοσηλεύεται για λίγα 24ωρα σε ιδιωτική κλινική των νοτίων προαστίων.

Η επέμβαση ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η μετεγχειρητική του πορεία εξελίχθηκε ομαλά, σύμφωνα με πληροφορίες που έγιναν γνωστές. Ωστόσο, το γεγονός ότι δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες για τη φύση της επέμβασης ήταν αρκετό για να πυροδοτήσει ποικίλα σχόλια και εικασίες.

Αρκετοί αναρωτήθηκαν αν ο Αντώνης Ρέμος αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας που χρειάστηκε χειρουργική αντιμετώπιση, ενώ δεν έλειψαν και εκείνοι που υπέθεσαν ότι ίσως επρόκειτο για μια αισθητική παρέμβαση στην περιοχή της κοιλιάς. Μέχρι στιγμής, πάντως, δεν υπάρχει καμία επίσημη αναφορά που να επιβεβαιώνει οποιοδήποτε από τα παραπάνω σενάρια.

Το δημόσιο “ευχαριστώ”

Τη συζήτηση ενίσχυσε η ανάρτηση του χειρουργού Στράτου Κουρουμπά, ο οποίος είναι χειρούργος του παχέως εντέρου και ευχαρίστησε δημόσια τον γνωστό τραγουδιστή για την εμπιστοσύνη που του έδειξε και έκανε λόγο για άριστη εξέλιξη της επέμβασης.

«Σε ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη σου. Χαίρομαι ιδιαίτερα που όλα πήγαν κατ’ ευχήν και που η πορεία σου εξελίχθηκε εξαιρετικά. Εύχομαι πλέον να τα λέμε μόνο όταν τραγουδάς», έγραψε χαρακτηριστικά ο γιατρός, ευχαριστώντας παράλληλα την ιατρική ομάδα και το προσωπικό της κλινικής.

Από την πλευρά του, ο Αντώνης Ρέμος δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια σχετικά με τον λόγο της επέμβασης, επιλέγοντας να κρατήσει χαμηλούς τόνους γύρω από το θέμα. Αυτός είναι και ο λόγος που οι φήμες συνεχίζουν να δίνουν και να παίρνουν στα social media και σε διαδικτυακές συζητήσεις.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε και το σχόλιο της συζύγου του, Υβόννης Μπόσνιακ, κάτω από την ανάρτηση του γιατρού. Η ίδια έγραψε λιτά αλλά με νόημα: «Ευχαριστούμε για όλα, γιατρέ!», δείχνοντας την ανακούφιση της οικογένειας μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της επέμβασης.

Μέχρι να υπάρξει κάποια επίσημη διευκρίνιση από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, το ερώτημα παραμένει ανοιχτό. Προς το παρόν, η μοναδική βεβαιότητα είναι ότι ο Αντώνης Ρέμος είναι καλά στην υγεία του και έχει ήδη επιστρέψει στην καθημερινότητά του, έχοντας στο πλευρό του την οικογένειά του και τους ανθρώπους που τον στηρίζουν.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων